Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
hey har fået fat i noget som min pusher siger er mdma...
har aldrig prøvet det før, men normalt ligger mdma jo på de 500 kr. men dette sælger han helt ned til 50 kr/g.

mig og en kamme tog en god stor streg hver og efter 10 min tid ca fik vi den underligste følelse i kroppen, ikk på en rigtig god måde som man keder fra speed, kiks osv. men heller ikk på en rigtig dårlig måde, bare en vildt underlig føelse i kroppen, ikke helt til at beskrive men ikk som noget jeg har prøvet før...

det varede ca 2 timer og begyndte det at stille lige så stille af.
det er hvidt pulver med små krystaller i ku det ligne men ku også være små glasskår måske.. ved ikk..

nogen anelse om hva dette kan være..??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
MDMA lyder det ihvertfald ikke til at være, og især ikke til den pris. Hvor meget sniffede du?

Titel: tja..
Dope Lord
Brugeravatar

ved ikk lige hvpor meget det var... en streg på 7 cm ca vil jeg tro.

Titel:
Junior medlem

Citat:
mig og en kamme tog en god stor streg hver og efter 10 min tid ca fik vi den underligste følelse i kroppen, ikk på en rigtig god måde som man keder fra speed, kiks osv. men heller ikk på en rigtig dårlig måde, bare en vildt underlig føelse i kroppen, ikke helt til at beskrive men ikk som noget jeg har prøvet før...

Uanset hvor svært det var at beskrive, må du nok præcisere det lidt mere, hvis du ønsker et brugbart svar fra boardet :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det kunne godt lyde som noget ketamin, der er cuttet ret hårdt op... men det lyder godt nok mærkeligt.

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

tja efter en halv time kunne jeg ikk rigtig stå normalt og var bare meget tung i hoved og ville meget gerne ud og gå så jeg ku få noget frisk luft... efeter hånden syntes jeg at jeg blev dårlig og meget utilpas. da vi kom til en tank og kom ind under lyset gav det et sus og blev bare dårliger... havde heller ikk fået noget at spise så var skide sulten.. tror det havde lidt med det at gøre.. så vi købte noget sodavand og lidt chokolade, det hele var ret svært at få ned.. tog en bid af en crunch.. men da vi kom hjem satte vi en film på og der blev det hele meget bedre.. undtagen hvis jeg skrev beskeder..

Titel: ...
Dope Lord
Brugeravatar

ps.. syntes lidt det lignede speed som glinter... hvis i kender det?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Til den pris er det næsten med garanti ikke noget rart!

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
havde din kammerart samme oplevelse?

jeg vil også æde min hat på at det ikke er MDMA.
Prisen er totalt urealistisk, medmindre han selv laver kæmpe-batches, eller henter det i store portioner i udlandet.
effekten lyder heler ikke som noget jeg har hørt om, eller prøvet som følge af indtagelse af MDMA.
MDMA varer længere, hvis du har fået det i så store doser at du ikke har ordenlig motorik. Jeg har heller aldrig været "tung i hovedet" på MDMA...

til gengæld har jeg været MEGET tung i hovedet på DXM, og det med suset under lyset på tanken, kunne lyde som en lorte-stimulans evt. en pipperazine?
mvh. TATP

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
En god tommelfingerregl er at holde sig væk fra noget ens dealer siger er noget bestemt mens prisen er dumpet langt under hvad det normalt ville koste.

Enten er det ikke hvad han siger det er eller også er det bare så dårlig kvalitet at det kan være ligemeget

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
Kend din pusher, det lyder i hvert fald ikke til at han har forstand på det han sælger :/..

Det lyder heller ikke til at i har vidst hvad i har med at gøre, det lyder som en stor streg i har napset jer, og heldig for jer at det muligvis ikke var REN MDMA, så ville det være lidt fucked :) .. så hvis i er i tvivl, så sprøg evt herinde inden i begiver jer ud i noget nyt :)

Titel:
Dedikeret medlem

Du skal ihvertfald ikke købe eller sniffe mere af det, du skal nok osse overveje hvor vidt du vil købe narko af den pusher der har solgt dig det lort der, slet hans nummer og hvis du møder ham tit fortjener han bare tæv. helst med skyde våben/flasker og hvad det indebærer.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Ja som der bliver nævnt skal i da vist være glade for at det ikke var ren MDMA, en stor streg på 7 cm må da være på omkring 3-350 mg, hvilket er en pænt heftig førstegangsdose.. Kan det passe?

Lige meget hvor meget et pulver glimter, så er der IKKE glasskår i! Og hvis der endelig var, så skulle du FANDME nok finde ud af det :twisted:

Det kunne lyde som noget opcuttet ketamin, eller et piperazine af en art, som det allerede er nævnt. Tag en snak med din pusher og fortæl ham lidt om doserne for ren MDMA (dem kan du finde her, eller på http://www.erowid.com) og hvis han stadig ikke har noget fornuftigt at sige, så vil jeg stærkt anbefale dig at holde dig fra stoffet, eller måske endda gå på jagt efter en ny pusher!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Jeg synes helt klart at du skulle konfrontere din pusher med dine oplevelser, og din nye viden herinde fra. Alt afhængig af hvor hård en type han er selvfølgelig, skal han sgu have af vide, at det er fucked at sælge sådan noget lort.. mdma til 50 kr. :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Din pusher lyver og er en klaphat!

Hold dig fra ham!

Titel:
Insane psychedelia user!

MethylOle skrev:
Jeg synes helt klart at du skulle konfrontere din pusher med dine oplevelser, og din nye viden herinde fra. Alt afhængig af hvor hård en type han er selvfølgelig, skal han sgu have af vide, at det er fucked at sælge sådan noget lort.. mdma til 50 kr. :roll:

Det er på den anden side også tilladt at tænke sig om før man køber noget, der lyder for godt til at være sandt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Dr. Phibes skrev:
MethylOle skrev:

Det er på den anden side også tilladt at tænke sig om før man køber noget, der lyder for godt til at være sandt.

:yeah: Enig.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Resist skrev:
Din pusher lyver og er en klaphat!

Hold dig fra ham!

:yeah:

Dope Lord
Brugeravatar

han sgde godt nok også at man bare skulle tage små streger på længe med en 50 øre.. hehe men har aldrig været så god til at høre efter... :-)

fik bare at vide af en kammi som har prøvet mdma før at man bare skulle tage normale strger.

ja men min pusher han tror vidst også selv på det er mdma, han er godt nok heller ikk for kløgtig og har hele tiden haft mine tvilm om hva det var, men til 50 kr kunne man jo lige så godt prøve hva det det var hehe..'

han sagde at der var fode han havde købt 1½ kilo hjem af det og derfor han ku sælge det så billligt.. men har dog alridg troet på det, men man kunne jo lige så godt lige prøve.. hehe

skal lige siges at min næse også blev helt stoppet af blod og pulver og sad bare som en stor klump. og selv 3-4 dage efter blødste det hver gang jeg pustede næse..

Medlem
Brugeravatar

lampe-spiseren skrev:
...hehe men har aldrig været så god til at høre efter...

...men til 50 kr kunne man jo lige så godt prøve hva det det var hehe..

...men man kunne jo lige så godt lige prøve.. hehe

skal lige siges at min næse også blev helt stoppet af blod og pulver og sad bare som en stor klump. og selv 3-4 dage efter blødste det hver gang jeg pustede næse..

Med den indstilling kommer din levetid til at ligge et godt stykke under gennemsnittet. At "bare lige ville prøve" et ukendt pulver må betegnes som meget risikabelt, og du er heldig at du slap med en blodig næse - specielt når du tager langt større doser end din dealer anbefalede! Når det gælder narko så kan man altså ikke "bare lige prøve" uden nogen former for omtanke, for det kan sgu være livsfarligt. Vær sikker på din kilde og dit stof, start med små doser, og vær generelt meget forsigtig.

Tænk dig om for fremtiden - for din egen skyld!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]