Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 140 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland, Danmark
Hey .. Jeg er en snart 20årig tøs med krudt i røven, der er begyndt at udforske den psychedeliske verden ..
Jeg gør det ikke så tit, for ikke at blive en hel afbrænding .. Men jeg kender ingen andre piger det tager stoffer.
Alle mine veninder siger: " Ad, stoffer er så klamt!" og bla bla, ja I kender hele smøren, men de har jo ALDRIG prøvet det, så jeg gider ærlig talt ikke høre på dem.
Jeg ville så lige høre, hvad I synes om piger der fyrer den af og udforsker stoffer, kroppens og psykens reaktioner?
Nu kender jeg en del drenge der fyrer den af i weekenderne, og egentlig har et helt normalt liv ved siden af, men jeg har aldrig kendt andre piger der har denne trang til at udforske, og vide noget mere om det alle taler om, nemlig at være fuldstændig fucking ristet!

Men altså .. Hvad er jeres mening om tøser der kan lide at fyre den af, og nogle dage bare være HELT væk fra den virkelige verden?

:)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis jeg skal være ærlig, og man tænker på forholdsområdet, så ville jeg ikke have en kæreste, der tog stoffer... det skaber usikkerhed i forholdet i mine øjne.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Men kan du så forstå, at der er mange piger der heller ikke vil have en kæreste der tager stoffer? - Det går jo også den modsatte vej ..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Tja, jeg vil mene at piger vel har lige så meget ret til at tage stoffer, som drenge har :)

Jeg kender ikke særlig mange piger, der tager specialt mange stoffer. Dog har jeg en del veninder, der altid er frisk på at ryge lidt :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Tjo.. jeg har flere gange brugt en dårlig undskyldning, som at det er en drengeting at tage stoffer, og at min prinsesse ikke skal røre sådan noget snavs, for så kan jeg ikke passe på hende. Men jo, jeg kan godt se det. Jeg ville også til enhver tid vælge en kæreste, som jeg var vild med, frem for at tage stoffer, hvis jeg skulle vælge.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Jeg synes det er helt i orden..

Bare jeg ikke er til stede og skal se på jeres ansigt når i er på mdma. Piger på mdma NEJ TAK! fandme grim :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Folk på stoffer er generelt usle at se på. Det har også noget at sige.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Folk er generalt usle at se på IMO

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
... drenge på MDMA er sgu også grimme - men det svinger jo fra person til person.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja.. Men landet ligger sådan at drenge godt må være grimme.. Forstå mig ret.

En lækker tøs som sidder med sit mdma ansigt og koger.. ævvvha..

Titel:
Medlem

Piger skal i mine øjne ikke rende rundt og være fuldstændig væk, det passer sig ikke til en dame i mine øjne. Når det er sagt så har jeg faktisk nogle rigtig gode veninder, som tager stoffer. Men de er så heller ikke fuldkommen væk, og vælter rundt i en stor kikse tåge som os andre. Det hænger nok lidt sammen med at det griner at se en af ens drenge venner vælte rundt i en 10 hestes brandert, men gør en pige det samme er hun bare klam hehe. På samme måde er det også sjovt at se en af ens venner tåge rundt og være væk på kiks, men gør en pige det samme er hun lidt nasty et eller andet sted. Det er jo bare ikke eller andet sted ikke fair over for pigerne, men sådan er jeg nu engang.

Hilsen neandertaleren M-D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Nemlig. En mand må gerne være lidt ussel og stinke af sved...

Piger skal jo helst være smukke og søde... :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Jaspar skrev:
... drenge på MDMA er sgu også grimme - men det svinger jo fra person til person.

:yeah: Hvorfor skulle piger være grimmere end drenge på MDMA? Det er jo fuldstændigt forskelligt fra person til person, fra stof til stof.

Kender det selv fra min egen verden. Kender mange der ryger rimelig meget, men stadig ligner lort efter en halv joint. Vi reagerer alle forskelligt :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg tænkte nu på "fiskemunden."

Folk der får en bedrøvet fiskemund, spastiske øjne og gul ansigtsfarve - det er sgu pisse grimt! Ikke alle får det, kender kun to der får det - jeg ønsker ikke at se en pige med samme effekter! :shock:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Drengene synes selvfølgelig, at det er værre, når pigerne er grimme, fordi de tjekker pigerne ud og skal tiltrækkes af dem. :wink: Ens venner har lov til at være så grimme som lort.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Jaspar skrev:

:yeah: Hvorfor skulle piger være grimmere end drenge på MDMA? Det er jo fuldstændigt forskelligt fra person til person, fra stof til stof.

Kender det selv fra min egen verden. Kender mange der ryger rimelig meget, men stadig ligner lort efter en halv joint. Vi reagerer alle forskelligt :)

Siger heller ikke drenge ikke er ligeså grimme, det er bare det at landet ligger sådan at en lækker pige der sidder på mdma med sit lige pludselig usle ødelagte grimme ansigt er bare ubehageligt at se på. Så jeg skal ikke være der! hejheeej!

Det er noget helt andet med drenge. Det rager mig. (her snakker jeg mdma)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvorfor må piger ikke være "grimme" når de er på stoffer?
Det er jo ikke ligefrem fordi man leder efter en kæreste når man tager til en brænder-fest ..
Jeg gør det sammen med mine drengevenner, og KUN venner! - De ved hvordan jeg er når jeg er mig selv, og de ved hvordan jeg ser ud når jeg IKKE er mig selv .. Og inqen ser altså specielt godt ud når de er påvirket, hverken på stoffer eller alkohol ..
Og hvis man endelig skulle ud og score ville jeg da aldrig tage stoffer ..

Senest rettet af HendeDenSlemme 22 feb 2007 14:20, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

HendeDenSlemme skrev:
Hvorfor må piger ikke være "grimme" når de er på stoffer?
Det er jo ikke ligefrem fordi man leder efter en kæreste når man tager til en brænder-fest ..
Jeg gør det sammen med mine drengevenner, og KUN venner! - De ved hvordan jeg er når jeg er mig selv, og de ved hvordan jeg ser ud når jeg IKKE er mig selv .. Og igen ser altså specielt godt ud når de er påvirket, hverken på stoffer eller alkohol ..
Og hvis man endelig skulle ud og score ville jeg da aldrig tage stoffer ..

Må de også godt da..(jeg vil bare ikke være der) Jeg har bare prøvet flere gange at koge den på mdma med nogen af mine veninder som er ret labre normalt og de bliver så så så grimme altså hehehe.. :lol: :lol: :lol:

EDIT: Nu var det heller ikke grav alvorligt ment. Men jeg hader bare at se på jer piger på mdma :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Personligt syntes jeg det er grineren at trippe med piger på stoffer i ny og næ, det giver ligesom tingene et lidt andet perspektiv fordi de tænker anderledes og opfører sig anderledes end drenge :)

Jeg kender godt nok mange tøser der tager både amf, cola og E.... og så længe de er RØV lækre brokker jeg mig sgu ikke :)
Piger kan faktisk godt se sexede ud på kix især hvis de har dådyrøjne i forvejen.. tro det eller lad vær!

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg synes ikke rigtigt, I holder jer til oplægget.

Piger skal lige så meget have lov at udforske som alle andre. Men jeg synes det samme om piger, som "brænder totalt af eller "blæser max," som jeg synes om alle andre: stoffer skal behandles med stor respekt og ikke bare fyres i ansigtet, og hvis folk ikke tager forbehold for denne tommelfingerregel, så gider jeg ikke have meget at gøre med dem - er ikke interesseret i at have venner, jeg kan risikere at miste til stofferne.

Når det så er sagt, så jeg gerne, at nogle flere piger vred sig fri af den samfundsgivne rolle og udforskede verden og sig selv lidt i stedet.

Senest rettet af TheBo 22 feb 2007 14:23, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 140 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]