Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg står og skal købe lidt medicin. Det jeg er interesseret i er lidt benzoer som skal kunne bruges som trip killers eller i det mindste til at bruge hvis man gerne vil falde lid til ro, men må samtidige gerne være lidt sjove sig selv så jeg kunne bruge dem til en aften eller to for sjov. DZP har jeg prøvet og det er fint nok, men er det andre forslag?

Jeg vil også gerne prøve lidt painkillers, oxy synes jeg ikke rigtig virker på mig, men ellers Hydrocodone eller vicodin? Hvad kan folk anbefale?

Titel:
Junior medlem

Hvad er at foretrække som tripkiller (både til fx amfetamin eller hen af morgen på LSD) alprazolam eller dzp?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

du kan prøve med Flunitrazepam eller diazepam men husk på afhængiheds faktorene ved disse 2 benzo´er

EDIT: husk ikke at indtage overnævnte medmindre det er langtid siden du indtog dit amf da jeg mener at have hørt denne kombo er noget skidt

Titel:
Flueknepper kongen

Diazepam er altså den gyldne standard!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Alprazolam er væsentligt mere potent og det virker i kortere tid. Det gør det mere "anbefalelsesværdigt" som tripkiller, da min slipper for flere dage med tungt hoved som ved diazepam.

Mvh. Psyko

Titel:
Flueknepper kongen

Psyko skrev:
Alprazolam er væsentligt mere potent og det virker i kortere tid. Det gør det mere "anbefalelsesværdigt" som tripkiller, da min slipper for flere dage med tungt hoved som ved diazepam.

Mvh. Psyko

Diazepam er bare så dejlig forudsigeligt, og hvis man ryger sig en cigaret nu og da, vil man også se diazepamen forsvinde hurtigt.

Titel:
Junior medlem

Hvordan slår Alprazolam i forhold til dzp?

dzp for mig kommer snigende og virker så bare i lang tid :)

hvad med painkillers?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
daxx skrev:
Hvordan slår Alprazolam i forhold til dzp?

dzp for mig kommer snigende og virker så bare i lang tid :)

hvad med painkillers?

Alprazolam sparker bare hårdere (mere pludseligt også ville være min vurdering), og derfor tror jeg, at det vil være at foretrække. Det er dog også meget afhængigt af doser, men jeg har prøvet at guffe en del diazepam-pulver for at komme ned fra et trip, og der skulle vikreligt meget til. Nu er det svært at sige om alprazolam ville have været bedre i den sammenhæng...

Painkillers kan måske anvendes, men det skal tilføjes, at det er fuldt ud muligt at få angstanfald selv på de stærke opioder som heroin og ketogan. Jeg har aldrig prøvet Vicodins (som indeholder hydrocodone), men medmindre du har ren hydrocodone, tror jeg ikke det er anbefalelsesværdigt.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem

Mnjaeh... Både hydro og Oxycodone kan virke speedet på nogle mennesker, så som tripkiller kan den bestemt ikke anbefales.

Jeg er enig med de ovenstående: Alprazolam eller Diazepam! Helst Alprazolam da det ikke virker i så lang tid... Og så er der intet øvre loft hvor for meget du kan tage :)

Titel:
Flueknepper kongen

Eleusis skrev:
Mnjaeh... Både hydro og Oxycodone kan virke speedet på nogle mennesker, så som tripkiller kan den bestemt ikke anbefales.

Jeg er enig med de ovenstående: Alprazolam eller Diazepam! Helst Alprazolam da det ikke virker i så lang tid... Og så er der intet øvre loft hvor for meget du kan tage :)

Det er én stor fed løgn.

Titel:
Dedikeret medlem

Næh du... Medmindre der er andre stoffer i systemet samtidigt, så er benzodiazepiner forbløffende ufarlige.
En af mine venenr har arbedjet på en psykiatrisk afdeling, hvor de med jævne mellemrum var nødt til at bruge diazepam-doser på flere hundrede miligram IM.

Problemet med rigtigt høje doser benzodiazepiner, er så at du ligger og sover et par dage, men dødsfald pgr. af indtagelse af udelukkende benzodiazepiner er så godt som uhørte.

Titel:
Junior medlem

mht. painkillers var det mere hvad der var sjovt at spise :) Og ikke som tripkiller.

Hvis man ikke vil oxy, er det så kun vicodin left?

Titel:
Flueknepper kongen

Eleusis skrev:
Næh du... Medmindre der er andre stoffer i systemet samtidigt, så er benzodiazepiner forbløffende ufarlige.
En af mine venenr har arbedjet på en psykiatrisk afdeling, hvor de med jævne mellemrum var nødt til at bruge diazepam-doser på flere hundrede miligram IM.

Problemet med rigtigt høje doser benzodiazepiner, er så at du ligger og sover et par dage, men dødsfald pgr. af indtagelse af udelukkende benzodiazepiner er så godt som uhørte.

Æd du trygt 4g alprazolam. Og dø! Benzodiazepiner er forholdsvis ugiftige, men at sige at der ikke noget loft er...

Titel:
Dedikeret medlem

Vicodin? Det virksomme stof i Vicodin er hydrocodone, og desværre er ikke så let at få fat i herhjemme som oxycodone. Butikkerne på nettet der sælger det, sælger det som regel kun til Amerikanske addresser, så mit bedste bud på at få fat på det, er at tage et smut til tyskland, besøge en læge, og fake en rigtigt god tør hoste som du har haft i flere uger. Hydrocodone gives som hostesirup i Tyskland.

Men udover hydro og oxycodone, er der selvfølgelig kodein og dihydrocodeine (DHC). DHC er cirka dobbelt så stærkt som kodein, og har en mere speedet effekt (synes jeg)

Så er der også hydromorphone og oxymorphone, men de kan godt være lidt svære at skaffe. Ligesom fentanyl.

Morfin er også et alternativ, og det er faktisk ikke så svært at skaffe som man skulle tro. Der er masser af opiater at tage fat på til rekreativt brug :)

Titel:
Dedikeret medlem

Levose skrev:
Æd du trygt 4g alprazolam. Og dø! Benzodiazepiner er forholdsvis ugiftige, men at sige at der ikke noget loft er...

Whaaat?!? Jeg har, uden nogen speciel tolerance taget doser på 4-5 gram alprazolam. Jeg sov i over 14 timer, men ellers var der ingen negative effekt. Realistisk set er der ikke noget loft for benzodiazepiner.

En helt anden ting er hvor mange det er fornuftigt at tage, men hvis vi snakker dødsfald udelukkende på grund af benzodiazepiner, så skal vi altså op på mange gram af skidtet.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Eleusis skrev:
Levose skrev:

Whaaat?!? Jeg har, uden nogen speciel tolerance taget doser på 4-5 gram alprazolam. Jeg sov i over 14 timer, men ellers var der ingen negative effekt. Realistisk set er der ikke noget loft for benzodiazepiner.

En helt anden ting er hvor mange det er fornuftigt at tage, men hvis vi snakker dødsfald udelukkende på grund af benzodiazepiner, så skal vi altså op på mange gram af skidtet.

Klap nu lige hesten lidt. Det kan godt være at du har overlevet at indtage en fuldstændigt meningsløst abnormt høj dosis - men det betyder eddermaneme ikke at det er safe. Folk KAN dø af benzodiazepiner alene (søg selv på Medline efter "alprazolam AND overdose") - og ham som stiftede dette topic har jo netop ikke intention om at tage stoffet for sig selv, men derimod at bruge det som "trip killer". Benzodiazepiner ER relativt sikre medikamenter, men i kombination med mange forskellige ting bliver de hurtigt halvfarlige.

Titel:
Dedikeret medlem

Huh?!? 4 mg er lige med 2X2mg piller, så 4 mg er absolut ikke nogen "meningsløst abnormt høj dosis"... Mange mennesker som er i behandling med alprazolam får typisk en dosis på 2-4 mg om dagen.

Som tripkiller ville en dosis på 2-4 mg netop være perfekt. Hellere sove en dags tid, end at ende med et dårligt trip.

Spørsmålet er så om det er det bedste til en tripkiller. Personligt ville jeg hellere bruge 2mg clonazepam

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Eleusis: Der snakkes om gram, ikke milligram.

Titel:
Dedikeret medlem

Oho!

Ja så det giver jo lidt mere mening. 4g alprazolam er måske liiige lidt i overkanten. Jeg vil nu stadigt sætte mine penge på at man ville overleve 4 gram, selvom man ville "miste" en uge eller to.

Apropos, det minder mig om en historie jeg hørte fra en bekendt. Han skulle i retten i USA, hvor det skulle afgøres hvor høj kautionen skulle være. Han stod ikke til at ryge i spjældet med det samme, ifølge hans advokat skulle han bare ind og være flink i retten, så dommerens kaution ikke ville være FOR høj.

Mens han ventede på at komme ind i retten, sad han i en celle under retsbygningen. En af cellekammeraterne havde nogle rohypnoler på sig, og spurgte om han ville have nogen. "hvorfor egentlig ikke" tænkte han, uden at have haft den helt store erfaring med benzodiazepiner, så han spiste nogle stykker.
Det er det sidste han husker, inden han tre dage senere "vågner" i sin celle i spjældet, uden at have nogen anelse om hvad der var sket i mellemtiden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]