Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg skal til Lloret de Mar i sommerferien, og jeg har ladet mig fortælle, at det er muligt at bussen derned vil blive kontroleret for stoffer på vejen, hvilket jeg synes lyder usansynligt, men er der nogen der kan bekræfte dette?

I så fald ville jeg høre om, der er nogen der har erfaring med stofferne dernede? eller bare nogen generelle gode råd om at købe sådan nogen steder?

Ville nemlig ikke være helt tryg ved at spise eller sniffe noget jeg havde købt dernede.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde Syd
Generelt er det en dårlig idé at smugle stoffer over grænserne.
Det ville da være ærgeligt at ødelægge din ferie HVIS du nu blev snuppet.

Skal ikke kunne sige om der er større chance for at netop din bus bliver kontrolleret, men Lloret er jo kendt som et sted hvor unge rejser til for at feste osv.

Jeg ville personligt aldrig købe nogle former for stoffer i udlandet, du ved jo aldrig hva du får! Måske med undtagelse af hash, her kan man vel nogenlunde "føle sig frem". :wink:

Ellers tror jeg der er oprettet et par tråde herinde måske du skulle prøve at kigge i dem.

Mvh. Pro-Psy.

Titel:
Dedikeret medlem

du skal heller ikke være tryg ved at sniffe/spise noget dernede :),.
Bussen kan godt blive tjekket men det er som regelt bare en stikprøve dvs tilfældig udvalg, men det sker.
ang narko dernede vil jeg nok lige passe en ekstra gang på hvad du indtager, turister er nemme at tage røven på somregelt, og dernede tænker folk kun på profit.

Titel:
Junior medlem

Jeg kender flere, undertegnede inkluderet, som tog stoffer med på skiferien i en bus. Det vi fandt på at gøre efter lidt betænkningstid, var bare at tage med op i bussen i lommen, og hvis der så kom en kontrollant op i bussen smed vi det bare fra os..

Kort fortalt kom der ingen. Jeg kan huske at have læst en artikel, hvori en betjent havde kontrolleret en bus på vej til løkken, og han forklarede at man ikke kunne gøre noget, når stofferne var blevet smidt, fordi de ikke kunne forbindes direkte til en ophavsmand... :idea:

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Af ham gutten på torvet i det hvide jakkesæt, han ville have 300 kr. for noget som mindede om o,o5 gram tjald og blev til med sur dag jeg spurte om han var rask.
Hvis hard rock cafe stadig eksitere så prøv bartenderne der, fik god semi til en ok pris.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
så det engang i en udsendelse på dr2. at hvis de finder noget i en bus, som ingen "ejermand" har, så bliver det bare beslaglagt, da de ikke nogensinde ville kunne få ejermanden til at stå frem og sige :"det knark dér, det er sq mit du" da det ville udløse bøde eller fængsel.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jay skrev:
så det engang i en udsendelse på dr2. at hvis de finder noget i en bus, som ingen "ejermand" har, så bliver det bare beslaglagt, da de ikke nogensinde ville kunne få ejermanden til at stå frem og sige :"det knark dér, det er sq mit du" da det ville udløse bøde eller fængsel.

Nej, men nu er der jo tale om, at man kører bus med en flok andre unge, som man ikke kan være sikker på ikke stikker en.

Jeg ville personligt ikke tage chancen, men jeg er så også den forsigtge type, der prøver at undgå run ins med de spanske "Guardia Civil"-folk

Titel:
Dedikeret medlem

Psyko skrev:
Jay skrev:

Nej, men nu er der jo tale om, at man kører bus med en flok andre unge, som man ikke kan være sikker på ikke stikker en.

Jeg ville personligt ikke tage chancen, men jeg er så også den forsigtge type, der prøver at undgå run ins med de spanske "Guardia Civil"-folk

i 2004 så mig og 2 venner en spansk gut på 20-25 år få MEGA tæsk af de der civil gutter :shock: , de er fandme ik til at spøge med :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg har personligt aldrig besøgt Lloret. Men i Barclona er det weed man køber ganske potent og til at betale sig fra, vel at mærke hvis man er lidt stædig og ikke bliver skræmt af pushernes attitude.

Colaen dernede var ganske fin og kostede mindre end her.

Selvfølgelig kan du ikke 100% bruge det her, men det er da dog Spanien :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
skamd skrev:
Jeg kender flere, undertegnede inkluderet, som tog stoffer med på skiferien i en bus. Det vi fandt på at gøre efter lidt betænkningstid, var bare at tage med op i bussen i lommen, og hvis der så kom en kontrollant op i bussen smed vi det bare fra os..

Kort fortalt kom der ingen. Jeg kan huske at have læst en artikel, hvori en betjent havde kontrolleret en bus på vej til løkken, og han forklarede at man ikke kunne gøre noget, når stofferne var blevet smidt, fordi de ikke kunne forbindes direkte til en ophavsmand... :idea:

Jo hvis de stadig er i poser, så vil man kunne tage fingeraftryk.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeps, pas på det spanske politi; de har trods alt dette emblem

Billede

Øksen, der er omkranset af kæppe, hedder en fasces. Det var sådan en de øverste romerske autoriteter rendte rundt med i byerne, hvor de opretholdte ro og orden ved at hugge hovederne af ulydige borgere. Den fascistiske ideologi er opkaldt efter dette pæne afstraffelsesinstrument, og det spanske politi har så adopteret dette smukke symbol på diktatur og undertrykkelse og bruger det på deres våbenskjold :shock:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Det er jo galskab... Så bliver man lige pludselig lidt gladere for dansk politi, hva?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg takker mange gange for svarene

ja hej

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Hvis du går igennem hovedgaden om natten i Lloret, så er der en masse "Afrikaner" som går rundt med "sølv og guld halskæder" og siger HASIISH COKE.

Jeg siger bare en ting. Hold dig fra dem. De snyder dig.

Du får en lille kugle som der ligger puvler i. Det er intet værd.
Men du kan være heldig. Ellers hør folkene i barene på diskotekerne, de kan som regl hjælpe.

Titel:
MEGATRON

var i lloret sidste sommer og vores bus blev hverken tjekket ud eller hjem. men er du sikker på du gider tage stoffer dernede? potentielt miste en dags betalt ferie pga amf/xtc tømmermænd er da ikke optimalt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

eller potientielt få en for fed aften dernede med fuld knald på?
Jeg var også selv dernede i sommers, og jeg tog den dårlige et par aftenener og cola nogen aftener ( købt dernede ) og jeg var ikke i nærheden af en nedtur... det får man slet ikke i de omgivelser.. bare lav noget aktivt konstant. Vi havde 70G ryger med i bussen, og vi blev heller ikke checket.. men vi havde ikke noget hårdt narko med, det købte vi bare dernede... uansvarligt? måske... sjovt? FUCK YEAH !

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Jeg synes nu det er fint KUN at drikke dernede... det er nemlig helt anderledes end herhjemme.. også såen for at holde sig lidt fra det narkotiske, ik sagt at alkohol er bedre.. meeen, mener bare at det er sjovt nok kun at holde sig til det dernede.. :P

Titel: 81
Junior medlem

Som nævnt ovenfor, så er sælgerne på hovedgaden intet værd.. Det er mælkepulver at best.

Men jeg kan understrege for dig, at Lloret er et rigtigt dumt sted at blive opdaget for noget. Udover det normale politi, patruljerer nemlig en specialenhed - 'Mossos' - en flok bindegale mænd i sort, og de gutter slår først og spørger bagefter. Hvis I rejser med guider, smider de jer i øvrigt hjem hvis de opdager det mindste.

Men derudover, så er bussen seriøst ét stort feststed og der er styr på intet. Nogle gange skal du igennem 12 paskontroller, andre gange sker der intet. Vi fløj derned, og dér skal du nok ikke prøve at få noget med ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Stil dig selv flg. spørgsmål:

"Vil jeg sætte hele min ferie over styr pga. muligheden for at tage lidt knark?"

Hvis ikke så hold dig til de uanede mængder folkenarko (alkohol) der florere dernede

Venlig Hilsen!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]