Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 300 mg kodein
Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
Jeg har i forbindelse med fjernelses af en visdomstand fået en flok 25mg kodein piller, men jeg fandt ud af at smeterne fra tanden kunne klares ved hjælp af ibuprofen så nu har jeg noget kodein jeg vil prøve at 'lege' lidt med.

Jeg fik 30 stk af min tandlæge og jeg har så, efter at have læst lidt her, prøvet mig lidt frem med nogen små doser. føst 100mg så et par dage senere 150mg redoseret med 100mg et par timer efter. Jeg synes dog ikke har har fået nogen synderlig effekt ud af det. Det kløede lidt som jeg har læst det ville men ud over det var der ikke rigtig noget. ud over at jeg sov rigtig godt efter jeg havde spist dem.
Nu har jeg ikke rigtig nogen erfaring med disse stoffer så jeg ved ikke hvad jeg kan forvente.

Anyways.. jeg har 12x25mg = 300mg tilbage og jeg overvejer at spise dem alle på en gang for at se om der er nogen effekt i det.
Men jeg vil gerne lige høre folks mening her inden jeg kaster mig ud i det.
Er det farligt?
Hvad kan jeg forvente?

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvis du i dagene op til har taget stigende doser kodein, vil du naturligvis ikke få fuldt effekt. Jeg ville min. vente en uge, og så indtage alle 300 mg på en gang. Det giver nok ikke den vilde effekt, men lidt burde du da ku mærke - ihvertfald mere end 100 og 150 mg. For morfin (hvor precursoren er kodein) opstår ret hurtig tolerance, så det er nok bedst du holder en lille pause, inden du forsøger dig med de sidste.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Jeg synes 300 mg lyder som en passende begynder dosis. Det var selv med den dosis jeg fik en effekt første gang.

Men som der allerede er blevet sagt, så vent lidt tid med dit eksperiment, så din tolerance over for kodein kan falde

God fornøjelse :)

Titel:
Medlem

Med codein piller plejer jeg at lave kodeinvand.

Knuse pillerne, hælde det op i 30-35 grader vamt vand, tilsætte citron lade det stå i køleskabet i 1 time og så til sidst gennem et kaffefilter for at få rest-pille-lort væk. Så har du kodein vand tilbage og det virker ret kraftigt også ved 150-160 mg. Ryger man også fede skal man nok blive rigtig godt lammet. Allerede 10 sek efter man har drukket det får man lamme tænder og derfra bliver man gradvist mere påvirket.

Mvh.
Anarkrig

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Anarkrig skrev:

Knuse pillerne, hælde det op i 30-35 grader vamt vand, tilsætte citron lade det stå i køleskabet i 1 time og så til sidst gennem et kaffefilter for at få rest-pille-lort væk. Så har du kodein vand tilbage og det virker ret kraftigt også ved 150-160 mg. Ryger man også fede skal man nok blive rigtig godt lammet. Allerede 10 sek efter man har drukket det får man lamme tænder og derfra bliver man gradvist mere påvirket.

Mvh.
Anarkrig

Den metode havde jeg godt nok aldrig tænkt over. :)

Kunne være det skulle afprøves en gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er meget skægt du kan blive lam i tænderne af at drikke kodein vand, da kodein i sig selv ikke er aktivt. Det er et pro-drug, dvs. først bliver aktivt når det omdannes til noget andet i leveren (i det her tilfælde morfin). Selv om kodein så var aktivt er det ikke lokaltvirkende - det skal ud i blodbanen og virke på centralnervesystemet først, og det gør det ikke på 10 sekunder af at gurgle lidt vandig opløsning.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Anarkrig skrev:

Mvh.
Anarkrig

Mener du ikke at det er den metode du bruger når du har KODIMAGNYLER og ikke kodein-piller?
Der er ingen grund til at lave en koldtvands-ekstraktion på piller hvis eneste indhold er kodein og lidt bindemiddel.

Mvh Jonas!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Nogen der kan forklare mig nogenlunde præcist hvad kodein er og hvilken slags rus det kan give ved mild overdosering? Har søgt på HR Wiki men der stod intet om kodein

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

DiC3 skrev:
Nogen der kan forklare mig nogenlunde præcist hvad kodein er og hvilken slags rus det kan give ved mild overdosering? Har søgt på HR Wiki men der stod intet om kodein

Søg selv en anden gang!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Tak men havde nu også kigget på HR Wiki og det er den side jeg lige plejer at bruge til fakta

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DiC3 skrev:
Tak men havde nu også kigget på HR Wiki og det er den side jeg lige plejer at bruge til fakta

Det er tilladt at bruge mere end en side til den slags.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]