Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 22:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: hellerup
hey hey venner.. :)
spørge jørgen igen og igen...
jeg vil lige høre om nogle af jer har prøvet ketamin direkte i musklerne med kanyler.. ? jeg har fundet lidt ud af at det bliver ik optaget i hjernen sådan optimalt når jeg sniffer det .. så nu vil jeg altså stikke mig... :p
har ik prøvet det før så vil godt lige vide hvor er det bedst at få et stik altså hvilken del af kroppen og hvor maget skal man lige gi den første gang??

håber på lidt hjælp--.. <333

Titel:
Tidligere holdmedlem

jeg tog 100 mg i låret første gang, MEGET INTENS OPLEVELSE, har ikke taget ketamin siden, har aldrigt oplevet noget lignende, troede jeg var gud.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland/Hundested
Rex Mundi skrev:
jeg tog 100 mg i låret første gang, MEGET INTENS OPLEVELSE, har ikke taget ketamin siden, har aldrigt oplevet noget lignende, troede jeg var gud.

Det er du da også, er du ikke? eller sagde du det bare for at lokke mig i sengen? StoddeR! ;) [[[-Sry for off-topic-]]]

kermit

Titel:
Tidligere holdmedlem

i sure am

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
tjek det her topic bambi : http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... ht=ketamin
da du tydeligvis har opbygget en del tolerance, vil jeg i første omgang råde dig til et par ugers pause minimum, men ellers burde et sted ml. 125-150mg IM (intramuskulært) sende dig godt afsted i K-tunnelerne uden at være så meget at du ryger over i anæstesti tilstand og _intet_ ka huske fra turen. Held og lykke med det, Ketamin IM - the only way to fly ;)

Titel:
Dedikeret medlem

Det lyder altså lige voldsomt nok!
Eroid foreslår 60-125mg for en k-hole-oplevelse. Selvfølgelig, hvis Bambi har en høj tolerance, så er der brug for mere, men som det allerede er foreslået, så er det nu nok smartere lige at tage 2-3 ugers pause og så tage lidt mindre.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
ehm nej Erowid foreslår 100-250mg for en K-hole oplevelse...Uden tolerans er 100mg for mange en passende dose, medmindre man er ret kraftig bygget. For mit vedkommende er det dog lige i underkanten, og føles som 'lige ved og næsten, og så alligevel ikke' med eller uden tolerans.

EDIT: hov my bad, kiggede på nasale doser :oops: men holder dog fast i mit indledende forslag alligevel ;P

EDIT2: og stodderen ER gud!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har prøvet Keta IM en 10 gange velnok... ganske behagelig administrationsrute. Jeg havde også probleme med at få gennembrud, men det fik jeg da jeg prøvede 0.16-0.17 gr IM! ;)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Hoppede på vognen af ketamin nydere der netop har fået øjnene op for IM som den optimale optagelsesmetode.

Du slipper for alt ubehag ved nedfald, kløe i svælg og næse og et generelt ubehag.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Til gengæld syntes jeg at eftereffekterne (inkl. hæmmet motorik) varer op til en 5 timer, hvor de højest varer 3 timer nasalt.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: hellerup
ThirdEyeFlood skrev:
tjek det her topic bambi : http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... ht=ketamin
da du tydeligvis har opbygget en del tolerance, vil jeg i første omgang råde dig til et par ugers pause minimum, men ellers burde et sted ml. 125-150mg IM (intramuskulært) sende dig godt afsted i K-tunnelerne uden at være så meget at du ryger over i anæstesti tilstand og _intet_ ka huske fra turen. Held og lykke med det, Ketamin IM - the only way to fly ;)

okai cool.
men det skal lige siges at jeg tager ik keta uden at være på lsd eller 2ci eller andet psykedelika på forhånd... syns at trippet bliver bar vildere.. eller k hullet er et længere oplevelse og egao tabet er totalt..
men ja.. men er 100mg et gram?
hvordan skal jeg opløse ketaen så? i varm vand? og hvor er det bedst at stikke sig? i låret? armen?
tak for hjælpen-.

:)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Citat:
men er 100mg et gram?

OMG nej du må endelig ikke tage et gram ketamin. 100mg er 0.1g.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Første gang jeg prøvede K,var 100 mg intramuskulært.
Det var lige præcis nok til at give en stærk fed oplevelse,uden at det blev for stærkt.
Jeg legede med tanken om at prøve det IV,men det turde jeg sq godt nok ikke. :shock:
Når det kommer til stykket ER det jo et bedøvelses middel,så man skal nok lige passe på ørene. :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Når jeg har administreret ketamin IM, som regelt i låret, plejer jeg som regelt ikke at være så kritisk overfor om jeg rammer en vene eller ej.

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg gør det i maveskindet, rammer ingen muskel (tvivler på om I andre gør) og får en fin effekt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Laden Barnjesus skrev:
Jeg gør det i maveskindet, rammer ingen muskel (tvivler på om I andre gør) og får en fin effekt.

Kan du prøve at forklare hvad det er du tvivler på,når vi siger vi injicerer det i en muskel?
Der er forskel på at indtage det subcutant(som du gør),og så at indtage det dybt i en muskel.
Jeg ved ikke med dig,men jeg er da nogenlunde klar over om jeg bruger en muskel,eller injicerer under huden? :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Gonzo skrev:
Laden Barnjesus skrev:

Kan du prøve at forklare hvad det er du tvivler på,når vi siger vi injicerer det i en muskel?
Der er forskel på at indtage det subcutant(som du gør),og så at indtage det dybt i en muskel.
Jeg ved ikke med dig,men jeg er da nogenlunde klar over om jeg bruger en muskel,eller injicerer under huden? :roll:

Well så vidt jeg er orienteret, så bruger professionelle ret lange og ret tykke kanyler for at når ind i musklen. Normalt bruger en ketaminbruger der sprøjter stoffet IM en noget kortere og tyndere nål end der bruges i sundhedssystemet. Beklager jeg ikke har nogle tykkelser og referencer lige nu, men efter at have diskuteret det med en faguddannet, lyder det til, at mange tror de indtager stoffet IM men faktisk sker det subcutant.
Jeg vender tilbage med mere præcise data.

Nu ved jeg jo ikke hvor lange og tykke nåle du bruger fo at nå "dybt i en muskel", men det værktøj jeg har set folk bruge når næppe dybt i lårmusklen.

Udover det synes jeg maveskindet er noget lettere at arbejde med og virkningen fejler ikke noget. Ja, jeg har prøvet i låret.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Laden Barnjesus skrev:
Well så vidt jeg er orienteret, så bruger professionelle ret lange og ret tykke kanyler for at når ind i musklen. Normalt bruger en ketaminbruger der sprøjter stoffet IM en noget kortere og tyndere nål end der bruges i sundhedssystemet. Beklager jeg ikke har nogle tykkelser og referencer lige nu, men efter at have diskuteret det med en faguddannet, lyder det til, at mange tror de indtager stoffet IM men faktisk sker det subcutant.

Nu ved jeg jo ikke hvor lange og tykke nåle du bruger fo at nå "dybt i en muskel", men det værktøj jeg har set folk bruge når næppe dybt i lårmusklen.

Det værktøj du har set har nok været til IV injektion, hvor nålene self. er noget mindre og tyndere end dem der skal bruges til IM. Men når man vælger at skyde det IM, køber man self. nåle der passer til at skyde IM. Det har jeg ihvertfald gjort, og det kommer i musklen jo. Så tykt er ens hud/skind heller ikk.

Titel:
Dedikeret medlem

BRB skrev:
Laden Barnjesus skrev:

Men når man vælger at skyde det IM, køber man self. nåle der passer til at skyde IM.

Det er så her jeg har oplevet det anderledes. En 1 cm. lang nål gauge 26 kan næppe sprøjte noget ind i en lårmuskel.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Laden Barnjesus skrev:
Det er så her jeg har oplevet det anderledes. En 1 cm. lang nål gauge 26 kan næppe sprøjte noget ind i en lårmuskel.

Nej det lyder ihvertfald ikke optimalt. Jeg bruger de blå nåle der er 23G og 25mm til lårmusklerne/ballerne og de orange der er lidt kortere (har ikke flere så kan ikke huske præcis str.) til de mindre muskelgrupper.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]