Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har på det seneste haft et heftigt forbrug af methylone, og har nu valgt at stoppe mit forbrug en god tid og herefter begrænse mit forbrug af MDMA/methylone til nogle gange om året (grundet de langsigtede bivirkninger! - og manglende viden herom i forbindelse med bk-MDMA).

Men jeg var jo så mægtig glad for den lækre eufori og især den empathogene effekt. Så nu står jeg og overvejer at finde alternativer, der hovedsaglig bare helst skal kunne åbne op for mig (i forbindelse med fester og sådan), ligesom methylone har gjort.

Jeg er udmærket klar over, at der ikke kan findes et alternativ på lige med MDMA/methylone. ;)

Men kort og godt, hvilke stoffer / kombinationer kan folk foreslå her?

Havde selv tænkt lidt på 2c-b før (da jeg havde læst, folk havde brugt det som MDMA-alternativ, hvilket jeg selv så lidt forunderligt), men efter at have prøvet det, vil jeg ikke mene, det egner sig som party-drug, da jeg mere ser det som et spændende psykedelikum (har dog kun prøvet 15mg). Men måske man kunne dosere 2c-b lavt - og eventuelt blande med noget andet - har det måske et potentiale her alligevel?

EDIT: Fandt denne her: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=5419 - nogle der har erfaringer med denne kombination?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Jeg kan foreslå kokain som fest stof.

Titel:
Flueknepper kongen

bk-MDMA er bukkake-MDMA?

Amfetamin og druk er nu en klassiker, uden man bliver lige så irriterende og dum at høre/se på som med mdma og methylon.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

T.... skrev:
Jeg kan foreslå kokain som fest stof.

Ja, har jeg overvejet. Men kokain koster knaster, og derfor holder jeg det til særlige begivenheder. ;)

Levose skrev:
Amfetamin og druk er nu en klassiker, uden man bliver lige så irriterende og dum at høre/se på som med mdma og methylon.

Ja, har også tænkt lidt på den, men drikker ikke alkohol længere, så den mulighed er udelukket. :)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
GHB/GBL kunne være et alternativ.. Ikke til MDMA'en eller methylonen, men til at åbne sig lidt op og smide hæmningerne. Jeg bruger det selv tit, inden jeg skal i byen eller til en fest.

Titel:
Medlem

prøv med 5mg 2cb oralt, hvis du ikke skal se farver, og bare skal åbnes op til fester hvor andre ikke tager knark.. ellers synes jeg 15mg også kan bruges til fest :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Levose skrev:

Ja, har også tænkt lidt på den, men drikker ikke alkohol længere, så den mulighed er udelukket. :)[/quote]

Så kan du bare holde dig til amf, det er nu også meget fint til fester :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg skal ærligt indrømme at jeg har det lidt som dig mht. Methylonen :? Det lader til at mange mener at GHB er et okay alternativ. Ikke at det giver samme rus, men hvis det bare er for at føle sig lidt bedre tilpas og snaksagelig så tror jeg da det er værd at prøve?

Jeg ved sgu ikk helt med 2c-b som alternativ :? Jeg er ret sikker på, at jeg var endt på den lukkede, hvis jeg havde været i byen den ene gang jeg har prøvet dette. Jeg har ikke prøvet det i mindre doser (tog 20mg), så jeg skal ikke kunne udtale mig om hvordan det ville virke på f.eks 5 mg :)

Ellers må man jo bare feste lidt mindre og/eller bare drikke alkohol som resten gør :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil igen henvise til http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=5419.

Måske man kunne prøve samme kombo med 2c-b og ghb? Og hvordan er det lige med ghb+amfetamin komboen?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Kjær skrev:
Jeg vil igen henvise til http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=5419.

Måske man kunne prøve samme kombo med 2c-b og ghb? Og hvordan er det lige med ghb+amfetamin komboen?

2C-B + GHB er en velkendt kombination; "bee-gee's". Behageligt flydende bodyload, småpjanket psykedelisk effekt - for en dels vedkommende ret erotisk orienteret effekt.
2C-T-7 + GHB... Tjaaeh.... Min eneste erfaring med 2C-T-7 nogensinde var katastrofal, så jeg råder oftest folk til at være ekstremt varsomme med den substans - den kan virke MEGET stærkt på disponerede individer. Check på Erowid, og se hvor megen forskel der er på hvilke oplevelser folk får på de samme doser 2C-T-7. Hvis du overvejer at prøve den, vil jeg i hvert fald på det kraftigste råde dig til at starte meget lavt med dosen. For mig var det ikke ligefrem nogen MDMA-substitut, men derimod et virkeligheds-sønderflængende stof af karat - og ikke på en umiddelbart konstruktivt transcendental måde. Men jeg var så heller ikke specielt påpasselig med dosen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Ellers kan jeg anbefale 5-MeO-MiPT som et muligt alternativ. Det virker på mig, som en slags tryptaminernes svar på MDMA - de samme empathogene kvaliteter og et rigtig lækkert bodyload med en del flows af varm, rar energi. Desuden er det en smule visuelt, så alting bliver meget blødt at se på - typisk tryptaminsk atmosfære.
Dog kan bodyloadet for nogle være ret hårdt, endda ved små doser på 4-5 mg. af stoffet. Dog var jeg oppe på 10 mg. uden det blev ubehageligt for mig.
Personligt elsker jeg stoffet, og det ville være mit umiddelbare alternativ til MDMA.

Så er der også AMT, som jeg dog ikke har prøvet, men det lader til at være i nogenlunde samme boldgade som 5-MeO-MiPT - nok bare med et ekstra skud eufori. Tjek evt. erowids AMT-vault - det ser sgu spændende ud. Dog tror jeg, at det er en del lettere at skaffe det førstnævnte stof, da det kan købes igennem research chemical vendors.

Gid du må finde et godt alternativ til den lækre, empatisk eufori, som MDMA og methylone giver dig.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg bruger selv alkohol, helst en øl eller tequila af høj kvalitet som substitut for mdma. Alkohol er et stof der gør dig mere mundter og åben, og som ikke smelter din hjerne fuldstændig sammen som amfetamin familien, kokain, 2c-x osv. Men det kræver lidt at man er i det godt selskab.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
eedeolla skrev:
Jeg bruger selv alkohol, helst en øl eller tequila af høj kvalitet som substitut for mdma. Alkohol er et stof der gør dig mere mundter og åben, og som ikke smelter din hjerne fuldstændig sammen som amfetamin familien, kokain, 2c-x osv. Men det kræver lidt at man er i det godt selskab.

Du har så meget ret!. Alkohol (i de rette mængder) er det perfekte "feststof". Men det er sq lidt for nemt at få for meget :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sway skrev:
Alkohol (i de rette mængder) er det perfekte "feststof".

Ja, det kan jo så diskuteres.

Hvad angår alkohol, har jeg af personlige årsager måtte stoppe med at drikke, så alle de alkohol-anbefalinger får jeg ingen gavn af. ;)

Titel:
Flueknepper kongen

Kjær skrev:
Sway skrev:

Hvad angår alkohol, har jeg af personlige årsager måtte stoppe med at drikke, så alle de alkohol-anbefalinger får jeg ingen gavn af. ;)

Så du vil hellere lamme stoffer hvis skadevirkninger er ukendte i stedet for alkohol hvis risici man trods alt kender? :)

Tror 2C-X er lidt for intenst til fester. Methylon, MDMA, amfetamin og kokain aside, hvad er der så tilbage? Efedrin+koffein? Methcathinon?

Psykedelika er nok også en dum ide?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Kjær skrev:
Sway skrev:

Ja, ved hvad du mener :). Personligt er det fedt at være på mdma osv i byen (da det er en federe oplevelse). Men ok, overdrev nok også lidt :P

Personligt er jeg bare gået væk fra alkohol, da jeg ikke kan styre det, når jeg er i byen :P (men før i tiden var jeg bedre til det, og der var man på "bølgelænge" med alle andre, og det gjorde det perfekt) :D

Ved ikke om det er til at forstå hvad jeg siger, men hvis det ikke er, så bare gør somom jeg ikke er her :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Levose skrev:
Så du vil hellere lamme stoffer hvis skadevirkninger er ukendte i stedet for alkohol hvis risici man trods alt kender? :)

Nej, det har jeg på ingen måde ytret. Jeg skriver blot, at jeg af personlige årsager ikke drikker alkohol. Hvis vi skal have årsagen skyldes det, at jeg kan få OCD-tilbagefald især i forbindelse med koffein, men også ofte på comedown fra alkohol.

Titel:
Flueknepper kongen

Kjær skrev:
Levose skrev:

Nej, det har jeg på ingen måde ytret. Jeg skriver blot, at jeg af personlige årsager ikke drikker alkohol. Hvis vi skal have årsagen skyldes det, at jeg kan få OCD-tilbagefald især i forbindelse med koffein, men også ofte på comedown fra alkohol.

Yep. Men mulighederne er få...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Kjær skrev:
Sway skrev:

Hvis du både har problemer med at drikke og med mdma, skulle nok overvejer om du overhovedet har godt af at indtage flere rusmidler lige forløbigt. Hvis jeg ska være ærlig.

Tror ikke der findes et wonderdrug uden skadsvirkninger. Udover de helt naturlige som sex, skønhed, musik osv.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

eedeolla skrev:
Hvis du både har problemer med at drikke og med mdma, skulle nok overvejer om du overhovedet har godt af at indtage flere rusmidler lige forløbigt. Hvis jeg ska være ærlig.

Problemet med alkohol har jo relation til min tidligere OCD. Og har egentlig ikke noget stort problem med methylone udover, at det indtil nu siden årsskiftet har været brugt en tand for meget, og jeg tænker derfor på alternativer, da jeg udmærket er klar over, jeg løber en risiko med methylone.

Kan ikke se, hvorfor jeg skulle stoppe mit forbrug af rusmidler p.g.a. det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]