Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Opiat rus?
Insane psychedelia user!

Hi.

Jeg mangler stadig at prøve en rigtig opiatrus, men har haft svært ved at finde noget der bed på mig.

Senest rettet af dd 10 dec 2006 22:56, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

daffy duck skrev:
Hvad er der tilbage, ketogan?

Råopium? Opiater virker ikke rigtig på mig selv ved rimelig stærke doser. Men jeg kender da en del venner, da har fået en hel del ud af råopium.

Titel:
Medlem

40 mg morfin - hvis det har været hurtigvirkende - er en pæn dosis, og her burde du få en ordenlig rus. Ja, faktisk handles morfin tabl kun op til en dosis på 30 mg.

Metadon - prøv med 20 mg. Vær´ opmærksom på at halveringstiden er meget lang og du vil have stoffet i dig i flere dage, hvorfor der er risiko for en ekstrem høj koncentration, såfremt du doserer hver dag. De virker hurtigt.

Ketogan er rigtig godt. De indeholde et spasmolytikum, som får den glatte muskulatur til at slappe af, og du vil opleve en god rus.

Har tidligere været på Subutex 2 mg i forbindelse med smertebehandling med Temgesic 0,4 mg som kortidsvirkende. Jeg må sige at buprenorphin gir en anden slags rus en morfin - men absolut ikke ringe.

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve Oxycontin 40 mg og knuse den. Virker i 6-8 timer og skulle være rigtig godt.

Evt suplér de smertestillende med diazepam.

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvorfor æde dzp hvis jeg vil have en opiat rus?

Oxycontin og oxycodoni er det samme, 5 mg gør vel ikke forskellen?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

DaffyDuck: jeg ville anbefale brun heroin at ryge, men det er selvfølgelig ikke rent som apotekervarer.
KennethK: De fås nu også i større doser. Jeg har da haft en rød morfinpille på 100mg

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
:lol:
Det er altså din mission, at samtlige opiater/opioider skal prøves!!!
Men ok, det er jo også et mål i sig selv :wink:

Jeg har kun haft erfaringer fra to af slagsen. Kodein og methadon.
Den sidstnævnte tog jeg 40 mg af over 2 døgn og for helvede, hvor havde jeg det rart(det siges at heroin er bedre - kan det være det???).

Jeg vil selvfølgelig ikke opfordre til noget indtag af stærke opiater, men medmindre at du synes at metadon udelukkende er for afdankede junkier på afvænning, så skulle du måske prøve det?
Og ja...jeg ved, at du er bekendt med farene ved opiatbrug :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvad vil en begynder dosis på methadone være? De 40mg var de fordelt over 2 doser?

Jeg er bare ikke meget for at skulle ud og skaffe det gaden, men de kan vel ikke cutte piller op.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Start med 15-20 mg, hvis det ikke virker på dig efter 3-4 timer kan du redosere med 5-10 mg, men jeg ville ikke gå meget over det hvis du ikke er vant til opiater.

Metadon bliver solgt som piller (5 eller 20 mg, dem på 20 bliver kaldt møllehjul) eller væske af 1mg/ml i ubrudte beholdere som de får fra lægen.
Chancen for svindel burde altså være minimal. :)

Mvh Jonas!

Titel:
Insane psychedelia user!

Ok, så må jeg vel prøve at ligge ud med 20mg.

Jeg har enormt stor respekt for overdosering af opiater, så hvis nu 20mg ikke bider, hvordan skal man så forholde sig til redosering?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Citat:
De 40mg var de fordelt over 2 doser?

Nej, da jeg også har meget stor respekt for opiater, så startede jeg med 5 mg (1/4 pille på 20 mg fra DAK med delekærv)
Efter ca. 1 time kunne jeg mærke et svagt buzz på de 5 mg. 1½ time senere redoserede jeg med 10 mg.
Da jeg kunne mærke(tror jeg nok), at der var lang vej endnu til at sidde og nodde og stene for vildt, respirationsinsufficiens med andre ord, turde jeg at indtage de resterende 25 mg fordelt over tre-fire gange hele næste dag, startende fra om morgenen og med mindst 3-4 timer imellem hver redosering
Efter den sidste dosering, var jeg skæv i de to efterfølgende døgn. Hvor var mine pupiller blevet af :lol:

På trods af, at opiater tilsyneladende ikke "bider" på dig, så synes jeg, at du skal lægge ud med 5-10 mg højst. Jeg erfarede, at det var muligt at redosere, med kraftigere virkning til følge. Men jeg vil minimun vente 1½ time med en evt. redosering.
Kend halveringstiden - den er lang for metadon!

Citat:
...dem på 20 bliver kaldt møllehjul

De tilgængelige "donere" i DK i tabletform er enten på 5 mg eller 20 mg med delekærv. Ingen krydsdelekærv, hvorfor jeg undres over de bliver kaldt for møllehjul.
Rivotril, som indeholder 2 mg clonazepam, netop med krydskærv, er vel de omtalte "møllehjul"?

Senest rettet af CannaChem 30 nov 2006 12:56, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
daffy duck skrev:
Ok, så må jeg vel prøve at ligge ud med 20mg.

Jeg har enormt stor respekt for overdosering af opiater, så hvis nu 20mg ikke bider, hvordan skal man så forholde sig til redosering?

Jeg indtog 15mg/ml metadon (3 doner) og fik en rigtig dejlig rus, tror jeg havde brækket mig hvis jeg havde drukket en don til.... Rusen kommer meget langsomt op, og stiger i lang tid - plus at du er skæv i ganske lang tid... Kom ihvertfald ikke op og igang den næste dag, så hvis du har tiden.... Har tidligere opiat erfaring med råopium og morfin.... men syntes metadon er det mest behagelige...

Senest rettet af HopIFjordeN 30 nov 2006 12:56, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!

Metadon har svjv en halveringstid på 24 timer. Så man ender da lynhurtig med forfærdelig meget i blodet?

Ville det ikke være bedre med en enkel 20mg dosis?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
CannaChem skrev:
Citat:

Rivotril, som indeholder 2 mg clonazepam, netop med krydskærv, er vel de omtalte "møllehjul"?

Rivotril kaldes også krydser, men krydser i gl dage var flunitrazepam... så deet..

Titel:
Moderator
Brugeravatar

HopIFjorden skrev:
CannaChem skrev:
Citat:

Rivotril kaldes også krydser, men krydser i gl dage var flunitrazepam... så deet..

Jeg beklager hvis jeg misinformerer og I må endelig rette mig, hvis jeg tåger...[undskyldning]men der er sgu så mange trivialnavne at holde styr på...[/undskyldning]

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tro mig,hvis du aldrig har taget Metadon før,og du kører 20 mg,så vil du mærke dem.Første gang jeg tog dem,var 15 mg,og 5 mg en time senere.Det tog næsten 4 timer før de begyndte at virke rigtigt,men så skete der også noget.Jeg var vind og skæv i 2 dage.
Morfin er faktisk et dårligt stof at lamme sig på,hvis du ikke indtager det med nål og tråd.Sådan er det bare.
Ketogan burde også kunne give dig en pæn rus.3-.4 stk skulle kunne gøre det.
Oxycodone er et af de stoffer der faktisk virker bedre spist end sniffet.De har en rekord høj bio tilgængelighed.
Subutex ville jeg holde mig fra.De er specielle.
Ketogan og Metadon skulle være to sikre bud.
Iøvrigt er Rivotril Benzos.

Titel:
Insane psychedelia user!

Ikke alle har den samme opiatrus - det kommer jo helt an på, hvordan man reagerer. Nogle mennesker ligger og brækker sig af den mindste smule morfin, mens andre bliver afslappede og får den der "lykkerus". Fordi du ikke får den forventede opiat-tur behøver ikke at have noget at gøre med hvad og hvor meget, men måske nærmere have noget at gøre med, hvilket respons du normalt har på opiater.

Men hvis jeg stadig skal anbefale noget, må det være ketogan. Dem har jeg prøvet en snes gange, og må indrømme, sammenlignet med andre opiater som kodein, oxycodon og metadon, at de har klart den bedste virkning.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jamen 35mg oxydone burde da virke ? Der skete slet ikke noget. Det gjorde 25mg 2CB samme vej dog 45 min senere :)

Jeg trykkede selv kapslerne ud af blisterne.

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er da lidt mystisk?

Senest rettet af dd 10 dec 2006 22:57, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Egentlig ikke.Jeg kunne heller ikke forstå der gik 4 timer første gang.
Men prøv at ryge en fed.

Titel:
Insane psychedelia user!

Hmm.. Spiste 40mg over 17 timer. Blev påvirket og er det stadig, rusen er dog ikke speicelt fed synes jeg? Ingen eufori, det minder mere om en stor hash rus.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]