Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 22:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hey, sidder her og overvejer lidt hvad jeg skal kaste mig over. Kan for tiden forholdvis nemt skaffe MDMA, som jeg tror er nogenlunde rent(krystaller). Men har også fundet en side, hvor der bliver solgt methylone(MDMCAT). Så den methylone burde være helt ren, eller så rent som det kan blive.

Men hvad er bedst når man tænker HR?
Altså jeg ved godt, at methylone er en MDMA analog. Men i princippet, så ved man vel heller ikke ås meget om skades virkning ved det. Også må i også meget gerne skrive, hvilket af de to stoffer i foretrækker, hvis i har prøvet begge dele?

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Per egen erfaring vil jeg bestemt mene at M1 er rarerst på kroppen, men man ved jo ikke så meget om langvarig virkning. Dog skulle det også være langt mindre neurotoxisk :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Jeg foretrækker helt klart MDMA. Det er længere (hvis man skal undgå at redosere) meget mere specielt (selv om m1 også er specielt) og langt mere opløftende. m1 er en jordnær glæde, dog ret intens. MDMA er lykke og fryd. I modsætning til Winta føler jeg at MDMA giver den lækreste følelse i kroppen. Mdma kan dog godt blive en anelse forvirrende en gang imellem under trippet pga hop i synet under en intens ekstase.

Jeg har altid ædt bananer og drukket mælk op til m1. Det har jeg ikke haft chancen for med MDMA. Jeg var "syg" 2½ dag efter imens jeg er ør i hovedet dagen efter methylone og udkørt, men jeg får ikke de samme ubehagelige shock (ved høje lyde) som jeg gør dagene efter MDMA. Men jeg har heller ikke ført særligt god HR med MDMA :(

Vand har jeg altid drukket inden under og efter. Husk at drik en masse før du går i seng (ligesom efter en druktur) - det hjælper dig næste dag. Æd evt fedt, nærings og vitaminrigt inden du går i seng.. Så fortryder man det i hvert fald ikke næste dag.

5-htp er en god ting.

Det skal lige siges at jeg har langt flere erfaringer med m1 end MDMA, så det kan godt være at jeg "forguder" oplevelsen af MDMA. Det er i hvert fald fedt udendørs om sommeren om natten når der er musik, dans, forlystelser, piger og venner at snakke med og gang i den.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har kun prøvet methylone en enkelt gang, men ligesom Winta synes jeg også at MDMA virker en del mere giftigt for kroppen. At man så ikke helt kender til langtidsvirkningerne, skal man huske at tage med i overvejelsen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Man kender jo hverken langtidsvirkning på methylon eller MDMA men jeg vil mene pt. at det sikreste valg er MDMA i en forsvarlig dose da det stof er gennemtestet en del mere, og gennem mange år. Methylon er stadig mærket som research chemical og man kender ikke rigtig til alt om stoffet endnu.

Dermed sagt er jeg mest til MDMA hvis jeg sidder med en gruppe mennesker på max 8 og hygger, hvorimod methylon er ganske glimrende til en bytur(for mit vedkommende).

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu har jeg ikke været så heldig at prøve MDMA endnu (men har noget liggende, som jeg skal have prøvet snarest muligt :twisted:), så jeg kan egentlig kun udtale mig om methylone. Men udfra de erfaringer, jeg har hørt (fra folk, der har prøvet begge), skulle MDMA helt klart være at foretrække, da methylone langtfra kunne måle sig med den omtalte MDMA-magi (hvordan den så er). Så kan du skaffe MDMA nu, så skaf det, læs lidt på HR og kast dig ellers over det i første omgang, det vil helt klart være mit råd.

Udover fordelen ved MDMA-magien er der jo den fordel, som de fleste i tråden nævner, at MDMA har en længere varende virkning.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvis Methylone skulle være mildere end MDMA er det måske også et meget godt sted at starte?

Har selv kun prøvet Methylone og synes helt klart det kan anbefales. Det giver energi/eufori som er til at styre og du er ret jordnær på det.

Men læs nogle reporter om de to stoffer og se hvad der passer bedst på det du vil have ud af oplevelsen.

Senest rettet af Noidem 27 feb 2007 13:58, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Noidem skrev:
Hvis Methylone skulle være mildere end MDMA er det måske også et meget godt sted at starte?

Det afhænger vel alt sammen af dosering?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Kjær skrev:
Noidem skrev:

Det gør det uden tvivl. Nu må du ikke hænge mig op på noget, men ud fra hvad jeg har læst og fået fortalt, så lyder det som om en "normal" dosis Methylone er mindre intens end en "normal" dosis MDMA.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Noidem skrev:
Kjær skrev:
Noidem skrev:

Det gør det uden tvivl. Nu må du ikke hænge mig op på noget, men ud fra hvad jeg har læst og fået fortalt, så lyder det som om en "normal" dosis Methylone er mindre intens end en "normal" dosis MDMA.

Det er vist meget lig med, de erfaringer, jeg har hørt om. Men man kan jo altid starte ud med mindre MDMA så. Det er også vigtigt at starte lavt, hvis man vil benytte sig af god skadesreduktion.

Så vidt jeg ved, ligger prislejet også omkring det samme (i hvert fald hos mine kilder), så hvorfor ikke investere i MDMA'en i første omgang?

Som dikki også nævner, er methylone jo stadig research chemical, og derfor er menneskeheden jo langtfra bevidst om farerne forbundet med et forbrug heraf. Ikke for at sige, at vi er sikre på MDMAs bivirkninger, men her har vi jo en ordentlig stavl dokumentation, som vi kan forsøge at gå udfra.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Ja det er jo nok bare en smagssag og jeg har jo selvfølgelig tendens til at udstille Methylone bedre, eller i hvert fald som en rigtig god oplevelse da jeg ikke har erfaring med MDMA og derfor selvfølgelig ikke kan sammenligne dem. Kan kun udtale mig om Methylone og det får en masse ++++'er herfra :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det rigtigt det kommer an på dose, men jeg har helt klart en tendens til at blive mere blæst på MDMA.. Jeg tænker sq ikke så meget på det.
Mener ikke at MDMA egner sig til en bytur da man virkelig er for tydelig og det er egentlig heller ikke behageligt at skulle skjule det.

Methylon gør mig ikke så blæst og det giver slet ikke en ligeså stærk lykkefølelse. Det er dog mere afslappet og kan bruges i byen.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

dikki skrev:
Det rigtigt det kommer an på dose, men jeg har helt klart en tendens til at blive mere blæst på MDMA.. Jeg tænker sq ikke så meget på det.
Mener ikke at MDMA egner sig til en bytur da man virkelig er for tydelig og det er egentlig heller ikke behageligt at skulle skjule det.

Methylon gør mig ikke så blæst og det giver slet ikke en ligeså stærk lykkefølelse. Det er dog mere afslappet og kan bruges i byen.

Er lige præcis det billede jeg har fået af de to stoffer. :wink: Man er i hvert fald ikke helt vildt gennemskuelig på Methylone, har flere gange været på det i byen hvor folk ikke har kunne se det på mig. Jeg får heller ikke specielt store pupiller på det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har så taget skade af at bruge MDMA / methylon.. Hvis jeg koncentrer mig eller stener lidt uanset lys osv. bliver mine pupiller kæmpe store. Det er kommet efter de 2 ting, desuden har jeg fået en mild grad hppd af MDMA.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

dikki skrev:
Jeg har så taget skade af at bruge MDMA / methylon.. Hvis jeg koncentrer mig eller stener lidt uanset lys osv. bliver mine pupiller kæmpe store. Det er kommet efter de 2 ting, desuden har jeg fået en mild grad hppd af MDMA.

Gider du uddbyde? Jeg har aldrig hørt om nogen der har fået HPPD på MDMA selvom jeg altid har hørt at det kunne lade sig gøre. Hvis du har "mod" på det vil du så ikke skrive detaljeret om det? Jeg er meget interreseret i at høre nærmere.... :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Farmand skrev:
dikki skrev:

Gider du uddbyde? Jeg har aldrig hørt om nogen der har fået HPPD på MDMA selvom jeg altid har hørt at det kunne lade sig gøre. Hvis du har "mod" på det vil du så ikke skrive detaljeret om det? Jeg er meget interreseret i at høre nærmere.... :)

Jamen det var i starten da jeg havde oprettet en bruger herinde, havde ikke læst det jeg burde og var overmodig. Dvs. for meget MDMA og uden de ordentlige pauser. Jeg tror det var 6 gange på 1 måned. Desuden var 3 af dem 3 dage i træk. Jeg har fået det "ud af det" at hvis jeg fx. sidder på mit værelse bølger min plakat ud af øjenkrogen, der flyver farver rundt på den og ligeså med andre ting. Hvis jeg er på mit badeværelse bevæger håndklædet sig og der flyver altid en lysende prik rundt på gulvet derude, nogengange flere. I starten var det meget værre men det har dog aftaget lidt nu, jeg skal tænke over det før det sker. Desuden kan jeg med lukkede øjne nogengange se mønstre og hvis jeg kigger på et punkt danner der sig som regel farver / mønstre.

Om aftenen når det er mørkt og jeg ligger i sengen er mine lamper levende og mit loft drejer rundt. Folk der har haft visuelle forstyrrelser ved os hvad jeg mener når jeg siger alle lige kanter bølger. Hvis jeg glor på en dør i et pra sekunder begynder kanterne at bølge.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

dikki skrev:
Farmand skrev:
dikki skrev:

Jamen det var i starten da jeg havde oprettet en bruger herinde, havde ikke læst det jeg burde og var overmodig. Dvs. for meget MDMA og uden de ordentlige pauser. Jeg tror det var 6 gange på 1 måned. Desuden var 3 af dem 3 dage i træk. Jeg har fået det "ud af det" at hvis jeg fx. sidder på mit værelse bølger min plakat ud af øjenkrogen, der flyver farver rundt på den og ligeså med andre ting. Hvis jeg er på mit badeværelse bevæger håndklædet sig og der flyver altid en lysende prik rundt på gulvet derude, nogengange flere. I starten var det meget værre men det har dog aftaget lidt nu, jeg skal tænke over det før det sker. Desuden kan jeg med lukkede øjne nogengange se mønstre og hvis jeg kigger på et punkt danner der sig som regel farver / mønstre.

Og hvordan "opfatter" du så dette? Er det dybt negativt og irreterende eller er det bare et "sjovt" input i hverdagen?

Du er godt nok også gået til den med MDMA´en , 3 dage i træk kan umuligt være sundt.

Men kender det desværre godt. Jeg har kun prøvet MDMA 4 gange (alle i form af ecstasy = 10,5 pille ialt).
Første gang var på 4,5 (dårlig hr) og så skulle der spises 3 allerede weekenden efter og sluttede så 3 weekend af med 1 enkelt E.

Man bliver bare bidt af rusen 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Farmand skrev:
dikki skrev:
Farmand skrev:
dikki skrev:

Og hvordan "opfatter" du så dette? Er det dybt negativt og irreterende eller er det bare et "sjovtr" input i hverdagen?

Du er godt nok også gået til den med MDMA´en 3 dage i træk kan umuligt være sundt. Men kender det desværre godt. Jeg har kun prøvet MDMA 4 gange (alle i form af ecstasy 10,5 pille ialt). Første gang var på 4,5 (dårlig hr) og så skulle der spises 3 allerede weekenden efter og sluttede så 3 weekend af med 1 enkelt E. Man bliver bare bidt af rusen 8)

I starten var det sjovt, vel den første uge.. Det var skide skægt, derefter blev jeg træt af det. I 2 måneder fandt jeg det irreterende og nu går det mig ikke rigtigt på. Om aftenen nyder jeg det lidt da jeg føler jeg tripper en smule men kan også blive skræmt af og til når det er mørkt på mit værelse.

De doser jeg tog de 3 dage var heller ikke særlig smart. Dag 1 var 300 mg MDMA, dag 2 350 og 3 dag 7 piller. Jeg er ikke stolt af det og har fået et rap over nallerne. Lige pt. har jeg ikke tager noget i 1 ½ måned tror jeg. Dog med vilje, har lovet kæresten det og eftersom jeg elsker hende så jaa. Desuden er begge hendes forældre ved politiet :d hehe

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Desuden er begge hendes forældre ved politiet

:lol: Så det med at passe på :lol:

Titel:
Flueknepper kongen

Man kan sagtens få HPPD af MDMA. Har jeg selv fået. Dog ikke i voldsom grad, og er skam også kommet over det, men det er dog en ting jeg aldrig har oplevet ved klassiske hallucinogener som LSD. Faktisk gik det væk efter en LSD-tur :shock:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]