Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Som sprøgsmålet går om man får tolorance for Mehtylone/MDMCAT.

Da alle jeg har snakket med, har fået fuld effekt af samme dose Mehtylone hver gang.
Snakkede med en bekendt som tog Methylone 200mg 3 dage i træk. Og han sagde at alle dage fik han faktisk fuld effekt af Methylonen.

Jeg har dog kun prøvet Methylone en gang i en 260mg dose. Det undre mig bare lidt, når Mehthylone og MDMA ligner hinanden så meget virker det ikke som om at de "giver hinanden tolorance". Påvirker Methylonen da ikke serotoninen på samme måde som MDMA'en?

Håber forstår hvad jeg mener da jeg har svært ved at finde ord på det jeg vil sige.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Yo Flemse du skal sgu da ikke logge af når jeg skriver med dig! :wink:

Nå men du bør tjekke denne rapport: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=31127

Hygge

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg har også ofte taget det flere dage i træk, og har brugt det i snart et år nu og bruger stadig samme dose; 150-200mg :) (over 30 gange i alt)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Winta skrev:
Jeg har også ofte taget det flere dage i træk, og har brugt det i snart et år nu og bruger stadig samme dose; 150-200mg :) (over 30 gange i alt)

Jeg har en slat methylone-trips på bagen, og generelt vil jeg mene, at jeg, som Winta, ikke oplever denne "forventede" tolerance.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
I sidste weekend var jeg og 2 andre på m1. Den ene har været med hver gang jeg har været på m1 mens det var første gang for den anden.

Vi startede alle med 170mg til hver, og reducerede 3 gange i løbet af små 4-5 timer.

Efter de 4-5 timer var jeg og ham der havde prøvet det før på afterglow. først 2 timer senere kom den "grønne" ud af snakkemode..

Den grønne røg en del mere hash end os andre, dette kan måske spille ind.

De første gange på m1, var 155mg nok til at få mig til at komme godt op og peake, mens nu om dage skal der omkring 200+ mg til at gøre trikket. Reduceringerne holder heller ikke så lang tid mere...

Så det er vel et spørgsmål fra person til person, hvor meget man kan trippe på m1 før/hvis man overhoved udvikler tolerance.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
CamelJJ skrev:
I sidste weekend var jeg og 2 andre på m1. Den ene har været med hver gang jeg har været på m1 mens det var første gang for den anden.

Vi startede alle med 170mg til hver, og reducerede 3 gange i løbet af små 4-5 timer.

Efter de 4-5 timer var jeg og ham der havde prøvet det før på afterglow. først 2 timer senere kom den "grønne" ud af snakkemode..

Den grønne røg en del mere hash end os andre, dette kan måske spille ind.

De første gange på m1, var 155mg nok til at få mig til at komme godt op og peake, mens nu om dage skal der omkring 200+ mg til at gøre trikket. Reduceringerne holder heller ikke så lang tid mere...

Så det er vel et spørgsmål fra person til person, hvor meget man kan trippe på m1 før/hvis man overhoved udvikler tolerance.

Jeg har erfaringer med at når jeg blander det med hash, så skal der meget mere til, og virkningen er mindre potent

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Khazim skrev:
CamelJJ skrev:
Jeg har erfaringer med at når jeg blander det med hash, så skal der meget mere til, og virkningen er mindre potent

Det er osse min oplevelse, så jeg holdt lidt igen med hashen. Man bliver lidt skuffet, for man håber på at der sker lidt det samme a la mdma + pind.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har efterhånden taget m1 en del gange, både i små og store doser, og jeg vil mene at jeg har opbygget en vis form for tolerance overfor dette stof. Jeg kan stadig hygge mig og have det skide fedt på 150mg, men det giver langt fra den samme effekt, som de første gange jeg eksperimenterede med det.

Mht. hash + m1 har jeg det på samme måde som CamelJJ. Det er som om de to stoffer ligesom udligner hinanden og efterlader en med en træt, tung følelse i kroppen :?

Titel:
Methylon Connoisseur

Jeg ville lige give midt besyv med hvad hashen andgår, da jeg har oplevet det samme :)

Og ja, det er klart at stoffet ikke længere har samme magi når man har taget det mange gange, er det ikke sådan med alle stoffer?

Titel:
Insane psychedelia user!

Selv om virkemåden måske er en smule anderledes, så vil der altid blive opbygget en eller anden form for tolerance. Hvis hjernen bliver stimuleret i en uhensigtsmæssigt omfang vil der altid på flere måder blive kompenseret.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Hvordan er jeres erfaringer med de negative sider af Methylone? Her tænker jeg især tiden efter.

Føler i nogen generel påvirkning af korttids/langtidshukommelse?
Er der nogen "sort onsdag"?
Bliver lunten kortere, reduceres jeres appetit, opstår der indsigter som er sande nok "kærlighed kan alt" men som er svær at overholde i realiteten, og som stadig ændrer jeres syn på tingene.

Den sidste er egentlig ikke så slem igen ;)

Det ville selvfølgelig være dejligt hvis der fandtes et godt alternativ for MDMA-hypersensitive personer som mig der stadig gav noget nær samme kærlighedsrush som MDMA.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Hvad er det der methylone egentlig? Noget lovligt eller hvad?

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er en analog af MDMA

Methylone
Billede

MDMA
Billede

Titel:
Methylon Connoisseur

Bøh skrev:
Hvordan er jeres erfaringer med de negative sider af Methylone? Her tænker jeg især tiden efter.

Bliver lunten kortere, reduceres jeres appetit, opstår der indsigter som er sande nok "kærlighed kan alt" men som er svær at overholde i realiteten, og som stadig ændrer jeres syn på tingene.

Det ville selvfølgelig være dejligt hvis der fandtes et godt alternativ for MDMA-hypersensitive personer som mig der stadig gav noget nær samme kærlighedsrush som MDMA.

Hmm, de eneste efter effekter jeg føler er en ca. 24 timer lang efter rus hvor jeg ingen appetit har, men hvor jeg stadig føler mig lykkelig.. I denne periode har jeg dog ikke rigtigt lyst til noget, og selv det at gå på lokum og tisse kan virke uoverskueligt :) Dog har jeg det godt :)

Men generelt synes jeg jeg er noget gladere i lang tid efter et m1 trip end jeg var før :)

Titel:
Methylon Connoisseur

Treasure skrev:
Det er en analog af MDMA

Methylone
Billede

MDMA
Billede

er den eneste reele forskel ikke den o binding?

Titel:
Insane psychedelia user!

Winta skrev:
Treasure skrev:
Det er en analog af MDMA

Methylone
Billede

MDMA
Billede

er den eneste reele forskel ikke den o binding?

carbonyl-gruppen, jo. Ihvertfald rent strukturmæssigt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Bøh skrev:

Under selve m1 trippet, korttidshukommelsen ikke i topform. Hvis man har taget en del, påvirker det osse ens evne til at tale.

lidt alla man starter en sætning sådan her : ehm bemm bemm bla bla bla.

hvorefter man finder ud af hvordan man siger det man vil sige.

Jeg ryger nemt 60 smøger (light) på sådan et trip, det kan godt give en lille svedetur når man skal sove.

Ingen midtuge depri, og man er stille og rolig som et lille lam, under trippet.

og så kan man selvfølgelig godt få badtrips på m1.

Det er ikke MDMA, og det kan man osse mærke i selve trippet, afterglow er behageligt på m1, og det varer i flere timer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil godt lige bidrage til diskussionen med en oplevelse, jeg har på nuværende tidspunkt. Det er bivirkningerne efter gårsdagens methylone-trip.

Jeg startede ud med 200mg, ventede ca. 3,5 timer, redoserede med yderligere 200mg og smed herefter de sidste 100mg ned efter 4 timer. Alt i alt 500mg methylone, dårlig skadesreduktion og et eksperiment, jeg selv har arrangeret på forhånd.

Det lækre afterglow, jeg tidligere har erfaret med methylone er ikke til stede. Maven har det ikke for godt, hvilket vel egentlig skyldes sult, men derudover har jeg haft brækfornemmelser op mod to timer efter, jeg vågnede. Lidt svært ved at fokusere og koncentrere mig. Intet overskud.

Jeg vil ikke mene, jeg har en nedtur, for foruden disse tømmermænd, har jeg det da ellers ganske glimrende.

Nu regner jeg heller ikke med, folk brugere så meget hver weekend, for jeg er helt sikker på, at en sådan dosis kan være skadelig, hvis det er hyppigt, men jeg vil blot dele de værste bivirkninger, jeg har oplevet med methylone. ;)

EDIT: Et godt solidt måltid her til aften fjernede alle bivirkninger. :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]