Khazim skrev:
I HR øjemed er Alkohol og Benzodiazepiner en MEGET dårlig kombination
Jeg går ud fra at han mener benzylpiperazin og ikke et benzodiazepin, selv om forkortelserne let kan forveksles.
Spasmo> Benzylpiperazin sammen med de mængder koffein som man får med et moderat indtag gennem f.eks. kaffe eller cola, ser jeg ikke noget farligt i. Koffein i pilleform, derimod, tror jeg nemt kan blive ubehageligt - og særdeles unødvendigt.
Det lyder som en fin idé at tage en vitaminpille (selv om jeg ikke tror det gør det helt store), og hvis du kan få en banan eller to ned på slutningen af aftenen, vil det gøre underværker. Benzylpiperazin virker særdeles appetitnedsættende, så det kan godt tænkes at spisning ikke vil være hvad ligger dig først for.
Pas lidt på med alkohol; at drikke moderat ved siden af er fint nok, men benzylpiperazin kan, på samme måde som amfetamin, kamouflere virkningen så det snyder hvor beruset du er blevet - og det kommer der ikke noget godt ud af. Så meget desto værre er det at man kan få en ENORM lyst til at drikke Verden tom for alkohol når man har taget benzylpiperazin.
Må jeg spørge hvilke doser du har tænkt på at indtage?