Jeg fik også fat på et par pakker N-Ethyl-2c-b forleden.. Virkningen er næsten helt identisk med 2c-b, man skal bare op på lidt større doser med N-Ethyl-2c-b.
Dummede mig desværre til en lammefest.. Havde taget stoffet med, hvis der nu skulle blive stemning for det. Så da jeg var blevet kampestiv og skæv, rimelig ramt af mit GBL og mine nærmeste venner er smuttet, beslutter jeg mig selvfølgelig for at prøve det ---> BAD IDEA! Ved ikke præcist hvordan eller hvorfor men det lykkedes mig i min tilstand, at sniffe næsten alle 100 mg på en gang! Spildte en smule, så der har måske været 90 mg. Long story short, jeg bliver alt alt, alt for blæst, selvfølgelig, og ender med at ligge i en seng overvåget af 2 bekendte der var blæste på ecstasy, som jeg tror er en del af en jesussekt, som skal hjælpe mig igennem en "stigmata lignende" oplevelse! Det var en virklig MYSTISK oplevelse, som jeg stadig går og tænker igennem nu, to uger efter..
Oplevelsen i sig selv var fed, men på grund af dårligt set & setting, ingen forberedelse osv. endte det i totalt kaos, hvor jeg virkelig var bange for at miste mig selv. Super fedt stof, som jeg helt sikkert skal forsøge mig med igen, men man skal sgu lige tænke sig om. Hvad jeg gjorde var enormt dumt og uforsvarligt, især når man tænker på at jeg aldrig havde prøvet stoffet før og kun havde kendskab til virkningen gennem nogle enkelte posts på et svensk forum og et par 2c-b trip. Havde jeg været sammen med rigtig gode venner og et mere velkendt sted, tror jeg det havde været den fedeste oplevelse i mit liv!
Det er sjovt som stoffet kommer i bølger, man får lige 30 sek. pause en gang i mellem, hvor man kommer nogen lunde til sig selv og så pludselig igen SMASK, så er man så blæst at man ikke kan finde hoved og hale på en skid. Jeg nåede at gøre min ven opmærksom på dette og kunne rent faktisk nå at advare ham inden at jeg forsvandt igen.
Synes også at kunne huske at stemmer og lyde var forvrængede og ikke gav megen mening, alt var sådan et stort kludermor af sanseindtryk, som jeg slet ikke kunne få til at passe i en fornuftig sammenhæng.
Jeg vil prøve at lave en triprapport en gang, men på grund af sprutten, hashen og GBL'en er det desværre meget svært for mig at udrede hvad fanden der egentlig er sket. Har også fået fortalt at jeg et par gange gik i en comalignende tilstand, hvor de seriøst begyndte at frygte for mit helbred..