Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 04:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Halløjsa!

Jeg vil høre om der er nogen herinde der erfaring med at tage Prometazin efter en coke tur? De få gange jeg tager cola i løbet af et år, har jeg meget svært ved at sove bagefter og har derfor overvejet om det er muligt at vha. andre midler.
Benzoer synes jeg er svære at opdrive, så derfor har jeg søgt vidt og bredt efter et alternativ. Det var faktisk dette forum der bragte mig på sporet af prometazin.
Inden jeg giver mig i kast med at snuppe et par stykker efter næste trip for at falde til ro, ville jeg lige høre herinde om der er nogen specielle riscici forbundet hermed?
Det skal desuden nævnes at hash, medmindre det er i ekstremt store mængder, ikke hjælper så dette er ikke et alternativ.

Iøvrigt tak for et fedt board!

Mvh
DrNo

Titel:
Flueknepper kongen

Det er en rimelig dopamin-antagonist, hvilket betyder, at stoffet annullerer kokain's primære stimulerende effekt på det dopaminerge system.

Desuden er det sløvende på grund af central antihistaminerg aktivitet.

Alt i alt tror jeg det ville kunne hjælpe dig en hel del mere end cannabis, især pga. den første virkningstype.

Jeg har haft held til at anvende det ifb. amfetamin, som jo i bund og grund virker på samme måde, rent fysiologisk. 50-100mg virker fint.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jeg syntes altid jeg for en elendig søvn af anti histaminer.... jeg kan simpelthen ikke sove, det bliver sådan noget med halv vågen/halvt drømme....
jeg selv bruger altid en form for psykofarmaka... som er ret let at støve op :) (men det syntes jeg også benzo er :?: )

Titel:
Flueknepper kongen

mandenmh skrev:
jeg syntes altid jeg for en elendig søvn af anti histaminer.... jeg kan simpelthen ikke sove, det bliver sådan noget med halv vågen/halvt drømme....
jeg selv bruger altid en form for psykofarmaka... som er ret let at støve op :) (men det syntes jeg også benzo er :?: )

De fleste psykofarmaka er også antihistaminer...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jeg troede anti histaminer fra neurotika?!
med psykofarmaka mener jeg anti depressiv, anti psykotisk (sindlidelser generelt)....

Titel:
Junior medlem

Nu blev det så prøvet og kan K L A R T anbefales, hvis man har problemer med at falde ned efter en hård tur!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]