Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 09:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Har suset meget rundt her på sitet, den er jo genial, for os der vil have lidt mere ud af det hele :shock: Jeg er newbe her og ved nada, jeg er løbet ind i udtryk/stoffer som MDMA og MDMCAT, hvad fanden er det og er det lovligt eller illegale stoffer vi her taler om, kunne godt tænke mig at vide mere priser etc, doseringer.......

Nogen der kan hjælpe?

Titel:
Flueknepper kongen

MDMA, methylendioxymethamfetamin, er det aktive stof som vi kender fra de fleste ecstasypiller. MDMA er som bekendt ulovligt.

MDMCAT er et analog til MDMA, som er kendetegnet ved, at der er et dobbeltbundet ilt-atom på en del af molekylet. Derfor er det et såkaldt keton, og er derfor mindre potent end MDMA, og virker da også lidt anderledes. Dog er det lovligt. Det kendes også under navnet methylon(e).

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

MDMA er ulovligt men MDMCAT er dog stadig lovligt.

Du kan finde doseringsvejledninger på erowid.org og i wikien (faktka om stoffer i menuen)

God fornøjelse! :)

Titel:
Dedikeret medlem

Alternativt kan du altid slå dem op på http://www.erowid.org

Der er de fleste stoffer listet på en overskuelig måde...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Eleusis skrev:

Ja, Erowid.org er et fantastisk alternativ til Erowid.org!

Anygays: Hvis du ikke er håbløs til engelsk, kan du jo som skrevet prøve Erowid. - Den indeholder tonsvis af info omkring narko.

En anden side kunne være Lycaeum.org, som så også er engelsk.

Titel:
Dedikeret medlem

Du kan også prøve http://www.lycaeum.org som er et godt alternativ til erowid!

:lol: Så slet ikke henvisningen i posten :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Jeg er remlig sikker på at Methynol ikke er lovligt. Jeg er ikke 100% sikker, for jeg ved nada om Jura.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
CamelJJ skrev:
Jeg er remlig sikker på at Methynol ikke er lovligt. Jeg er ikke 100% sikker, for jeg ved nada om Jura.

Methylone ER stadig lovligt i danmark. Det samme for 2c-e

Titel:
Medlem
Brugeravatar

CamelJJ skrev:

STFU! :shock:

R. Girk skrev:
Eleusis skrev:

Anygays: Hvis du ikke er håbløs til engelsk, kan du jo som skrevet prøve Erowid. - Den indeholder tonsvis af info omkring narko.

... for ej at glemme http://wikipedia.org :P

Titel:
In our memories

FlÆmMinG skrev:
CamelJJ skrev:

Mer reklame, så holder tilbudet evigt,..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Tenka skrev:
CamelJJ skrev:

STFU! :shock:

R. Girk skrev:
Eleusis skrev:

... for ej at glemme http://wikipedia.org :P

Snak dog pænt Tenka! Det er tilladt og ikke mindst menneskeligt at fejle!
Det skal lige siges at wiki'en ikke altid er trustbar, i det at det er brugere selv der tilføjer informationerne. Du skulle bare vide hvad de havde skrevet om DMT for et stykke tid siden! :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Citat:
CamelJJ skrev:
Citat:
Tenka skrev:
STFU!

Det var sgu da noget underligt noget at skrive?.. :?

Så vidt jeg har forstået er det ikke er ulovligt at være i besiddelse af, men dog ulovligt at sælge med henblik på at andre mennesker skal indtage det. Er der nogen der rent faktisk kan bevise at det er lovligt? Ikke at jeg ikke tror jer, men alligevel :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Scented skrev:
Citat:
CamelJJ skrev:
Citat:
Tenka skrev:
STFU!

Manden modsiger sig selv og ved åbenbart ikke hvad han snakker om, derfor min konklusion.

Entheo skrev:
Snak dog pænt Tenka! Det er tilladt og ikke mindst menneskeligt at fejle! Det skal lige siges at wiki'en ikke altid er trustbar, i det at det er brugere selv der tilføjer informationerne. Du skulle bare vide hvad de havde skrevet om DMT for et stykke tid siden! :roll:

Undksyld tonen, den skal ikke tages så tungt, så jeg håber han klarer den og i andre gør :wink:

Ja, Wikipedia har det med at blive invaderet af idioter der vil ødelægge det for os andre, men der er stadig god og relavant viden at hente hvis man vil have en second opinion og man er bare lidt kritisk overfor hvad man læser.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Scented skrev:
Er der nogen der rent faktisk kan bevise at det er lovligt? Ikke at jeg ikke tror jer, men alligevel :)

Du kan kigge på dette link, der er en liste over alle stoffer der hører ind under narkolovgivningen. Husk at kigge i alle de links der hedder "senere ændringer til forskriften", der står alle de stoffer som er blevet tilføjet efter bekendtgørelsens ikrafttræden. Hvis ikke du gider det, må du jo tro os når vi siger at methylon ikke står der nogen steder.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Tenka skrev:
Scented skrev:
Citat:
CamelJJ skrev:
Citat:
Tenka skrev:
STFU!

Manden modsiger sig selv og ved åbenbart ikke hvad han snakker om, derfor min konklusion.

Entheo skrev:
Snak dog pænt Tenka! Det er tilladt og ikke mindst menneskeligt at fejle! Det skal lige siges at wiki'en ikke altid er trustbar, i det at det er brugere selv der tilføjer informationerne. Du skulle bare vide hvad de havde skrevet om DMT for et stykke tid siden! :roll:

Undksyld tonen, den skal ikke tages så tungt, så jeg håber han klarer den og i andre gør :wink:

Ja, Wikipedia har det med at blive invaderet af idioter der vil ødelægge det for os andre, men der er stadig god og relavant viden at hente hvis man vil have en second opinion og man er bare lidt kritisk overfor hvad man læser.

Jeg kan ikke se at han modsiger sig selv nogle steder? Han skriver at han er rimeligt sikker, det er vel heller ikke lig med 100%? :wink:

Nok flueknepperi.. Din irettesættelse er berettiget, men en anden gang så gør det lige i en sober tone og forklar, hvad problemet med den givne post egentlig er. Der er mange flere folk der bliver skræmt væk en man sådan lige går og tror..

Titel:
Dedikeret medlem

Citat:
Undksyld tonen, den skal ikke tages så tungt, så jeg håber han klarer den og i andre gør

I'll sue you BIATCH!

Mon ikke jeg klarer den :wink:
Må lige læse andres links lidt grundigere en anden gang. :)

Citat:

Prøv at tjekke http://www.wikitruth.info ud, de dækker wikipedias fuckups rimeligt godt.
Jeg kan stadig lige wikipedia, men hvis jeg skal bruge det til noget vigtigt, er det en god ide lige at dobbelttjekke oplysningerne.
Problemet med wiki er ikke bare at folk indimellem ikke aner et klap af hvad de snakker om, eller dem som vandaliserer det med vilje. Der er alt for mange som har en dagsorden de prøver at fremme på sitet. Hvis du vil have et eksempel, så prøv at læse artiklerne om 9/11 og 9/11 konspirationsteorier :roll:

Titel:
Junior medlem

FlÆmMinG skrev:
CamelJJ skrev:

hvis disse stoffer er lovlige, forhandles de så i DK og hvad er evt. navnet på produkterne..

er aldrig blevet tilbudt disse stoffer og undrede mig lidt over hvordan man får dem..

mvh. anders

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
De går under navnene "tunsalat" og "twix"

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Sway skrev:
De går under navnene "tunsalat" og "twix"

Dette er korrekt og blandingen af disse 2 er især vellykket ! 1 del tunsalat og 2 dele twix skal bare røres sammen og indtages oralt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

55F skrev:
hvis disse stoffer er lovlige, forhandles de så i DK og hvad er evt. navnet på produkterne..

er aldrig blevet tilbudt disse stoffer og undrede mig lidt over hvordan man får dem..

Du har sikkert overset det i reglerne eller opslagene, men link til forhandlere og formidling/salg af stoffer er ikke tilladt herinde. Holdningen er at det er 100% op til folk selv at finde deres stoffer (ellers ville det hele blive invaderet af pushere, lukket af politiet og al vigtig information herinde gå tabt for alle dem, der søger info om at omgås rusmidler ansvarligt).

Jeg ville også lige nævne, at Google er skidegod til at søge både på erowid og psychedelia.dk. Du skriver simpelthen dine søgeord og tilføjer hvilket site du ønsker at søge på, f.eks. "amfetamin site:psychedelia.dk".

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]