Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
Jeg har lige haft mit først ketamintrip, som var en smule underligt men fremfor alt meget skuffende. Jeg indtog 120mg fordelt i tre baner over ca. 20 min. Jeg lagde mig på sengen med høretelefoner, slukkede lyset og forventede intense closed eye visuals (CEV), men det skete bare aldrig. Jeg fik lidt samme dissociative fornemmelse som DXM giver bare uden den ubehagelige kropsfornelmmelse. Selv 600 mg DXM + grapejuice giver mig vandvigttigt intense tredimensionelle CEVs i flere timer, så jeg forventede også at opleve dem på ketamin, men istedet var det "bare" en forstærket forestillingsevne, klarere farver osv. Jeg havde ikke OOBEs, men jeg må muligvis have haft black out undervejs - eller ihvertfald kan jeg ikke huske størstedelen af trippet.

Er der andre der har oplevet det samme på ketamin? Skal jeg prøve med en mindre eller større dose?

og kan jeg forvente ligeså intense CEVs som på DXM?

Det skal også nævnes at jeg indtog 200 mg Tramdol + 4 mg Clonazepam + 1 mg Alprazolam for et døgn siden, kan det have påvirket ketamintrippet?

Titel:
Medlem

Jeg har ikke prøvet dxm, men jeg får aldrig de helt vilde CEV på ketamin.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Lithium skrev:
Jeg har ikke prøvet dxm, men jeg får aldrig de helt vilde CEV på ketamin.

Såmme her, det er mere det finurlige og højst mystiske tankespin der beskriver et ketamintrip for mig. Kan sagtens ligge at tænke på, at mine arme flyver bag ved mig eller lign, men ikke 'se det'.
Dog er K-hole oplevelsen mere visuel end 'almindelig' lamning.

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg oplever heller ikke visuelle forstyrrelser af samme karakter som psykedeliske drugs.

Det er også karakteristisk, at min erindring om indholdet i trippet er ret begrænset. Jeg ved, der er sket en masse og at det ofte er af en ganske anderledes kvalitet end dagligdagsoplevelser, men det er ikke rigtigt til at gribe bagefter.

Er enig i at ketamin giver underlige oplevelser.

/laden

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
På k-hole-grænsen har jeg oplevet kraftige CEV's, der dog adskiller sig meget fra dem man får på mere traditionelle psykedelika, som f.eks. svampe og LSD. Det er som om, der er en mere udpræget z-dimension, altså mere dybde, hvorimod jeg ellers oplever mere todimensionelle visuals på LSD, etc. Når det kommer til OEV's er de også meget kraftige - alt er meget kantet, hakket og forvrænget.

Jeg synes sgu ikke, at ketamin er kedeligt :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
Nu har jeg ikke prøvet LSD, men på svampe oplever jeg nu også tredimensionelle CEVs, men det er helt klart doseafhængigt. På 4g Thai svampe var det godt med knald på - hver gang jeg lukkede øjnene fløj jeg gennem multifarvede bølgende fraktaltunneler. Ganske underholdene :D

Men, jeg har åbenbart fået en forkert opfattelse af ketamins visuelle egenskaber. Jeg synes bare ud fra diverse rapporter (bla. de seneste her på psy) plus det at jeg har intense CEVs på DXM, at CEVs skulle være en stor del af ketaminoplevelsen. Jeg kunne godt tænke mig at høre om andre også har intense CEVs på DXM?

Anyways, så vil jeg da prøve igen med ca samme dosis og unden benzo metabolitter i kroppen - og med knapt så store forventninger :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Tamara9k skrev:
Nu har jeg ikke prøvet LSD, men på svampe oplever jeg nu også tredimensionelle CEVs, men det er helt klart doseafhængigt. På 4g Thai svampe var det godt med knald på - hver gang jeg lukkede øjnene fløj jeg gennem multifarvede bølgende fraktaltunneler. Ganske underholdene :D

Men, jeg har åbenbart fået en forkert opfattelse af ketamins visuelle egenskaber. Jeg synes bare ud fra diverse rapporter (bla. de seneste her på psy) plus det at jeg har intense CEVs på DXM, at CEVs skulle være en stor del af ketaminoplevelsen. Jeg kunne godt tænke mig at høre om andre også har intense CEVs på DXM?

Anyways, så vil jeg da prøve igen med ca samme dosis og unden benzo metabolitter i kroppen - og med knapt så store forventninger :wink:

Jeg synes heller ikke at ketamin er specielt visuelt orienteret i sig selv. Effekten udmønter sig for mit vedkommende oftere i ret abstrakte følelses- og tanketilstande, som kan være svære at få med hjem når påvirkningen fordamper. Bl.a. derfor foretrækker jeg at blande ketamin med en let dosis af et psykedelisk stof, med 2C-B som min personlige favorit. Det virker til at psykedeliske virkende stoffer kan virke som en slags "oversætter" fra dissociativernes abstrakte verden til noget lidt mere håndgribeligt. Nogen af de smukkeste og mest betydningsfulde CEV'er jeg har oplevet, har været med ketamin som primær påvirkning, og en mild dosis af et phenethylamin alá 2C-B som psykedelisk virkende "katalysator".
Lad være at tage dette som en anbefaling til ukritisk at blande ketamin med hvad man lyster. Det er ret vigtigt at kende hver substans godt for sig selv først, holde sig indenfor et nogenlunde anstændigt dosisinterval, undgå at blande med depressanter som f.eks. GHB - og have en nogenlunde sober tripsitter i nærheden just in case. Der står lidt om kombinationen med 2C-B i denne tråd.
Og ja, jeg tror at benzodiazepin-metabolitterne i din krop kan have haft en ret markant negativ virkning på hvor meget af oplevelsen du har fået med hjem. Prøv fra absolut baseline næste gang... Giv det hellere en chance før du forsøger dig med coadministration af gængse psykedeliske stoffer.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
..........

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]