Hey you all!
Aller først skal i have tak for at denne side eksisterer. Har kigget med i efterhånden en del år, og er det eneste site jeg har oplevet hvor der ikke bliver løftet pegefingre, men derimod oplyst og givet råd! - Og det redder liv! Det er virkelig et initiativ der fortjener stor ros.
So keep up the good work!
Og nu til årsagen til, at jeg endelig har fået taget mig sammen og er blevet tilmeldt bruger; Tolerence!
Dog ikke den slags tolerence man bør kunne forvente at samfundet og ens medmennesker udviser for forskellighed, men derimod den mystiske tolerence min krop synes at have overfor stoffer.
Sagen er den, at jeg det sidste lange stykke tid har oplevet at jeg tilsyneladende er nødt til at tage størrer mængder af et givent stof, end mine kammerater, for at få den samme virkning som dem når vi fester! Og nej, det er ikke fordi jeg generelt tager flere stoffer end dem, nok nærmere omvendt Og det er det jeg ikke helt forstår.!?
Hvordan kan det f.eks være at min 180 høje, bredskuldrede kammerat kan "nøjes" men at snuppe eks. 2 knapper og så blive mega blæst af dem, hvorimod jeg lille, bitte pige på kun et halvt hundrede kg, er nødt til ta 4-5 stykker før de virker bare sådan nogenlunde?
Og historien gentager sig næsten ligegyldigt hvilket stof, eller hvilken af mine kammerater det drejer sig om...
Kan det virkelig passe at jeg opbygger tolerence så meget hurtigere end dem??
Det sidste års tid har det godt og vel været den samme lille gruppe af mennesker jeg har festet med hver gang, og de fleste af os ligger nok rimeligt lige mht vores tidligere erfaringer med stoffer, så synes ikke at forskellen på vores tolerence burde være så stor!?
Og eftersom vi er en relativt lille gruppe har jeg også nogenlunde overblik over hvad, og hvormeget, vi hver især indtager på en god aften, og synes det er lidt skræmmende at se hvor stor forskel der alligevel er!
Så jeg håber og beder til at der er nogen der har en forklaring på hvordan det kan være..
Og evt et godt råd til hvordan jeg kan holde mig på deres niveau(uden at miste de rare trip), for det er jo hverken særligt fedt eller særligt økonomisk at være nødt til at ta dobbelt dosis

Håber på hjælp
Og undskyld længden, men ville gerne ha det hele med..