På fredag sker det så.
Jeg skal prøve syre for første gang, og jeg tror det bliver rimelig fedt.
De sidste to måneder har jeg læst en masse om stoffet, og det blev først aktuelt for to uger siden.
Jeg har studeret mange trip rapporter, dokumentarer, forums osv. Og skulle mene at jeg ved meget mere om LSD end den gennemsnitlige borger. Men jeg er stadig utrolig uerfaren hvad angår praksis.
I det hele taget er jeg ikke særlig erfaren med drugs.
Jeg har pøvet Ecstasy en masse gange til fester. Jeg har sniffet Amph en gang imellem og ryger lidt hash med vennerne når der skal chilles.
Jeg har utrolig meget respekt for psychedeliske stoffer, da jeg nogenlunde ved, hvad det kan gøre ved folks sind.
Nåmen for lige at være sikker på at jeg har det hele rigtigt, så spørger jeg folk herinde til råds. Mest fordi jeg såvidt muligt vil undgå at få et bad trip. Det er første gang så der skal gøres noget ud af det

Det kommer til at foregå hos en af mine gode venner M, sammen med en anden af mine gode venner C. Udover det, kommer der en af deres gode venner T. Der er okay med mig eftersom jeg møder ham et par dage i forvejen, og jeg er som regel meget åben når det kommer til nye venskaber.
Jeg er den eneste der tager LSD. C og T tager svampe og M er Trip Sitter.
Jeg tager 2 frimærker.
Mine venner tager 2gram svampe (kan ikke huske navnet på dem)
Dagen før dagen derpå, gør vi hele huset i stand. Vi gør det så behageligt som muligt. Vi har lånt en masse gode film, og skaffet musik for alle smagsløj. Lige fra Trance til Rock til Techno til Klassisk til Hip Hop.
Den seneste måned har jeg følt mig meget positivt indstillet til alting. Det går fint i skolen, på arbejdet og derhjemme. Så jeg ser ingen problemer i at prøve LSD. Faktisk tror jeg ikke tidspunktet kunne være bedre.
For lige at være helt sikker, vil jeg gerne vide om der er andre ting jeg kan gøre for at få et så spændene og behageligt trip som muligt.
Tak
Gel