Tamara9k skrev:
Nu har jeg ikke prøvet LSD, men på svampe oplever jeg nu også tredimensionelle CEVs, men det er helt klart doseafhængigt. På 4g Thai svampe var det godt med knald på - hver gang jeg lukkede øjnene fløj jeg gennem multifarvede bølgende fraktaltunneler. Ganske underholdene
Men, jeg har åbenbart fået en forkert opfattelse af ketamins visuelle egenskaber. Jeg synes bare ud fra diverse rapporter (bla. de seneste her på psy) plus det at jeg har intense CEVs på DXM, at CEVs skulle være en stor del af ketaminoplevelsen. Jeg kunne godt tænke mig at høre om andre også har intense CEVs på DXM?
Anyways, så vil jeg da prøve igen med ca samme dosis og unden benzo metabolitter i kroppen - og med knapt så store forventninger

Jeg synes heller ikke at ketamin er specielt visuelt orienteret i sig selv. Effekten udmønter sig for mit vedkommende oftere i ret abstrakte følelses- og tanketilstande, som kan være svære at få med hjem når påvirkningen fordamper. Bl.a. derfor foretrækker jeg at blande ketamin med en let dosis af et psykedelisk stof, med 2C-B som min personlige favorit. Det virker til at psykedeliske virkende stoffer kan virke som en slags "oversætter" fra dissociativernes abstrakte verden til noget lidt mere håndgribeligt. Nogen af de smukkeste og mest betydningsfulde CEV'er jeg har oplevet, har været med ketamin som primær påvirkning, og en mild dosis af et phenethylamin alá 2C-B som psykedelisk virkende "katalysator".
Lad være at tage dette som en anbefaling til ukritisk at blande ketamin med hvad man lyster. Det er ret vigtigt at kende hver substans godt for sig selv først, holde sig indenfor et nogenlunde anstændigt dosisinterval, undgå at blande med depressanter som f.eks. GHB - og have en nogenlunde sober tripsitter i nærheden just in case. Der står lidt om kombinationen med 2C-B i
denne tråd.
Og ja, jeg tror at benzodiazepin-metabolitterne i din krop kan have haft en ret markant negativ virkning på hvor meget af oplevelsen du har fået med hjem. Prøv fra absolut baseline næste gang... Giv det hellere en chance før du forsøger dig med coadministration af gængse psykedeliske stoffer.