Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 09:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen..

Vil starte med at sige tak for et fedt forum.. Det er nice folk gider bidrage med deres erfaringer og viden..

Efter et par timer på Erowid, bestemte jeg mig for at prøve dexo.. Har ikke prøvet hallucinogener før.. Men tog 2,2 mg/kg, ventede til det værste ubehag var overstået, og så var det bare ned at ligge ned, med noget god musik..

Og væk var jeg.. CEV's og out-of-body xp.. Kunne ikke føle min krop og pludselig var der gået 4 timer.. Mega nice btw... ;) Stille og roligt kom jeg tilbage..

Men efter 6 timer da jeg rejste mig, kunne jeg ikke næsten ikke stå på benene.. Gik direkte i seng og så film.. Men det var der stadig da jeg vågnede i dag, dog ikke så slemt som tidligere..
Har stadig taleproblemer og er let svimmel(light headed)..
Har også problemer når jeg gaber, er det som om kæbemusklen bliver sidddende og langsomt kommer tilbage på plads igen.. Altså ikke en kæberasler..

Er dette normalt?

Har prøvet noget lign. engang på tramadol, dog ikke så kraftigt som det her... Har lidt mistanke til dets effekt på serotoninen..
Har samme "modtagelighed" overfor MDMA, skal kun tage 2-3 kiks før jeg er helt væk.. Og jeg er en stor dreng på 98 kg..

Mvh og på forhånd tak
MDMAN

Og godt nytår og håb om en fed aften til jer allesammen ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
Dxm virker 3 dage på mig og "kæberasler" taleproblemer og skulder trækninger er normalt hvad dxm angår virker også på serotin receptoren med en Antagonistisk virkning (lukker ikke åbner den) dxm er meget hårdt ved kroppen, ikke sådan noget man taqer 2 gange i måneden ! Det er dog meget spændende. Jeg var selv oppe på 20 piller 2 gange i måneden det har smadret mig fuldstændigt jeg er dog kommet ovenpå igen. :twisted: :evil: :wink:

Titel:
Flueknepper kongen

PsyForce skrev:
Dxm virker 3 dage på mig og "kæberasler" taleproblemer og skulder trækninger er normalt hvad dxm angår virker også på serotin receptoren med en Antagonistisk virkning (lukker ikke åbner den) dxm er meget hårdt ved kroppen, ikke sådan noget man taqer 2 gange i måneden ! Det er dog meget spændende. Jeg var selv oppe på 20 piller 2 gange i måneden det har smadret mig fuldstændigt jeg er dog kommet ovenpå igen. :twisted: :evil: :wink:

Det er noget pjat. DXM er en serotonin-genoptagelseshæmmer, dvs. det øger koncentrationen af serotonin. MDMA gør, sjovt nok det samme, og derfor kan du have den såkalde "kæberasler".

Jeg har dog ikke selv oplevet det, ej heller ved højere doser. YMMV.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
Tak, for svaret belyser nogen ting.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]