Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 22:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Advarsel..!
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Faldt over denne tekst da jeg sad og læste morgen avis:
http://www.bt.dk/article/20070327/KRIMI/703270412

Og søgte så lige på pillreports.com:
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=6047

Altså til jer der ude der spiser piller - hold lige lidt igen, og pas godt på jer selv.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Tak for advarslen :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Samme post er allerede postet i "stoffer i medierne"

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Så kan jeg også lige sige det i denne post. Det er altså ikke de gule tulipaner der er noget galt med!

Har selv guffet dem 2 gange, både med 2 af gangen og 1 af gangen, og har flere bekendte der har prøvet dem op til flere gange hvor de har spist 2 eller 3 af gangen og sniffet dem !

Det er en god pille, det er rigtig den er kraftig :)

Så sidder jeg her og forsvare en e-pille, YES!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Tror bare man skal lade være med at spise 10 piller, hvis de er så kraftige, og tage den med ro. :?

Titel:
Medlem

Ja hvis den er så kraftig så der sku ingen grund til at ta så mange :roll:

Titel:
Medlem

Har ædt 2 i fredags, og har købt 2 igen idag, og jeg ser ingen grund til at man sku holde helt op med at tage dem. Vi ved jo intet om HVORFOR han døde.. kun at han døde mens han var på Ecstasy. Det kan jo være alt fra at han er allergisk, til overophedning, for meget vand, for lidt vand, alkohol iblandet o.s.v, men noget andet er nu, at jeg syntes det var tåbeligt at æde 10 af dem. Det er der overhovedet ingen grund til når de i forvejen er i den stærke ende.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Agrimush skrev:
Har ædt 2 i fredags, og har købt 2 igen idag, og jeg ser ingen grund til at man sku holde helt op med at tage dem. Vi ved jo intet om HVORFOR han døde.. kun at han døde mens han var på Ecstasy. Det kan jo være alt fra at han er allergisk, til overophedning, for meget vand, for lidt vand, alkohol iblandet o.s.v, men noget andet er nu, at jeg syntes det var tåbeligt at æde 10 af dem. Det er der overhovedet ingen grund til når de i forvejen er i den stærke ende.

Enig. Det eneste vi ved er, at han tog hele ti piller. Når folk herinde siger, at de har taget 1-3 stk, og med _gode_ virkninger (underforstået de blev pænt blæste), så er hele 10 piller voldsomt.

Det tyder da på at den enkelte pille ligger omkring 100-130 mg. rent MDMA.

Ifølge http://www.thedea.org:

"The LD50 of MDMA ranges from about 100-300 mg/kg in assorted rodents.[42] The single-dose LD50 in humans can only be guessed at, but may be on the order of 10-20 mg/kg (oral.)"

Altså, en fyr på 80 kg anslås at skulle indtage fra 800 - 1600 mg. rent MDMA for at nå en fifty-fifty sandsynlighed for at dø.

Tager man så 10 piller a 100-120 mg, siger matematikken, at man har dummet sig gevaldigt. Især hvis man samtidig har befundet sig i en situation med meget varme, dans og overophedning.

Staklen kan naturligvis også have haft en skjult hjertefejl. Den slags sker - men det er netop derfor man ikke skal opføre sig som en total brianpalle og lamme sig totalt i den uansvarlige ende af skalaen.

Om jeg helt fatter det. Hvis folk får en ond brandert på 15 øl (eller 3 piller), så kræver det alligevel en total mangel på logik at gange den rus op med en faktor 3 (9-10 piller).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]