Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: n-ethyl-2cb
Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
Jeg har fået fingerne i noget n-ethyl-2cb og læst mig frem til at en 'normal' dose er 25mg sniffet og at virkningen skulle være præcis som alm 2c-b

Jeg har prøvet 2c-b en enkelt gang og syntes at det var vildt sjovt men dog lidt kort. så nu vil jeg vide hvad der er bedst for at få en længere 'tur' med n-ethyl-2cb.

skal man sniffe en større mængde på en gang eller skal man redosere løbende? og i så fald hvor meget skal man redosere med og hvornår?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Uden at kende det pågældende stof. Kender 2c-b men ved ikke om det er det samme. så vil jeg ikke råde dig til at tage en stor dosis på engang.

hellere en velbalanceret start dosis og nogle mindre redoseringer senere etc oralt første gang og nasalt de andre gange.

Mvh Mikkel

Titel:
Medlem

:yeah: og vil ikke råde dig til at sniffe det, før du har hørt om nogen med erfaringer med det.. tænker på 2c-t7 hvor der var dødsfald fordi ingen kendte det, og sniffede lortet..

Titel:
Medlem

Jeg vil ikke tage det oralt da det her ikke er lige så potent som alm 2cb. man skal op på omkring 50mg for en 'normal' dose oralt og da jeg kun har 100mg synes jeg det er for meget - især hvis jeg kan få samme trip med det halve.

det hvor jeg har købet det anbefaler de netop at sniffe det. Det er også der den anbefalede dose er nævnt på ca 25mg sniffet og dobbelt op hvis det skal spises

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
I dit første indlæg skriver du, at virkningen er lige som alm. 2c-b?

Uanset hvad du har tænkt dig at prøve at sniffe det, så start ud med en dose der er forsvarlig. Jeg vil sige omkring de 15-20 mg, som er en god dose til alm. 2c-b

Titel:
Medlem

Frugthat skrev:
I dit første indlæg skriver du, at virkningen er lige som alm. 2c-b?

Igen det jeg har læst mig frem til. virkningen skulle være den samme men det her kræver en større dose i forhold til 2cb for at opnå denne virkning.

Jeg havde lidt håbet på at der kom et par svar fra nogen der havde prøvet stoffet så de kunne give et par hints...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
N-ethyl-2c-b er jo ikke ligefrem et specielt udbredt stof, men jeg har også selv haft kig på det, da det ikke altid er lige let at støve 2c-b op. Så meld endelig tilbage, når du har smagt på skidtet - det er altid godt at høre folks erfaringer.

Falder n-ethyl-2c-b ikke ind under een eller anden analoglovgivning, sådan at det alligevel er strafbart at besidde?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maryland State Senate
For knapt en håndfuld måneder siden fik jeg også fået i en portion n-ethyl-2c-b. Første gang jeg skulle prøve det sniffede jeg det jeg havde eyeballet mig frem til skulle være ca. 30 mg. Et kvarter efter jeg havde sniffet det var det komplet ligegyldigt om jeg havde åbne eller lukkede øjne da alt bare var et komplet smadder af farver. Det næste kvarter frem var mit bevidsthed fokuseret på en sort kugle af intethed, som gjorde det umuligt for mig at tænke eller bevæge mig. På minus siden skal det lige siges at det nærmest brænder sig indgennem næsen og ned i svælget, hvilket det fleste nok vil opleve som ubehageligt.

Personligt synes jeg dog det er mere rart at tage det oralt, da det giver et længere og mere blødt trip. Har haft stor succes med at starte med 50. mg og så redosere med 30 mg. Det højeste jeg har prøvet er 80 mg. hvilket absolut også er spændende, hvis man er fortrolig med at trippe. Tror såmænd også at 100 mg. kunne være en fin dose, men vil nok råde til at føle dig lidt frem i starten.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
shinsou skrev:
Falder n-ethyl-2c-b ikke ind under een eller anden analoglovgivning, sådan at det alligevel er strafbart at besidde?

Only in America... (+ UK)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg fik også fat på et par pakker N-Ethyl-2c-b forleden.. Virkningen er næsten helt identisk med 2c-b, man skal bare op på lidt større doser med N-Ethyl-2c-b.

Dummede mig desværre til en lammefest.. Havde taget stoffet med, hvis der nu skulle blive stemning for det. Så da jeg var blevet kampestiv og skæv, rimelig ramt af mit GBL og mine nærmeste venner er smuttet, beslutter jeg mig selvfølgelig for at prøve det ---> BAD IDEA! Ved ikke præcist hvordan eller hvorfor men det lykkedes mig i min tilstand, at sniffe næsten alle 100 mg på en gang! Spildte en smule, så der har måske været 90 mg. Long story short, jeg bliver alt alt, alt for blæst, selvfølgelig, og ender med at ligge i en seng overvåget af 2 bekendte der var blæste på ecstasy, som jeg tror er en del af en jesussekt, som skal hjælpe mig igennem en "stigmata lignende" oplevelse! Det var en virklig MYSTISK oplevelse, som jeg stadig går og tænker igennem nu, to uger efter..

Oplevelsen i sig selv var fed, men på grund af dårligt set & setting, ingen forberedelse osv. endte det i totalt kaos, hvor jeg virkelig var bange for at miste mig selv. Super fedt stof, som jeg helt sikkert skal forsøge mig med igen, men man skal sgu lige tænke sig om. Hvad jeg gjorde var enormt dumt og uforsvarligt, især når man tænker på at jeg aldrig havde prøvet stoffet før og kun havde kendskab til virkningen gennem nogle enkelte posts på et svensk forum og et par 2c-b trip. Havde jeg været sammen med rigtig gode venner og et mere velkendt sted, tror jeg det havde været den fedeste oplevelse i mit liv!

Det er sjovt som stoffet kommer i bølger, man får lige 30 sek. pause en gang i mellem, hvor man kommer nogen lunde til sig selv og så pludselig igen SMASK, så er man så blæst at man ikke kan finde hoved og hale på en skid. Jeg nåede at gøre min ven opmærksom på dette og kunne rent faktisk nå at advare ham inden at jeg forsvandt igen.

Synes også at kunne huske at stemmer og lyde var forvrængede og ikke gav megen mening, alt var sådan et stort kludermor af sanseindtryk, som jeg slet ikke kunne få til at passe i en fornuftig sammenhæng.

Jeg vil prøve at lave en triprapport en gang, men på grund af sprutten, hashen og GBL'en er det desværre meget svært for mig at udrede hvad fanden der egentlig er sket. Har også fået fortalt at jeg et par gange gik i en comalignende tilstand, hvor de seriøst begyndte at frygte for mit helbred..

:roll:

Titel:
Medlem

Psyklon-b skrev:
For knapt en håndfuld måneder siden fik jeg også fået i en portion n-ethyl-2c-b. Første gang jeg skulle prøve det sniffede jeg det jeg havde eyeballet mig frem til skulle være ca. 30 mg. Et kvarter efter jeg havde sniffet det var det komplet ligegyldigt om jeg havde åbne eller lukkede øjne da alt bare var et komplet smadder af farver. Det næste kvarter frem var mit bevidsthed fokuseret på en sort kugle af intethed, som gjorde det umuligt for mig at tænke eller bevæge mig. På minus siden skal det lige siges at det nærmest brænder sig indgennem næsen og ned i svælget, hvilket det fleste nok vil opleve som ubehageligt.

Personligt synes jeg dog det er mere rart at tage det oralt, da det giver et længere og mere blødt trip. Har haft stor succes med at starte med 50. mg og så redosere med 30 mg. Det højeste jeg har prøvet er 80 mg. hvilket absolut også er spændende, hvis man er fortrolig med at trippe. Tror såmænd også at 100 mg. kunne være en fin dose, men vil nok råde til at føle dig lidt frem i starten.

Det var lige præcis sådan en slags info jeg fiskede efter. Mere af det.
Jeg skal se om jeg kan skrive en trip rapport når jeg får taget mig sammen til at prøve det

Titel:
Junior medlem

Dextrose skrev:
shinsou skrev:

Only in America... (+ UK)

det vil sige at det er lovligt i Danmark?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]