Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: New Highs
Medlem

Jeg har nu røget hash de sidste 4 - 5 år, mest i weekenden og i forbindelse med sex. Det har givet mig nogle fede oplevelser og fantastiske orgasmer.

Efterhånden synes jeg dog effekten klinger af og der er længere mellem de fede oplevelser og sus.

Jeg kunne godt tænke mig igen at oplevet suset og den fantastiske sex jeg tidligere oplevede på hashen. Hvad skal jeg prøve af stoffer for at igen at få disse oplevelser. Det skal dog siges at jeg til dato kun har brugt hash, da jeg har været lidt bange for de hårdere stoffer, men kom gerne med nogle forslag og triprapporter (om fede sus +sex)

Hilsen Freud

Junior medlem
Brugeravatar

De såkaldte funkpills kunne muligvis give dig samme effekt. De indeholder en masse forskellige naturlige ting som Vitaminer osv men derudover indeholder de også to stoffer ved navn BZP og TFMPP disse to stoffer kan have mange forskellige virkninger i forskellige blandinger og doser.

Jeg har prøvet nogle piller med forskellige doser af BZP og TFMPP og jeg må sige virkningen er anderledes. Den ene gang følte jeg mig meget kreativ, energisk og følte jeg havde meget energi der skulle brændes af.

På en anden slags hvor dosen af TFMPP var højere opnåede jeg en del cev's (closed eye visuals) og det var som om store dele af min krop i perioder sov.

Titel:
Flueknepper kongen

Sex er gudeskønt på LSD, i moderate doser. Det samme gælder for MDMA.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hvis du ikke har den store lyst til at begynde på de lidt hårdere stoffer kan GBL eller GHB helt sikkert anbefales.. Det er lidt forskelligt fra person til person, men personligt bliver jeg selv pisse liderlig af det og det er alle de tøser jeg har givet det til også blevet :wink:

Perfekt hvis tøsen ikke er helt så villig til at starte med.. Hehe.. Ikke at jeg render rundt og drugraper tøserne

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Entheo skrev:
Hvis du ikke har den store lyst til at begynde på de lidt hårdere stoffer kan GBL eller GHB helt sikkert anbefales.. Det er lidt forskelligt fra person til person, men personligt bliver jeg selv pisse liderlig af det og det er alle de tøser jeg har givet det til også blevet :wink:

:yeah:

Citat:
Perfekt hvis tøsen ikke er helt så villig til at starte med.. Hehe.. Ikke at jeg render rundt og drugraper tøserne

ja ja, sikkert :roll:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark.
Nu ved jeg ikke med andre stoffer, men en eventuel pause med hash på ca. en månede, også begynd igen, burde give det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

GHB er genialt til sex. Du bliver for det første mere udholdende, og ti gange så brunstig! ;) Og orgasmen, når den indtræder(det kan føles som en krig hvis du er lam nok), er ud over det sædvanelige...

Pøj pøj

Titel:
Medlem

Tak for svarene.

Er virkningen af GBL og GHB den samme og hvor højt rengerer det mht afhængighed?

Et diskret spørgsmål: Jeg så man kunne få en flaske 99.94% rent GBL til praktiske formål, er det til at anvende direkte fra flasken blot man er omhyggelig med doseringen (den foreskrevne anvendelse taget i betragtning lyder det jo en smule giftigt.)

Hilsen Freud

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Freud skrev:
Tak for svarene.

Er virkningen af GBL og GHB den samme og hvor højt rengerer det mht afhængighed?

Et diskret spørgsmål: Jeg så man kunne få en flaske 99.94% rent GBL til praktiske formål, er det til at anvende direkte fra flasken blot man er omhyggelig med doseringen (den foreskrevne anvendelse taget i betragtning lyder det jo en smule giftigt.)

Hilsen Freud

GBL er en lidt hårdere rus, imo. GBL kan anvendes direkte fra flasken, eller det vil sige, at du nok gerne vil blande det op med lidt sodavand/saftevand(ph-værdien er ikke guf for halsen). Start med 1 ml og føl dig frem, overskrider du 2-4 ml, bliver du højst sandsynligt introduceret til 3 timers komasøvn. (mmm fælgrens, graffitifjerner, limopløser...aahhh)

GHB giver en blødere rus, men ikke mindre intens, klart at fortrække mht sex. Det er et super lamme-drug :wink:

held og lykke
bubbles

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

bubbles skrev:
(...) Det er et super lamme-drug :wink:

Men også ret fatalt i større mængder.

Tjek dine doser inden indtagelse, for guds skyld!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

R. Girk Rockerkool skrev:
bubbles skrev:
(...) Det er et super lamme-drug :wink:

Men også ret fatalt i større mængder.

Tjek dine doser inden indtagelse, for guds skyld!

:yeah: Det kan ikke understreges nok!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
jeg tænkte egentligt på om sådan en komasøvn er decideret farlig/skadelig? altså hvis man ikke brækker sig imens. Og hvad er det egentligt GHB'en/GBL'en går ind og gør for at man kommer i komasøvn

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
det skal nok også lige nævnes at GHB og GBL har et betydeligt misbrugspotentiale!

Nogle kan bare ikke stoppe når først de er gået igang.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hopper med på GHB..

Alene :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

DR-D skrev:
det skal nok også lige nævnes at GHB og GBL har et betydeligt misbrugspotentiale!

Nogle kan bare ikke stoppe når først de er gået igang.

Jeps har været der, det kan ikke anbefales!! Det har et kæmpe hverdagspotentiale, så pas på! :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Kunne egentlig også godt tænke mig at vide om denne GBL/GHB inducerede komatilstand, som jeg efterhånden har hilst på et par gange, er skadelig på nogen måde? Selvfølgelig ud over risikoen for at blive kvalt i spyt/opkast..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
@Word! GHB/GBL har et ENORMT misbrugspotentiale. Drak 250 ml ren GBL på 10 dage engang, og ugen efter en halv liter GHB (som jeg selv havde koncentreret), og jeg har fundet ud af at jeg ikke kan styre det, så hellere holde sig helt fra det. Blir man lidt for glad for det, skal man op i MEGET høje doser benzoer for at tage eventuelle abstinenser. Og de er ikke sjove IMHO! :!:

Just my 2 cents..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg skal du heller ikke være blank for at indrømme, at GHB er stærkt vanedannende. Har også haft mine perioder, og ja.. Tømmermændende er ikke sjove, og ens humør kan blive meget skidt, hvis man tager det dagligt over en længere periode.
Men synes nu stadig det er det værd, så må man jo bare have lidt rygrad, og evt en lille benzo til at sove på, hvis man fx har lammet sig lidt for meget i en juleferie ;)

Men hvis du holder dig til at gøre det når du skal have sex, er der altså ingen risiko ved det, så længe du har tjeck på dine doser, og ikke blander med andre downere, især alkohol!

Ang. GHB-søvn, skal der jo en rimelig stor dose til før man decideret går i coma. Men hvis det sker, er der selvfølgelig risiko for at ens åndedræt bliver så lavt, at det kan blive farligt. Ellers tror jeg ikke der er noget farligt ved at sove tungt på GHB.

Og et godt råd er at farve det blåt, så det ikke forvækles med vand. Har selv prøvet at tage en tår af flasken, hvor jeg heldigvis nåede at spytte det ud igen... Kan gå rigtig galt..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
hvordan forholder doserne til sex sig egentligt? går ikke ud fra det er ligesom til lamning

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ved ikke.. det er jo individuelt.. Jeg ville nappe ca. 4.5 gram, men er også blevet lidt resistent.

Men ellers start med 2-3 gram, og forøg dosen til du finder en passende "lamhed"..
Og ja, man skal heller ikke være alt for påvirket, da det derved kan blive svært at opnå en orgasme, hvilket kan være rimelig frustrerende, da det nok er det man ønsker mest i hele verden på det givne tidspunkt..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]