Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Hey.
Jeg har læst i wikien og lidt rundt omkring, men mangler svar på følgende spørgsmål.

Hvad er det optimale sted til opbevaring? Køleskab eller hva?
Er der nogen holdbarhed på?
Nu hvor det virker afslappende og søvndyssende, kan man da bruge det til at falde ned på efter amf eller coke?
Har læst at folk har brugt det i forbindelse med styrketrænning. Hva har det af effekter på det område?

På forhånd tak.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hey... Køleskabet er helt fint. Holdbarhed er næppe noget, du behøver bekymre dig om.

Man kan godt bruge det til at falde ned på og om ikke andet til at gøre sin tilstand mere behagelig, hvis man er utilpas efter noget narko. Tommeltotten op på det område.

Det har været diskuteret forskellige steder, men det har vist vist sig ikke at gavne noget videre eller overhovedet på træningsområdet.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg vil gerne knytte et spørgsmål til tråden, som jeg har funderet lidt over:
Jeg havde noget GHB stående i en flaske med vand. I toppen af flasken synes jeg startdoserne var ret høje, men som jeg kommer igennem flasken, mod bunden, skulle der slet ikke det samme til, men små doser var nok.

Kan GHB 'bundfælde', så opløningen pr mL bliver mere koncentreret i bunden, og det ville være smartest at omryste en gang imellem?
Eller er det noget jeg bilder mig ind?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:
Holdbarhed er næppe noget, du behøver bekymre dig om.

ok, dvs jeg også godt ka det have liggende i et år f.eks.?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Frugthat skrev:
Jeg havde noget GHB stående i en flaske med vand. I toppen af flasken synes jeg startdoserne var ret høje, men som jeg kommer igennem flasken, mod bunden, skulle der slet ikke det samme til, men små doser var nok.

Kan GHB 'bundfælde', så opløningen pr mL bliver mere koncentreret i bunden, og det ville være smartest at omryste en gang imellem?

Nah, det må næsten være noget, du bilder dig ind. Dit vandopløste GHB burde ikke opføre sig anderledes end andres.

MethylOle skrev:
ok, dvs jeg også godt ka det have liggende i et år f.eks.?

Du kan jo prøve. Du er nok den første, der forsøger sig med at vente så længe. :P

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
pas nu på :) Mange mennesker tager kun GHB én gang, og det er når flasken bliver åbnet.

Selv har jeg taget det 2 gange, første gang var da den første flaske kom hjem, så løb jeg tør, ventede en måned, og startede på 2. flaske. Det eneste jeg kan sige er :roll:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Bøh skrev:
pas nu på :) Mange mennesker tager kun GHB én gang, og det er når flasken bliver åbnet.

Selv har jeg taget det 2 gange, første gang var da den første flaske kom hjem, så løb jeg tør, ventede en måned, og startede på 2. flaske. Det eneste jeg kan sige er :roll:

Jep. Når man har en flaske GHB, gælder det af en eller anden grund om at få den drukket så hurtigt som muligt. :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bøh skrev:

Ok, det vil jeg da have med i mængde! Har også læst mig til at det skulle have et utroligt stort psykisk afhængighedspotentiale.
Jeg har lige taget det for første gang i aften, og må indrømme at virkningen ik var specielt overvældende. Nu gik vi også meget langsomt frem med små doser, for ligesom at se hva kroppen sagde til det. Måske også fordi jeg havde lidt andre forventninger..
Hvordan er det egentlig med redoseringer i jeres øjne? godt - skidt?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

GHB er ikke overvældende. Så fed er virkningen heller ikke. At det er psykisk vanedannende skyldes, at det er så nemt at indtage det, og at der ikke er nogen bivirkninger på kort sigt. Det er altid fristende lige at påvirke sig selv uden følger. Det er jo så heller ikke et stof, som man får andet ud af end at hygge sig, så man kan ikke rigtig bruge det på så mange andre måder. Redoseringer er bl.a. også derfor fint som sådan. Man skal bare lige være obs på, at selvom man måske starter med at drikke 15 ml og efter 2 timer kun føler sig meget lidt påvirket, så kan man godt risikere at gå helt kold ved at redosere med fx 8-10 ml. Det tager røven på de fleste, når de eksperimenterer med det. Så det gælder om at prøve sig frem, hvis man vil undgå at ligge og brække sig eller at falde i søvn.

Så vil jeg også lige, at jeg synes, GHB er virkelig kedeligt i for små doser, og jeg får klart mest ud af at tage en fuld dosis som start. Med de opløsninger, jeg har haft, har 14-15 ml gjort mig max påvirket (hvad der har svaret til omkring 3 gram GHB), og alt under 12-13 ml har jeg knap nok kunnet mærke. Så det gælder om at prøve sig frem. Og husk at være HELT clean for GHB, når du skal prøve en ny startdosis af, så du kan regne med den. Fx prøv 2 gram, næste dag 2,5, næste dag 3 gram, og hvis det var lidt for meget, så prøv 2,8. Something like that!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
Frugthat skrev:

Jeg har oplevet det samme, og mit bud er at der er for meget GBL i opløsningen så der er noget GBL som ikke er blevet reageret med eks. NaOH. Prøv at mål opløsningens pH, jeg gætter på at den ligger på 6 (samme som GBL). smager din GHB opløsning også en smule af GBL?
GBL ligger sig åbenbart enten nederst eller øverst i opløsningen, men alt efter måden du doserer GHB på, med pipette eller sprøjte kan du sagtens ende med at have et større forhold af GBL i forhold til GHB jo mere du tager af opløsningen.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det er ved at være længe siden jeg har haft det, men kan huske at smagen ikke var så slem i starten, og at jeg var ved at brække mig af smagen til sidst. Har stort set ingen erfaringer med GBL, så det kan jeg ikke rigtig udtale mig om.
Og dosering.. Med de opløsninger jeg har fået, er det vist mest på gefühl/øjemål :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
I hr'ens navn vil jeg lige tilføje: Dosér ALDRIG GHB/GBL på øjemål, det er møjfarligt!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

I starten var det sjovt bare at rende og drikke tåre af flasken, lige indtil man får for meget. Puuh!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

MethylOle skrev:
Ok, det vil jeg da have med i mængde! Har også læst mig til at det skulle have et utroligt stort psykisk afhængighedspotentiale.

Det er også godt med rent fysisk, da man efter sigende opbygger en hård tolerans efter et stykke tid. Jeg er mest skræmt af historierne om folk, der står op midt nat for at redosere "lidt" GHB for overhovedet at kunne sove.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Malkavian skrev:
MethylOle skrev:

Det er også godt med rent fysisk, da man efter sigende opbygger en hård tolerans efter et stykke tid. Jeg er mest skræmt af historierne om folk, der står op midt nat for at redosere "lidt" GHB for overhovedet at kunne sove.

Der vil jeg så lige indskyde, at uanset om det er et halvt år siden, at jeg sidst tog GHB, så vågner jeg også efter 4 timer, hvis jeg falder i søvn på det. Man bliver alt for frisk, når GHB'en er ude af systemet, til at man kan sove ordentligt videre.

Titel:
Dedikeret medlem

Minimal skrev:
Malkavian skrev:
MethylOle skrev:

Der vil jeg så lige indskyde, at uanset om det er et halvt år siden, at jeg sidst tog GHB, så vågner jeg også efter 4 timer, hvis jeg falder i søvn på det. Man bliver alt for frisk, når GHB'en er ude af systemet, til at man kan sove ordentligt videre.

Der er nok en der får sig en ordentlig skraber ;) Jeg må nøjes med 2 timer, så vågner jeg igen. Det er IKKE fedt. Og kan godt nikke genkendende til, at på trods af lang periode uden, så begynder jeg hvor jeg slap når der er noget i blodet igen.
Pas på med GHBen derude.

/laden

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Laden Apparatus skrev:

Der er nok en der får sig en ordentlig skraber ;) Jeg må nøjes med 2 timer, så vågner jeg igen. Det er IKKE fedt. Og kan godt nikke genkendende til, at på trods af lang periode uden, så begynder jeg hvor jeg slap når der er noget i blodet igen.
Pas på med GHBen derude.

Der er så også forskel for mig, alt efter om jeg falder i søvn ved normal sengetid eller bare går kold midt på dagen. Jeg vågner sikkert også efter omkring 2 timer på højlys dag. :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Man vågner NÆSTEN altid efter 3-4 timer når alt den ophobede dopamin bliver skudt afsted :)

Jeg har snakket med adskillige mennesker der har haft abstinenssymptomer fra både gbl og heroin afholdenhed, og de fleste synes gbl er slemmest :!:

Og jeg nåede selv at komme så langt ud at min søvn bestod i 3x3 timers gbl-narkose i døgnet, indtil jeg kvittede, holdte mig vågen i en uge, og fik sovet igennem..

...NOT to be underestimated!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

lige et spørgsmål til. Ved at man ikke skal blande med alkohol, på grund af at de forstærker hinanden.
Hva nu hvis man påvirket af alkohol tog en dosis ghb, som måske svarer til en femtedel eller mindre af ens normale start dosis?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
MethylOle skrev:
lige et spørgsmål til. Ved at man ikke skal blande med alkohol, på grund af at de forstærker hinanden.
Hva nu hvis man påvirket af alkohol tog en dosis ghb, som måske svarer til en femtedel eller mindre af ens normale start dosis?

Muligvis ville resultatet blot være, at du intet kunne mærke. Jeg synes, det er dumt at eksperimentere med kombinationen, særligt når alkoholen er indtaget forud for GHB/GBL'en. Den anden vej rundt er dog heller ikke på nogen måde tilrådelig, men det er marginalt bedre i mine øjne.

Mvh. Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]