Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Hold kæft jeg havde den mest skræmmende oplevelse igår jeg spiste 18 dexofaner eftersom jeg trukket ind i et helt andet unirvers i mit sind et levenede mareridt turde ikke fjerne mig for min seng til sidst kastede jeg mig ud i min gang (kunne ikke stå op ) og råbte på min mor og sagde jeg var blevet psykisk syg ..!! hvis jeg ikke havde hende tror jeg ikke jeg ville have klaret det hun healede mig med en hånd på min mave, men havde det stadig meget dårligt .!lægen kom og jeg blev utrolig bange for hende hun spurgte om jeg havde røget hash eller spist piller men jeg sagde nej fordi min mor også bare troede det var et angst andfald .. men jeg fik en oxapam eller noget i den dur og faldt i søvn efter 6 timer i helved tror aldrig jeg skal prøve dexofan igen!!

Titel: dexo
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederikssund
Kan næsten ikke vente med at læse triprapporten! :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sayeh skrev:
Hold kæft jeg havde den mest skræmmende oplevelse igår jeg spiste 18 dexofaner eftersom jeg trukket ind i et helt andet unirvers i mit sind et levenede mareridt turde ikke fjerne mig for min seng til sidst kastede jeg mig ud i min gang (kunne ikke stå op ) og råbte på min mor og sagde jeg var blevet psykisk syg ..!! hvis jeg ikke havde hende tror jeg ikke jeg ville have klaret det hun healede mig med en hånd på min mave, men havde det stadig meget dårligt .!lægen kom og jeg blev utrolig bange for hende hun spurgte om jeg havde røget hash eller spist piller men jeg sagde nej fordi min mor også bare troede det var et angst andfald .. men jeg fik en oxapam eller noget i den dur og faldt i søvn efter 6 timer i helved tror aldrig jeg skal prøve dexofan igen!!

Du er 15 og har selv i andre tråde erkendt, at du er på vej ned ad bakke psykisk. Vil du ikke please - af hensyn til dig selv - lad være med at selvmedicinere dig så uansvarligt. I det hele taget burde du ikke tager stoffer grundet din alder og din depression, men hvis du absolut SKAL indtage stoffer, så doser for alt i verden forsigtigt og få styr på din Set og Setting.

Jeg er ked af at skulle lyde som din mor, men det her er trods alt et HR site, der forsøger at hjælpe folk til at begrænse skaderne af deres forbrug af stoffer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
:yeah:

Er helt enig.. Dexofan er ikke legetøj selvom det er håndkøbsmedicin.. Vent lige et par år og kig så tilbage.. Vi vil dig jo det bedste (:

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det er også en god idé at være ærlig overfor sin læge :idea:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Frugthat skrev:
Det er også en god idé at være ærlig overfor sin læge :idea:

Ja, vi kan vel alle blive enige om at det er vigtigere at redde sit eget liv (hvis dødelig forgiftning er tilstede) end at undgå skideballen fra evt. familie.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde Syd
Fjols.

Undsyld den hårde tone, men det syntes jeg sgu.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Pro-psy skrev:
Fjols.

Undsyld den hårde tone, men det syntes jeg sgu.

Det kan du måske have ret i.. Men vi kan da håbe han har lært noget ? 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Jeg fik det kanon fedt da jeg åd 20 Dexofaner min første gang (dårlig HR, ved det), men jeg kunne absolut ikke sove! Lå og trippede til klokken 2, og ville så egentlig gerne sove da jeg jo skulle møde op på mit gymnasium næste dag, men jeg kunne simpelthen ikke! Jeg var stadig vældig påvirket i skolen, hvilket aftog i løbet af nogle timer (100 minutters tysk kan dræbe enhver rus).

Dette er også sket med Marzine, hvilket overraskede mig meget, da jeg faldt i en noget så dyb søvn de to andre gange jeg havde prøvet det.

Men ellers synes jeg at dexofaner er rigtig nice, var en helt vild fed oplevelse.. Følte at jeg kunne svinge mine arme helt vildt hurtigt haha..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var sgu ikke alt for smart.

Når man har det dårligt med sig selv og sit liv er det ikke en god ide at tage nogen former for stoffer og da mindst af alt et så hårdtslående drug som dxm. Jeg forstår godt at man kan ønske at undslippe virkeligheden, men bliver du ved med at dumme dig på den måde kan det gå RIGTIG galt. De gange jeg har taget høje doser dxm har jeg også frygtet seriøst for min forstand; og frygten er ikke ubegrundet, og da slet ikke hvis man kun er 15!

For mig at se har du to muligheder:

1) At ryge noget hash og holde dig HELT fra andre stoffer

2) At bede din mor om at reservere plads hos den lokale bedemand

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Sorry for OT, men Moonage Daydreamer, hvordan formår du at have -1 posts? Odden er forvirret.

Udover det, så er jeg enig med de andre. Du har lært din lektie ser det ud til, tag det roligt. Er du kun 15, har du masser af tid, idéelt set 70 år mere, at ødelægge dig selv i, spred det lidt udover den tid. Ikke alt nu ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja det var da egentlig et meget godt spørgsmål. Jeg mener bestemt at have skrevet mere end -1 indlæg.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hey alle sammen jeg har helt sikkert lært noget af det og har tænkt mig at holde mig fra alt psychedelisk for evigt eller ihvertfald vente til jeg er blevet voksen hvis jeg har det psykisk godt ..! så intet psychedelisk til mig nogensinde mer..! (måske udover pot) en sjælden gang imellem.. !!

Men det holder mig ikke fra at være på sitet mer.. :wink: '

Jeg skal til læge på mandag der har jeg også tænkt mig at fortælle at det var pga. dexofan..

Nogle der ved om man kan få flash backs fra et dårligt dexofan trip ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hey alle sammen jeg har helt sikkert lært noget af det og har tænkt mig at holde mig fra alt psychedelisk for evigt eller ihvertfald vente til jeg er blevet voksen hvis jeg har det psykisk godt ..! så intet psychedelisk til mig nogensinde mer..! (måske udover pot) en sjælden gang imellem.. !!

Men det holder mig ikke fra at være på sitet mer.. :wink: '

Jeg skal til læge på mandag der har jeg også tænkt mig at fortælle at det var pga. dexofan..

Nogle der ved om man kan få flash backs fra et dårligt dexofan trip ?

Titel:
Medlem

Flashbacks er ofte et tilbageblik på en psykisk oplevelse man har haft, om det er positivt eller negativt - det er lige meget, du oplever flashbacks hver evig eneste dag.

Så ja, der er mulighed for at få følelserne og tankerne fra dit DXM-trip, især når oplevelsen har været intens følelsesmæssigt. Sådan er det med alt.

Konsekvensen af ens flashbacks er afhængig af ens indstilling til dem mens de står på og det der er sket før.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

encephalon skrev:
Flashbacks er ofte et tilbageblik på en psykisk oplevelse man har haft, om det er positivt eller negativt - det er lige meget, du oplever flashbacks hver evig eneste dag.

Så ja, der er mulighed for at få følelserne og tankerne fra dit DXM-trip, især når oplevelsen har været intens følelsesmæssigt. Sådan er det med alt.

Konsekvensen af ens flashbacks er afhængig af ens indstilling til dem mens de står på og det der er sket før.

Okay tak . håber ikke jeg får nogle fra DXM trippet men syns også at jeg har lært noget af det f.eks. at jeg på ingen måde er klar til at tage nogen form for psychedelia så på den måde har det hjulpet mig !!..
Og så var der også en ting som jeg var glad for at jeg oplevede jeg oplevede på et tidspunkt at jeg svævede en meter ud af kroppen på mig selv !! det har for mig været et bevis for at jeg har en sjæl !!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

encephalon skrev:

Okay tak . håber ikke jeg får nogle fra DXM trippet men syns også at jeg har lært noget af det f.eks. at jeg på ingen måde er klar til at tage nogen form for psychedelia så på den måde har det hjulpet mig !!..
Og så var der også en ting som jeg var glad for at jeg oplevede jeg oplevede på et tidspunkt at jeg svævede en meter ud af kroppen på mig selv !! det har for mig været et bevis for at jeg har en sjæl !!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
:shock: en anden gang synes jeg du skulle lade være med at lyve over for din læge.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
:shock: en anden gang synes jeg du skulle lade være med at lyve over for din læge.

Det var ikke en læge men en sygeplejske som der kom ud fra læge vagten men ja det var dumt . !

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Modsat synes jeg sku også det er flot du står frem og fortæller om det sayeh! :) Det kræver sku også en del.

Jeg er glad for at se du har lært noget ved det, det er jo en tidlig alder og eksperimentere i.

- dikki

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]