Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 22:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ecstasy tid
Medlem

Mig og 2 andre skal snart til og blæse

Ville bare vide hvad i gør når rusen er ved at være ovre? .. Ryger i bare en jay eller sådan noget?

Vil i sige at jeg skal ryge imens jeg er blæst på E eller først når rusen er ved at være ovre.. For har læst et sted at hash godt kan nedsætte virkningen af ecstasy eller sådan noget? :S

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
godz skrev:
Mig og 2 andre skal snart til og blæse

Ville bare vide hvad i gør når rusen er ved at være ovre? .. Ryger i bare en jay eller sådan noget?

Vil i sige at jeg skal ryge imens jeg er blæst på E eller først når rusen er ved at være ovre.. For har læst et sted at hash godt kan nedsætte virkningen af ecstasy eller sådan noget? :S

Når rusen er ovre fylder jeg min mave godt op med mælk havrefras kornflakes og guldkorn og så drikker jeg en helvedes masse vand eller appelsin juice eller begge dele og så guffer 200mg 5-htp, og så ligger jeg mig til at sove :)

Altså.. Jeg har en regel der hedder, trip ikke mdma/ectasy uden hash!

Jeg vil anbefale at ryge hash når trippet er ved at falde en lille smule ned, altså når virkningen ikke er helt så god længere, så hjælper det som regel altid at ryge en ordenlig god joint, så bliver man nærmest kogt igen og dejlig skæv :)

Men ryger nogen gange også når jeg er på det højeste, det er også vildt dejligt, så bliver man rigtig sofa kogt og bare sidder og har det noget så vidunderligt :)

Rigtig god blæser til jer!.. tror selv jeg skal på den her i aften, uhh jeg glæder mig ;)

PS. Spis så meget mad som muligt inden i spiser pillerne. Eller spis noget samtidig i spiser pillerne. Så virker de bedre. e-piller æder alt op hvad der er i maven nemlig, så det er godt at have noget at tage af.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ryg I bare en joint, men jeg vil anbefale jer at vente, til rusen knap nok er mærkbar. Nyd da MDMA-rusen fuldt ud. ;)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Har selv haft åbnet samme diskution her:

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=296076

Titel:
Medlem

Tak for jeres svar :) .. Jeg tror vi ryger nogle joints på comedown ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Jeg syntes personlig at det er nicest at vente til dagen efter, man skal lige ha fået øjne og lidt mad indenbords så er det fedt at ryge for så kommer virkningen lidt igen, især fedt hvis man alligevel bare har tænkt sig at ligge derhjemme og ha ondt af sig selv!

Titel:
Medlem

Jeg sover oppe hos min kammerat i en til to dage efter selve trippet.. og inden vi går igang så køber vi en masse ting vi kan æde og drikke osv.. Men ja kan godt være du har ret så man lige kan ryge der dagen efter :D .. Førstegang jeg prøvede E og røg der dagen efter fik jeg samme følelse igen af ecstasyen det var virkelig alt for godt hehe :D .. Ku ik mærke forskel :>

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Det er det jeg synes der er så fedt ved cannabis. Den trækker lige den rus man var på dagen før, op igen. :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Jeg har prøvet at føle at skævheden godt ku gå ind og overtage/ødelægge mdma rusen lidt, men jeg ku sgu heller ikke forestille mig en blæser uden røg til..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

godz skrev:

Det er ikke noget du behøver at gøre. Man kan godt nøjes med at tage et par 5-htp, noget B6, evt. en melatonin.

godz skrev:

MDMA er rimelig stimulerende og giver en relativt klar rus, hvor indtagelsen af cannabis nemt går ind og overskygger dette aspekt. En god ryger oveni MDMA giver en dyb og lækker eufori, men som ikke er så aktiv og social synes jeg.

Hvis du aldrig har prøvet MDMA så tag og kør rent igennem. Ellers kan du jo ikke vide med 100% sikkerhed, hvad der er hvad.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
T.... skrev:
PS. Spis så meget mad som muligt inden i spiser pillerne. Eller spis noget samtidig i spiser pillerne. Så virker de bedre. e-piller æder alt op hvad der er i maven nemlig, så det er godt at have noget at tage af.

Hvad mener du lige med at "e-piller æder alt op hvad der er i maven nemlig"?
Hvis du mener at man bruger sine energi-lagre op så har du ret, men hvis du mener at den får maden man har indtaget og som ligger i maven til at forsvinde på mystisk vis så er du galt på den.
Jeg ville ikke indtage et måltid lige før jeg indtog en ecstasy-tablet da det ville sløve optagelsen af pillen betydeligt og mærkbart.
Spis gerne løs 20-30 minutter efter indtagelse hvis du da stadig har en appetit! :)

Det er forresten godt at være vel foreberedt til en aften på MDMA/tabletter (og de fleste andre ting), hvilket også indebærer at have spist et solidt måltid et par timer før.

Mvh Jonas!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det et en tradition at ryge en go fed kvali joint efter rusen er ovre :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
SmølfeFarmer skrev:
T.... skrev:

Hvad mener du lige med at "e-piller æder alt op hvad der er i maven nemlig"?
Hvis du mener at man bruger sine energi-lagre op så har du ret, men hvis du mener at den får maden man har indtaget og som ligger i maven til at forsvinde på mystisk vis så er du galt på den.
Jeg ville ikke indtage et måltid lige før jeg indtog en ecstasy-tablet da det ville sløve optagelsen af pillen betydeligt og mærkbart.
Spis gerne løs 20-30 minutter efter indtagelse hvis du da stadig har en appetit! :)

Det er forresten godt at være vel foreberedt til en aften på MDMA/tabletter (og de fleste andre ting), hvilket også indebærer at have spist et solidt måltid et par timer før.

Mvh Jonas!

Ved ik om det passer.. men har hørt, at det ik er særlig godt at være fyldt i maven når man indtager amf.. og så vil jeg da ik mene det er særlig godt at æde solidt et par timer før!?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Hans Nissen skrev:
Ved ik om det passer.. men har hørt, at det ik er særlig godt at være fyldt i maven når man indtager amf.. og så vil jeg da ik mene det er særlig godt at æde solidt et par timer før!?

Hvorfor skulle det ikke være særligt godt? Ubehageligt? Skadeligt? Farligt? Den må du uddybe lidt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Hans Nissen skrev:

Hvorfor skulle det ikke være særligt godt? Ubehageligt? Skadeligt? Farligt? Den må du uddybe lidt.

At man ku "sprænge" hul i maven eller sådan noget.. får amfen får jo mavesækken til at trække sig sammen, og hvis man så er propppet fuldstændig er det ik så smart..? Hvis du forstår hvad jeg mener nu? :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hans Nissen skrev:
Prometheus skrev:
Hans Nissen skrev:

At man ku "sprænge" hul i maven eller sådan noget.. for amfen får jo mavesækken til at trække sig sammen, og hvis man så er propppet fuldstændig er det ik så smart..? Hvis du forstår hvad jeg mener nu? :wink:

Jeg tror næppe der findes nogen seriøse kilder der påstår at amf får mavn til at trække sig sammen. jeg har ofte taget amf/methamf på fuld mave, uden problemer af den grund.

Titel:
Flueknepper kongen

Sekunderet. Methamfetamin mindsker dog blodtilførslen til de fleste ting undtagen store muskelgrupper. Sådan virker noradrenalin nu engang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

yeti skrev:
Hans Nissen skrev:
Prometheus skrev:
Hans Nissen skrev:

At man ku "sprænge" hul i maven eller sådan noget.. for amfen får jo mavesækken til at trække sig sammen, og hvis man så er propppet fuldstændig er det ik så smart..? Hvis du forstår hvad jeg mener nu? :wink:

Jeg tror næppe der findes nogen seriøse kilder der påstår at amf får mavn til at trække sig sammen. jeg har ofte taget amf/methamf på fuld mave, uden problemer af den grund.

Hehe nej garanteret ikke.. var også noget jeg hørte i blæst tilstand..
men altså, det er ikk rart at indtage det på fyldt mave.. det så en anden side af sagen.. man får totalt dårlig mave hvis der er fyldt, hehe.. nå men nok om den snak :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]