Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej..

Jeg ville gerne høre jeres meninger omkring brugen af hovedsageligt amf, til dels coke, ved en skitur. Som det nok kan lures, er skituren en tur med henblik på at feste. Men jeg har stadigvæk ikke til sinde at sove hele "stå" tiden væk om dagen.

Jeg havde den idé at tage lidt hver dag, men efter at have læst meget rundt omkring herinde er jeg under opfattelse at det er en dårligt idé.

Men kom med jeres erfaringer / opfattelse af sådan en "drug" tur..

Jeg har forresten prøveet at finde sådan en tråd før, men jeg gik helt tilbage til januar '06 og ingen tråd var at finde omkring det. Skal også siges at jeg er en relativ ny bruger...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
skamd skrev:
Hej..

Jeg ville gerne høre jeres meninger omkring brugen af hovedsageligt amf, til dels coke, ved en skitur. Som det nok kan lures, er skituren en tur med henblik på at feste. Men jeg har stadigvæk ikke til sinde at sove hele "stå" tiden væk om dagen.

Jeg havde den idé at tage lidt hver dag, men efter at have læst meget rundt omkring herinde er jeg under opfattelse at det er en dårligt idé.

Men kom med jeres erfaringer / opfattelse af sådan en "drug" tur..

Jeg har forresten prøveet at finde sådan en tråd før, men jeg gik helt tilbage til januar '06 og ingen tråd var at finde omkring det. Skal også siges at jeg er en relativ ny bruger...

Hej Skam

Jeg vil ikke anbefale at smugle den slags til udlandet/skistedet. Også ret dumt at stå på ski under indflydelse/efterblæser af den slags. Du kunne ret hurtigt skade andre og dig selv pga. du overvurderer dine evner som Ingmar Stenmark. Jeg hader blæste skibumser på pisten.

mvh
kk

Titel:
Flueknepper kongen

Desuden, alt efter hvad land du vil til, er der rimeligt hårde narkolove rundt omkring i Europa. Jeg skal personligt selv til Slovakiet i Februar, og jeg har ikke lyst til frihedsberøvelse i 3 mdr. til 6 år for 3-10 doser amfetamin.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg må nok også fraråde det, lyder lidt som om man hurtigt kunne blive for overmodig..

Overvejer dog selv at tage M1 med, men det er jo også bare rendyrket kærlighed ;) Får ikke en til at køre folk ned, håber jeg i hvert fald ikke :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
personligt vil jeg fraråde det ;)

Titel:
Methylon Connoisseur

Så er jeg tilbage fra skituren :D og m1 var da noget af et wondermidel :D

Ikke nok med at det slet ikke var koldt at gå i byen om aftenen når man var på det, så var eftereffekten af det helt perfekt at stå på ski på :D

Titel:
Junior medlem

Nu har jeg prøvet at søge, men den finder mærkeligt nok ingenting ved en søgning på "m1". Ikke engang denne her tråd dukker op, så jeg må spørge her.

Hvad er m1?..

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvis folk kunne afholde sig fra idiotisk slang ville det være lettere for nye at forstå diskussionerne. M1 er slang for methylendioxymethcathinon, bedst kendt som Methylone. Det kaldes også for ting som MDMC(AT) og bk-MDMA.

Titel: ...
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: DK - Kolding
Kan ikke snakke for afm´en her da jeg aldrig har været den store tilhænger a det. men jeg kunne aædrig finde på at tage på en skitur uden coke :)

8) :) :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den eneste gang jeg har været på skiferie røg jeg tjald, det resulterede i at jeg lavede et rimelig psyko styrt ned af en blå bakke. Så kunne jeg så sidde og kuggelure med mit smadrede knæ resten af ferien, hurra?

:D

Titel:
Methylon Connoisseur

Dr. Phibes skrev:
Hvis folk kunne afholde sig fra idiotisk slang ville det være lettere for nye at forstå diskussionerne. M1 er slang for methylendioxymethcathinon, bedst kendt som Methylone. Det kaldes også for ting som MDMC(AT) og bk-MDMA.

Ja well, jo flere gange det bliver brugt jo flere lære det vel? Og jeg skriver bare m1 uden at tænke over det, da det er hvad vi kalder det hvor jeg er fra, og hvad min suplyer kalder det :S

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
...............

Senest rettet af Troll 15 okt 2007 14:37, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
Troll skrev:
Der er jo lidt om det der med "ikke informativt”-slang ……… Dr. Phibes kan blot godt lide at udtrykke sig så andre lyder som små idioter.

- Måske han drømmer om en dokter-grads-snop-tud. Hans nickname er jo bare ikke nok *GG

Det er noget pis du lukker ud der! Jeg er stødt på slang i flere tråde herinde og det er møgirriterende ikke at vide hvilke stoffer der snakkes om.

Det her er et HR board og derfor ret essentielt at det til en hver tid er tydeligt hvilket stof der omtales.

Titel:
Flueknepper kongen

Winta skrev:
Dr. Phibes skrev:

Ja well, jo flere gange det bliver brugt jo flere lære det vel? Og jeg skriver bare m1 uden at tænke over det, da det er hvad vi kalder det hvor jeg er fra, og hvad min suplyer kalder det :S

I sommers kaldte du det MDMCAT.

I efteråret Methylone.

Og nu M1.

Kald det dog methylon da det er det mest almindelige!

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
.................

Senest rettet af Troll 15 okt 2007 14:38, rettet i alt 2 gange.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tamara9k skrev:
Troll skrev:
Der er jo lidt om det der med "ikke informativt”-slang ……… Dr. Phibes kan blot godt lide at udtrykke sig så andre lyder som små idioter.

- Måske han drømmer om en dokter-grads-snop-tud. Hans nickname er jo bare ikke nok *GG

Det er noget pis du lukker ud der! Jeg er stødt på slang i flere tråde herinde og det er møgirriterende ikke at vide hvilke stoffer der snakkes om.

Det her er et HR board og derfor ret essentielt at det til en hver tid er tydeligt hvilket stof der omtales.

Ikke desto mindre har han stadig ret angående Phibes. :idea:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]