Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 04:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

På fredag sker det så.
Jeg skal prøve syre for første gang, og jeg tror det bliver rimelig fedt.
De sidste to måneder har jeg læst en masse om stoffet, og det blev først aktuelt for to uger siden.
Jeg har studeret mange trip rapporter, dokumentarer, forums osv. Og skulle mene at jeg ved meget mere om LSD end den gennemsnitlige borger. Men jeg er stadig utrolig uerfaren hvad angår praksis.
I det hele taget er jeg ikke særlig erfaren med drugs.
Jeg har pøvet Ecstasy en masse gange til fester. Jeg har sniffet Amph en gang imellem og ryger lidt hash med vennerne når der skal chilles.
Jeg har utrolig meget respekt for psychedeliske stoffer, da jeg nogenlunde ved, hvad det kan gøre ved folks sind.

Nåmen for lige at være sikker på at jeg har det hele rigtigt, så spørger jeg folk herinde til råds. Mest fordi jeg såvidt muligt vil undgå at få et bad trip. Det er første gang så der skal gøres noget ud af det ;)

Det kommer til at foregå hos en af mine gode venner M, sammen med en anden af mine gode venner C. Udover det, kommer der en af deres gode venner T. Der er okay med mig eftersom jeg møder ham et par dage i forvejen, og jeg er som regel meget åben når det kommer til nye venskaber.
Jeg er den eneste der tager LSD. C og T tager svampe og M er Trip Sitter.

Jeg tager 2 frimærker.
Mine venner tager 2gram svampe (kan ikke huske navnet på dem)

Dagen før dagen derpå, gør vi hele huset i stand. Vi gør det så behageligt som muligt. Vi har lånt en masse gode film, og skaffet musik for alle smagsløj. Lige fra Trance til Rock til Techno til Klassisk til Hip Hop.
Den seneste måned har jeg følt mig meget positivt indstillet til alting. Det går fint i skolen, på arbejdet og derhjemme. Så jeg ser ingen problemer i at prøve LSD. Faktisk tror jeg ikke tidspunktet kunne være bedre.

For lige at være helt sikker, vil jeg gerne vide om der er andre ting jeg kan gøre for at få et så spændene og behageligt trip som muligt.

Tak
Gel :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Det lyder som om at i har tænkt det hele godt igennem, syntes dog det lyder lidt spøjst at i ikke indtager det samme stof, men det skulle ikke kunne gøre at du får et dårligt trip, så længe dine venner gider lytte når du fortæller dem om dine oplevelser da dine nok vil komme til at være lidt anderledes end deres..

En efterfølgende triprapport ville være interessant, i kunne evt få jeres tripsitter til at filme jer, eller skrive nogle af de ting ned i snakker om, det kan jo ske at man ikke kan huske alt, så er det rart med et referat til at genopfriske!

Men ellers må du have et godt trip :wink:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Tak :D
Vores ven har lovet at tage en masse billeder af os, og måske optage et lille klip på mobilen.
Mine venner er lidt bange for at prøve LSD, de vil hellere holde sig til 'det naturlige'. Det respekterer jeg selvfølgelig, men jeg vil sgu hellere prøve LSD, og mine venner har lovet at passe godt på mig når de kommer ned fra deres trip :)

Forresten har jeg også skrevet et lille dokument hvorpå der står hvad man skal gøre hvis en af os får et bad trip.

Og jeg skriver helt sikkert en trip rapport til dig og hvem der ellers ville være interreseret :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
vil råde dig til at kun tag 1 frimærke og ik 2 første gang ;)

ville være en go ide at ha dejlig uforstyrret natur i nærheden.. er rigtig nice at rende rundt i naturen på psykedeliske stoffer ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
ConfusioN skrev:
vil råde dig til at kun tag 1 frimærke og ik 2 første gang ;)

ville være en go ide at ha dejlig uforstyrret natur i nærheden.. er rigtig nice at rende rundt i naturen på psykedeliske stoffer ;)

Helt enig.. Det kommer næsten af sig selv at man på et tidspunk smutter udenfor :P

Og ja det er nok en ide lige at starte med et enkelt, og derefter redosere hvis du føler at alt er i sin fineste orden, hvor mange gram og hvilke svampe tager din venner?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

@ Confusion
Jeg tager to mærker fordi jeg virkelig føler at første gang skal være stor, men samtidig kontrollerbar. Jeg har virkelig sat mig ind i tingene og jeg mener at jeg er mental stærk nok til at klare 2 frimærker.
Jeg har en fin indstilling til det og jeg ser ikke noget i vejen med at have et lidt stærkt trip.

@Cubensis
Mine venner tager 2 gram hver. Jeg ved ikke helt hvad svampene hedder (vil prøve at finde ud af det :) ) men de kommer fra en af mine gode venner som jeg stoler på. Han har selv prøvet dem et par gange og med gode resultater.
Begge mine venner er også meget inde i hvad de tager.

Desuden ligger kanalen kun 2 minutter derfra (et smukt lille natur område, som jeg faktisk havde tænkt mig at udforske lidt)

Titel:
Dedikeret medlem

Citat:
@ Confusion
Jeg tager to mærker fordi jeg virkelig føler at første gang skal være stor, men samtidig kontrollerbar. Jeg har virkelig sat mig ind i tingene og jeg mener at jeg er mental stærk nok til at klare 2 frimærker.
Jeg har en fin indstilling til det og jeg ser ikke noget i vejen med at have et lidt stærkt trip.

Dude chill:!:

De mærker der findes i dagens danmark er altså forholdsvis "gode", så jeg vil osse sige at 2 mærker er alt for meget første gang, og der skulle være nogle hoffman mærker som er utrolig potente for tiden, så lig ud med at tage et.
Du kan sagtens risikere at du intet kan styre hvis du tager 2 på samme tid, hvis mærkerne er på 150mics, så er du pænt fucked vil jeg selv mene :),
gør det med respekt og start med 1, hvis du så syntes det er no good efter 2 timer, så prøv et halvt mere, det er lige præcis sådan der man kommer galt afsted første gang :) !

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
In case du ikke allerede har læst den er her nogle små råd du måske kan drage nytte af.

http://psychedelia.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=9540

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gel, lige et spørgsmål: Er der nogen af de andre(helst sitteren) der ved hvad det vil sige at trippe virkeligt hårdt? Hvis det er tilfældet, så tror jeg ikke der er noget problem i at tage 2 mærker. Hvis ikke, så er det nok en ide at nøjes med et enkelt første gang.

Du skal også være opmærksom på at selvom du har læst en masse og gjort hvad du kan for at forberede dig, så aner du intet om LSD før du har prøvet det, stol på det. Så husk, det vigtigste er at have en nysgerrig og åben indstilling. Du skal opdage hvad det er, ikke sammenligne det med noget du har læst, eller prøve at analysere det udfra det.

Der er ikke noget i vejen for at der er en du ikke kender så godt med på trippet, men det er vigtigt at du er tryg ved ham, og her skal der altså skæres igennem og siges fra hvis det viser sig at du ikke bryder dig om ham af en eller anden grund.

Og så er der vist kun tilbage for mig at ønske dig et fantastisk trip! :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg ville også passe på med at tage 2 mærker. Da jeg tog LSD første gang tog jeg et halvt mærke(Hofmann jubilæumsmærker på +200 mics), og det virkede meget kraftigere end forventet. Og det var på trods af, at jeg før det havde haft utallige meget kraftige, højdosis svampetrips og en god slat erfaring med diverse andre kraftigtvirkende psykedelika.

Tag evt. et billede af dine frimærker og læg det op her på siden, for hvis det nu er Hofmann jubilæumsmærkerne, så kan 2 mærker med lethed sende dig ud hvor du overhovedet ikke kan bunde. Better safe than sorry, ikke? :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg vil gerne uddybe min holdning til det med doseringen. Jeg mener, modsat de fleste andre herinde, at der ikke er noget problem i at det første trip bliver endog meget kraftigt. Det der blot er vigtigt hvis det er tilfældet, er at der er mindst én anden til stede som har erfaring med den slags kraftige trips, så der er en der kan guide hvis det skulle blive nødvendigt.

Faktisk vil jeg mene at hvis forholdene er til det(dvs at der er en person med den nødvendige erfaring tilstede) kan det ligefrem anbefales at tage et kraftigt trip fremfor et mildere. Det mener jeg ud fra den betragtning at selvom man kan ryge ind i en ubehagelig oplevelse, vil man på et kraftigt trip med en fornuftig guide næsten altid komme ud på den anden side, fordi det er næsten umuligt at kæmpe imod overhovedet, hvor det vil være nemmere at holde fast i kontrollen på et mildere trip, hvorved man kan komme til at fastholde en negativ oplevelse hvis man nægter at konfrontere det der sker.

Titel:
Dedikeret medlem

Kan godt være jeg nåede at male fanden på væggen inden jeg overvejede det :P, men alt i alt skal du gøre det du føler dig mest tryk ved :) !. og må man spørge hvilket mærker det er hvis du kan identificere dem ? :)!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Tak for de gode råd, det svinger alligevel over imod kun 1 mærke :P

Billeder af både mærkerne og svampene kommer op på siden, inden vi gør noget med dem.

Tak for hjælpen guys :)

Titel:
Dedikeret medlem

Yeti har egentlig fat i en pointe. Men... jeg tror nu også, jeg selv vil opfordre til et enkelt.
Mit første trip var på omkring 160 mics, og det var perfekt for mig. Hvis du har mærker i den styrke, så synes jeg også, at 2 er lidt for meget. Men hvis du ikke kan mærke noget efter halvanden times tid, så kan du evt. redosere med et halvt mærke el.lign.

Titel:
Psychedelia Sponsor

Held og lykke herfra, jeg ser frem til din rapport, for det lyder som om, du har fat i den lange ende.

Jeg undrer mig dog lidt over at i planlægger at se film? Altså for mig at se svarer det lidt til at tage på ferie og så se film på hotelværelset (ok jeg har da også set lidt herre-underholdning på paytv når jeg har været på hotel :-)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hov ja, jeg havde sguda ikke lige bemærket det med filmene. Jeg vil bestemt anbefale at lade dummekassen forblive slukket indtil trippet er næsten forbi, da det der bliver vist ellers kan have en ret styrende effekt på trippet, og det er ikke altid lige sjovt. Oveni det, så er det at trippe imo en beskæftigelse der kræver ens fulde opmærksomhed, så hvis du ellers tillader det at ske, får du sandsynligvis en meget mere givende oplevelse hvis du koncentrerer dig om trippet end hvis I ser film.

Til gengæld kan god musik anbefales på det kraftigste :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Filmene er til at få en god stemning inden trippet sparker ind :)
Nogle af mine venner er i hvertfald meget glade for at sætte en Episode af Family Guy, eller en sjov film på når de dropper.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gel skrev:
Nogle af mine venner er i hvertfald meget glade for at sætte en Episode af Family Guy, eller en sjov film på når de dropper.

Hvis du sørger mig, så er det en ualmindelig tåbelig ide. Et trip bliver meget præget af den stemning og de begivenheder der er lige ved trippets start, og at se fjernsyn er altså ikke den mest storslåede start på et trip. Foretag jer hellere et eller andet der henleder opmærksomheden på hinanden eller på trippet i sig selv, fremfor noget der afleder opmærksomheden, sådan som fjernsynet gør.

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg har selv haft vildt gode erfaringer med Family Guy på ketamin (altså mig, ikke Peter Griffin...). Men LSD er også en lidt anden sag, så Yetis råd er nok ikke helt ude i hampen. Men det kan du jo nok selv vurdere, når tiden kommer :-)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

yeti skrev:
Gel skrev:

Hvis du sørger mig, så er det en ualmindelig tåbelig ide. Et trip bliver meget præget af den stemning og de begivenheder der er lige ved trippets start, og at se fjernsyn er altså ikke den mest storslåede start på et trip. Foretag jer hellere et eller andet der henleder opmærksomheden på hinanden eller på trippet i sig selv, fremfor noget der afleder opmærksomheden, sådan som fjernsynet gør.

Jeg ser absolut intet tåbeligt i at lægge et trip ud med en god griner. Især en film som how High, det er lige så det gør ondt i maven :D
når trippet sparker ind tror jeg nok jeg får travlt med alt muligt andet end at sidde stille og se film. Og hey, måske kan de være at jeg nyder filmen endnu mere.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]