Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

jeg har siden klokken 14.32 sniffet 4 gram amfetamin, og 2.5g Methylphenidathydrochlorid. jeg tog den sidste streg for 3 timer siden klokken 18.30, de sidste 3 timer har jeg taget 14 kix (gule damer)

og nu har jeg pisse ondt i maven og har også list kvalme,

jeg har brækket mig en del gange nu men. nå fuck det

hvad fanden skal jeg æde for at stabilisere min mave!!!!

og få kvalmen væk!!!

undskyld men er pisse blæst gør mig den tjeneste at svare og, når jeg har set svaret og replyed så slet den..

Edit: jeg brækker når jeg drikker vand, jeg kan kun drikke meget lidt af gangen ellers ryger det op..

Senest rettet af snubi 05 jan 2007 23:26, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Det var nogen meget, meget grove mængder at tage. Det lyder for mig mere sandsynligt at hvad du oplever ikke så meget er maven der er problemer med, men mere en reél forgiftning.
Jeg vil råde dig til at opsøge hjælp hurtigst muligt. Du kan ringe ganske anonymt til Giftlinien på telefon 82 12 12 12 - men jeg ville nok springe den over og søge lægehjælp med det samme. Giftliniens hjemmeside: http://www.giftlinjen.dk/
Dette er IKKE for at skælde ud på dig for uansvarlig omgang med stoffer! Du kan være i alvorlig risiko hvis du ikke får lægehjælp!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Søg læge ! HURTIGT

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
112!

Titel:
Medlem

jeg ved godt det er enormt meget, og kan kun sige til mit forsvar at amfetaminen er noget lort jeg får 12g for 500 det er allerhøjest 50% rent,

det er min sidste gang og så stopper jeg, så det er derfor jeg har taget så store mængder, og blandet de 3 ting sammen. som jeg så fortryder nu,

jeg er begyndt at få det lidt bedre jeg har lige brækket mig 7 gange, men har stadig ondt i maven,

så vil stadig meget gerne høre hvad jeg skal spise, min mor har sådan nogen husk frøkapsler eller sådan noget vil det være godt at spise det? og hva med mælk

og bare rolig jeg har været op på lang højere doser,

men aldrig på tom mave før, og jeg har ikke spist noget i dag.. jeg tror det er derfor maven går amok..

EDIT: er det bare mig eller er gule damer bedre end kirsebær,

Senest rettet af snubi 05 jan 2007 23:06, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg forstår ikke hvorfor du tager så meget, slet ikke når du ved det er dårlig kvalitet.
Men.. Selvom du synes du har det bedre tror jeg ikke det ville skade at tage kontakt til nogle professionelle i det her tilfælde! Det er enorme mængder, og det kan give dig svære skader.
Og tror nu din mave ville gå 'amok uanset om du havde spist eller ej.

Edit:
Jeg tillader mig at citere den side Prometheus linkede til:

Citat:
Hvis uheldet er ude, og brugeren udvikler tegn på uønskede virkninger, overdosering eller egentlig forgiftning, er det vigtigt at få professionel rådgivning. Akut rådgivning og førstehjælp kan redde liv.

Titel:
Medlem

okay prøv at høre her jeg har haft et ret seriøst problem med amfetamin. hvilke jeg stadig har.min tolerans er ekstrem, jeg kender ikke nogen der kan tage mere amfetamin end jeg kan. selvfølgelig er der nok mange der kan for er jo ikke junky.

det er sødt af jer i viser omsorg og er venlige imod mig det er jeg glad for og sætter stor pris på. jeg elsker sku det her forum. fuld af flinke mennesker,

men jeg kan fosikre jer om at jeg ikke er forgiftet og at jeg ikke er i nogen form for fare, jeg vil bare vide hvad jeg skal spise?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
69% rent amf på gadeplan er faktisk også voldrent iforhold til det jeg har set og som politiets statestikker siger, vis det er så skod at du tager 4 gram kan det umuligt være meget mere end 30% rent hvilket jeg ikke engang tror det er nok nærmere 10-15

Titel:
Medlem

hvis i stadig ikke tror jeg er okay så kan i få mit nummer eller jeg jeres så vi kan ringe sammen, så jeg kan bevise det,,,v fuck jeg er knækket..

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Well hvis det ikke er så slemt, som jeg ville tro, så prøv med noget drikke-Cultura.
Jeg begriber ikke hvorfor du ser behov for at indtage de mængder, og det er jo ikke første gang. Pas på dig selv

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Vil du ikke ringe lidt til Giftlinien istedet og fortælle om dine symptomer og hvad du har taget? Telefonnummeret er 82 12 12 12.
De vil sikkert også råde dig til at søge lægehjælp med det samme, men de kan måske også fortælle dig hvad du selv kan gøre for at få lidt mere ro på maven.
De er uden tvivl mere kompetente til den slags end folk på Psychedelia.

Titel:
Medlem

hyene skrev:
69% rent amf på gadeplan er faktisk også voldrent iforhold til det jeg har set og som politiets statestikker siger, vis det er så skod at du tager 4 gram kan det umuligt være meget mere end 30% rent hvilket jeg ikke engang tror det er nok nærmere 10-15

jeg var kommet til at skrive 60 i stedet for 50 har lige rettet det.

jeg har i de sidste 8 måneder i gennemsnit sniffet hver anden dag, og i en periode hver dag i 5 uger,

de 4 gram de 2.5 gram og de 17 kix, var de sidste rester jeg har tilbage fra mit liv som junky,

ej fuk jeg snakker lort,, hvordan fanden kan jeg tro det interreserer jer..

okay bare glem det,

hvad skal jeg spise

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude i Hampen
symttomer på over dosering af Methylphenidathydrochlorid
kan være opkastning uro rysten musketrækninger kramper (efter fulgt af coma) eufori forvirring halluer.. der bla bla 60 mg er max anbaflet dosis og du har sniffet 3 x så meget plus 4 gram amf kix , jeg syntes du skulle høre hvad de andre siger til dig og søg LÆGE.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Hvis du konsekvent nægter at søg læge, så få fat i en der kan observere dig, i tilfælde af at din tilstand forværres.

Med hensyn til mad ved jeg ikke noget specifikt, men ville tro du bare skal spise hvad du tror du kan holde i dig.

Titel:
Flueknepper kongen

Du har af at ringe til 112 nu.

Du har indtaget en potentielt livsfarlig og giftig blanding. Chancen for hjerneskade, død eller i hvert fald muskelskader er overhængende.

Din spinkle drengekrop kan slet ikke holde til så meget noradrenalin og dopamin! For helvede det er også for dumt af dig, snubi...

Titel:
Medlem

6 af mine venner er her og de passer på mig. jeg får det bedre og bedre hele tiden.

forresten der er noget jeg ikke forstår, jeg har læst herinde og andre steder at det er godt at tage en lykkepille dagen efter kix, men da der i mange kix er amf methamf, kan man så ikke få serotonin syndrom af det?

kan en mod/admin ikke flytte den her til fuck hvor er jeg blæst....

Titel:
Flueknepper kongen

Du bør stadig søge giftlinie, da der er risiko for alt ikke er optaget eller aktivt endnu. Desuden er halveringstiden på methylphenidat, amfetamin og MDMA høj nok til at du har det rigtig dårligt i rigtig lang tid endnu.

På skadestuen vil man højst sandsynligt give dig beroligende midler, samt rolige omgivelser, noget at drikke og konstant observation!

Det lyder ikke så slemt vel? De er der jo trods alt for at hjælpe, og du har gjort noget rigtig, rigtig dumt, som de heldigvis kan rette op på...

Titel:
Medlem

Levose skrev:

Du har indtaget en potentielt livsfarlig og giftig blanding. Chancen for hjerneskade, død eller i hvert fald muskelskader er overhængende.

Din spinkle drengekrop kan slet ikke holde til så meget noradrenalin og dopamin! For helvede det er også for dumt af dig, snubi...

ja jeg ved det godt suk. jeg gider heller ikke mere nu, men da jeg får 100mg methylphenidatehydrochlorid, på recept for min ADHD, hver dag så er det svært at lade være. og jeg kan jo ikke søge hjælp for så tager de medicinen fra mig. og så vil andre mennesker udover mine nære venner få det af hvide..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude i Hampen
Lykkepiller kan give MEGA høj puls sammen med Ritalin !
taler af afaring hvile puls på 110 en puls på 130 hvis jeg rejste mig og gik 4 skridt en puls på 160 ved at gå lidt længere så det syntes jeg du skal holde dig fra ......

Titel:
Flueknepper kongen

snubi skrev:
Levose skrev:

ja jeg ved det godt suk. jeg gider heller ikke mere nu, men da jeg får 100mg methylphenidatehydrochlorid, på recept for min ADHD, hver dag så er det svært at lade være. og jeg kan jo ikke søge hjælp for så tager de medicinen fra mig. og så vil andre mennesker udover mine nære venner få det af hvide..

Ja, men du er i en livsfarlig situation. Er det ikke vigtigere at tænke på nuet og overleve?

Du er virkelig ude i noget lort, og 112 vil prøve at redde dig. Hvis du er heldig, behøver de ikke CPR-nummer, såfremt du "glemmer" dit sygesikringsbevis.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]