Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Da told og skat holder en del øje med de pillepressere der kommer ind i landet overvejede jeg om man ikke kunne lave en selv.
Billede

Stemplet kan støbes i tin. Alt efter om det skal være meget detaljeret eller ej.

-Techno Tramperen-

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Øeh, og så vil du sidde og presse hver enkelt pille?

Hvorfor bruge en pillepresse, man kan få veggie caps og gel caps + en smart ting til at fylde dem med.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det muligt, men et var bare en tanke der strejfede mig..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ååh, ok

Det er helt sikkert en fed tanke, man kunne jo presse mdma til piller og så prale overfor sine kixevenner. Kunne jeg sagtens se det fede i, folk vil snakke om de her vilde kix i laaaang tid. Man kunne lave et unikt logo. Tage billede af dem og sætte dem på pillreports. :lol: Derefter holde øje med markedet, for at se hvem der laver en kopi af dem. Ligesom de gjorde med E-Mail kixene. E-Mail var gode kix, kopien suttede.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
det kunne nemlig være vildt fedt at have sine egne tabs, med et specielt indhold, evt. blanding, i lige præcist det antal man skulle bruge til en lille hyggeaften.
Meeen, besværligt! jeg ville også foreslå en gelatinekapsel:)

tegningen er ellers fin nok, som udgangspunkt, og man kan jo sætte mere end et rør op ved siden af hinanden.

hvorfor lave stemplet i tin? og hvordan monteres der jern-pressestangen?
hvorfor ikke bare finde et jernrør og to jernpinde med 0,1mm defference på henholdsvis inside-Ø og Ø? evt. med en lille rille i enden?

jeg havde nok lavet 2 metalskiver på Ø=10cm og tykkelse=2cm, som kørte mod hinanden, heri er så 20 halve pillehuller. Over de 2 hjul er en tragt som lukker en præcis mængde ud mellen hullerne. I hullerne kunne så være et lille hul (helt ind til centeret af skiven), hvor man sætter en jernpæl med sit logo. Dænne pæl kunne så skubbes lidt ud af en pal i hjulets center, så pillen slipper pilleskålen, når de er gledet fra hinanden igen... simpelt og ligetil:)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Måske simpelt i din verden.. Men virker ikke helt simpelt i min...[/quote]

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Desuden skal man vel også bruge en form for bindemidler? Lad os sige en pille skulle indeholde 100 mg MDMA presset.. Den ville jo ikke være specielt stor så?

Desuden troede jeg man rullede piller, og ikke pressede dem.

Senest rettet af dikki 01 mar 2007 10:30, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Admin

Man bruger ret højt tryk i sådan en pillepresse - så lad være med at lave stemplerne af Tin. Tin er meget blødt og vil næsten med garanti blive totalt deformeret ved første presning. Ydermere er kommercielt støbetin en blanding af Bly og Tin - det er ikke optimalt at få bly rester i sine tabletter.

Få et værksted til at fræse et par stempler ud til dig i Alu!

MVH
KenIshii

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I vuggestuen
Haha sprødt, do it, go for it mand..

Super fedt, det tætteste jeg kommer på en pille presser er den der ting man købe hos EDIT, sådan en lille cylinder med to tskrue låg og aliminums studs indeni.. Virker fint til mit ryst.. Men sådan en pille satan..

Fedt..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dikki skrev:
Desuden skal man vel også bruge en form for bindemidler? Lad os sige en pille skulle indeholde 100 mg MDMA presset.. Den ville jo ikke være specielt stor så?

Jo der skal bindemidler i piller, hvilket ved jeg ikke, men de bedste e-piller jeg har fået gik meget let i stykker, de smuldrede nærmest, men der var også godt knald på dem, helt sikkert på at der både har været MDA og MDMA i dem, fordi jeg har ALDRIG været så loved up før, ikke engang på rent MDMA.

Så hvis man skal lave sine egne piller, hvilket kunne være grineren nok.
Så ville jeg nok smide noget andet i dem end MDMA.

1200mcg LSD piller, med mulighed for at dele i 4 ligesom rivotril. ville være kanon og hvis man kunne få fat i ALD-52 mmmmmm, ville være så genialt.

Så kunne man jo trække den videre ud i candyflip piller, ALD-52+MDA tror jeg bare vil være den fedeste kombo. Skal lige siges at jeg er helt sikker på at have prøvet ALD-52, fordi aldrig har jeg haft sådan et behageligt trip, totalt LSD-flip, men smooth og mellow som langt ind himlen.

Nu vi snakker om piller, så lige lidt off-topic. Nogen der har prøvet DOI?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Schizophreniak skrev:
dikki skrev:

Jo der skal bindemidler i piller, hvilket ved jeg ikke, men de bedste e-piller jeg har fået gik meget let i stykker, de smuldrede nærmest, men der var også godt knald på dem, helt sikkert på at der både har været MDA og MDMA i dem, fordi jeg har ALDRIG været så loved up før, ikke engang på rent MDMA.

Så hvis man skal lave sine egne piller, hvilket kunne være grineren nok.
Så ville jeg nok smide noget andet i dem end MDMA.

1200mcg LSD piller, med mulighed for at dele i 4 ligesom rivotril. ville være kanon og hvis man kunne få fat i ALD-52 mmmmmm, ville være så genialt.

Så kunne man jo trække den videre ud i candyflip piller, ALD-52+MDA tror jeg bare vil være den fedeste kombo. Skal lige siges at jeg er helt sikker på at have prøvet ALD-52, fordi aldrig har jeg haft sådan et behageligt trip, totalt LSD-flip, men smooth og mellow som langt ind himlen.

Nu vi snakker om piller, så lige lidt off-topic. Nogen der har prøvet DOI?

Hvis du læser lidt på diverse andre udenlandske foraer er den med ALD-52 en røver. Der ingen mening i at lave det. Du skal bruge LSD og hvis du starter med ét gram lsd får du ca. 0.5 g ALD-52, og da ALD-52 bliver til LSD i kroppen mister du altså halvdelen af stoffet. ALD-52 og LSD-25 skulle have nøjagtig samme virkning.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

http://www.erowid.org/library/books_onl ... al26.shtml

var nu her jeg læste om det første gang, mine visuals var heller ikke kraftige, selvom det var et højdosis trip.

Det er rigtigt at nogle ikke kan mærke forskellen, og det er rigtigt at kroppen laver ALD-52 om til LSD. Men forklar så det her.

Psilocybin i svampe bliver lavet om til Psilocin, det aktive stof. Stropharia cubensis indeholder næsten det samme af begge ting, hvorimod P. Semiliceata indeholder en meget størrer koncentration af Psilocybin og derfor i realiteten burde virke potent, i mit tilfælde er det ikke sådan, jeg kan spise alt for mange P-semiliceata men 3-4g Stropharia sender mig så meget afsted at jeg har problemer med at se verdenen foran mig, den er begravet i mønstre, hemmelig skrift, ansigter, væsner og farver. Dette undrer mig når nu det er, at psilocinen forsvinder delvist ved tørring. Dette efterlader stropharia med en koncentration der er ca 0.30% mindre end semiliceata. Derfor vælger jeg at tro på jeg har prøvet ALD-52. Fordi virkningen var så meget anderledes end LSD-25.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Schizophreniak skrev:
http://www.erowid.org/library/books_online/tihkal/tihkal26.shtml

var nu her jeg læste om det første gang, mine visuals var heller ikke kraftige, selvom det var et højdosis trip.

Det er rigtigt at nogle ikke kan mærke forskellen, og det er rigtigt at kroppen laver ALD-52 om til LSD. Men forklar så det her.

Psilocybin i svampe bliver lavet om til Psilocin, det aktive stof. Stropharia cubensis indeholder næsten det samme af begge ting, hvorimod P. Semiliceata indeholder en meget størrer koncentration af Psilocybin og derfor i realiteten burde virke potent, i mit tilfælde er det ikke sådan, jeg kan spise alt for mange P-semiliceata men 3-4g Stropharia sender mig så meget afsted at jeg har problemer med at se verdenen foran mig, den er begravet i mønstre, hemmelig skrift, ansigter, væsner og farver. Dette undrer mig når nu det er, at psilocinen forsvinder delvist ved tørring. Dette efterlader stropharia med en koncentration der er ca 0.30% mindre end semiliceata. Derfor vælger jeg at tro på jeg har prøvet ALD-52. Fordi virkningen var så meget anderledes end LSD-25.

Hehe der kan jo også være andre ting i svampene? Det er diskuteret herinde at man ikke kun kan regne med psilocinen og psilocybin, der er forskel på svampe men et kemisk stof som ALD-52 vil blive lavet om til LSD. Måske er psykisk at man tror det virker, desuden er ingen trips ens så det kan jo sagtens have været LSD :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Må jo give dig ret i det sidste du siger, jeg syntes bare ikke det mindede om LSD overhovedet, peaket var meget anderledes, det samme med turen derop.

Har du et link til den tråd med svampene? Vil jeg virkelig gerne læse, fordi jeg har det på samme måde, det kan ikke kun være psilocybinet og psilocinet, der alene bestemmer potensen. Jeg prøvede engang nogle mexier som der blev kaldt amazon, kan godt ske amazon svampe findes, men de ligner mexier. Men trippet var noget, jeg aldrig havde oplevet før, på 0.5g. Dybt forvirrende, kunne ikke se klart, displacement af ting.

Burde man ikke kunne presse piller af svampe?
Bruger selv caps, eller the :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tråden er her http://psychedelia.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=17401&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Titel:
Flueknepper kongen

Psykedeliske oplevelser ER jo variable og kan ikke presses ind i en standard-formel.

ALD-52 er acetyleret LSD. Acetylgruppen bliver, ved oral indtagelse, fjernet ved hydrolyse, og produkterne er LSD og eddikesyre. Dette er det samme som heroin ved oral optagelse - det er ikke ét hak mere potent end oral morfin.

Hvis ALD-52 har en mærkbar anderledes effekt i sig selv, vil det kun være tydeligt hvis det indsprøjtes enten intravenøst eller intramuskulært, ryges eller insuffleres, da man her kan undgå de lyaser der er i mave-tarmkanalen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]