Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 06:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: en blomstereng omgivet af flyvende grønne guldfisk! (i Århus))
Hey.. :D
Imorgen skal jeg være sammen med en veninde, og vi har aftalt at jeg skulle introducere hende for ecstasy, men jeg er en lille smule bekymret.. hun har lige været igennem en svær tid, hvor hun har lidt kraftigt af voldsomme angstanfald, og psykriatisk afd. har erkleret hende for psykisk ustabil, men hun er dog kommet ovenpå igen..
Mit spørgsmål til jer er så om i tror der ville ske noget ved at vi tog kiks sammen.. jeg har selv prøvet det en hel del gange nu, og har rimelig styr på hva det er der sker oveni hovedet på én, og jeg bliver aldrig så rundt at jeg ikk har nogenlunde styr på hva der sker omkring mig.
Jeg holder utroligt meget af hende og vil ikke have der sker hende noget, så derfor spørger jeg jer om dette.. :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er nok en rigtig god idé at hun sætter sig ind i hvad hun kan forvente, både positive og negative effekter. Hvis hun kun hører positive kexe-lammerter historier er det ikke et særlig farverigt billede for en der har været indlagt på psykiatrisk.

Hvor gammel er din veninde og hvor længe har hun haft de angstanfald, og hvad har udløst dem? Du snakker om at hun har været igennem en svær tid... har hun oplevet noget traumatisk eller mener du bare, at tiden med indlæggelsen har været svær?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
NEJNEJNEJNEJ!
Hvis du bekymrer dig så meget for din veninde som det lyder som, så giver du hende IKKE nogle former for stoffer og slet ikke nogen som roder med kemien i hjernen så voldsomt som MDMA/ecstasy-tabletter.

Hvis du beslutter dig for det alligevel, så sørg for at advare hende om risikoen for tilbagefald og ekstra psykiske problemer.

Jeg ville ikke gøre det.

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Hørt.

Det sidste du vil have der skal ske, er at hun går fuldstændig ned med flaget. Det ville være syndt for hende, og du har virkelig ikke lyst til at have det på samvittigheden.

Det været sagt, så er jeg sikker på, at du vælger det rigtige.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Jaspar skrev:
Hørt.

Det sidste du vil have der skal ske, er at hun går fuldstændig ned med flaget. Det ville være syndt for hende, og du har virkelig ikke lyst til at have det på samvittigheden.

Det været sagt, så er jeg sikker på, at du vælger det rigtige.

:yeah:

Kunne ikke have sagt det bedre Jaspar. ;)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Umiddelbart vil jeg mene at du er igang med noget som er direkte dumt og kan gøre stor skade på din veninde!

Når en person har haft voldsomme angstanfald og er blevet erklæret psykisk ustabil så bør samtlige alarmklokker ringe.

At give din veninde stoffer på nuværende tidspunkt er en virkelig dårlig ide, og jeg synes du seriøst bør overvejde om du vil gøre det. Hun kan jo altid prøve det en senere gang, hvis nu hendes angstanfald og psykiske ustabilitet er forårsaget af noget traumatisk, eller andet udefrakommende. Men uanset om hun er kemisk ude af balance, eller har haft en meget svær tid så er det ikke den rette tid for MDMA.

Jeg håber hun får det bedre, og i vil lade fornuften og sikkerhed være vigtigere end en oplevelse man altid kan få senere i livet.

Mvh Bøh

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Syntes også det virker som en rigtig dårlig ide, forestil dig hvor glad hun kunne gå hen og blive for MDMA-rusen, hun vil jo nok helt sikkert nyde det i fulde drag men chancen for at hun vil begynde at bruge det ofte som en flugt fra hendes svære hverdag er stor og så er det altså noget af en bjørnetjeneste du gør hende!!

Desuden kan man i perioden efter en tur på MDMA godt blive lidt 'nede' og hvis hun i forvejen har det dårligt kan hun efter turen godt ryge helt ned í kulkælderen!

Titel:
Dedikeret medlem

Det kemisk korte af det lange er, at:

1: angstanfald opstår pga. uregelmæssigheder i serotoninniveauet.

2: Ecstasy skaber uregelmæssigheder i serotoninniveauet.

Læg to og to sammen.

Hvis ikke du er så god til matematik er løsningen her:

= Drop det!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil helt klart holde med de andre med denne her.
Hvis hun er erklæret psykisk ustabil,også selvom hun er kommet sig (er det hende selv der mener det?) vil det være en dårlig ide at tage MDMA.
MDMA griber ret markant ind i hendes psyke,så hvis der ligger nogen ting og ulmer er der stor risiko for ubehageligheder,specielt efter trippet.
Vær rar at sætte hende ind i disse ting,så hun ikke af skuffelse eller whatever begynder at tænke på at tage dem selv hvilket ville være endnu værre IMO.
Post gerne hvordan det gik?
:D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ice_cold_Alex skrev:
Imorgen skal jeg være sammen med en veninde, og vi har aftalt at jeg skulle introducere hende for ecstasy, men jeg er en lille smule bekymret.. hun har lige været igennem en svær tid, hvor hun har lidt kraftigt af voldsomme angstanfald, og psykriatisk afd. har erkleret hende for psykisk ustabil, men hun er dog kommet ovenpå igen..

De andre har sagt meget godt. Jeg vil tilføje, at din veninde løber en stor risiko: den risiko ligger ikke så meget i selve trippet, for MDMA er et nogenlunde venligt stof. Nej, faren ligger i nedturen, og en person med rod i sit serotoninsystem risikerer en gedigen nedtur. Spørgsmålet er om en kortvarig rus er risikoen for en ugelang depressiv tilstand pga. udtømte serotoninlagre?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hey igen.. tusind tak for jeres svar.. desværre fik jeg ikke mulighed for at læse nogen af dem inden tiden var inde.. så jeg valgte at introducere hende alligevel selvom det måske virker rimelig uansvarligt.. men på trods af det fik hun et rigtig godt trip, og hun har ikke fortrudt det.. dog er jeg lidt bekymret, for hun siger at hun stadig nu (2 dage senere) føler sig en smule påvirket.. men jeg fornemmer ikke at det er noget alvorligt.. og det er ikke på en dårlig måde.. men jeg har et virkelig interessant spørgsmål til jer nu..

Da min veninde var allermest påvirket begyndte hun at få orgasmer i VILDSKAB!!! hun lå bare og vred sig i sengen og fik den ene orgasme efter den anden i flere timer uden nogen "hjælp" overhovedet..
jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre om der var nogen der havde en forklaring på dette.. :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Hvor meget fyldte du på hende ? :shock:

Titel:
Dedikeret medlem

Sprang du på hende? - Og hvorfor må man ikke opfordre til videresalg? Det kunne da være for godt lige at fyre sådan en på en dame på en dårlig dag :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hehe hun fik 2 stk. blå damer.. jeg tog selv 4.. men for en uge siden var jeg i selskab med 2 piger hvor den ene havde taget 2 blå damer og den anden 4.. og der var ikke noget i stil med dette.. syns oss selv det virker mega sygt hehe.. kan virkelig ikke regne ud hvordan det er muligt..

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Fede Fyn
Hvor meget påvirket føler hun sig?

Har aldrig hørt om det med orgasmerne før men hvis nogen har er jeg ret interesseret i at høre mere? :P

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
hvis du får en god dosis MDMA en af de første gange mens magien stadig blinker er spontane orgasmer meget almindeligt. Dette er hvertfald min egen personlige erfaring.

Nu har du introduceret din veninde for MDMA på trods af det ikke var nogen klog beslutning. Jeg håber du nu derfor også vil stå op til dit ansvar og sørge for at det ikke udvikler sig i den forkerte retning, og at hun får sat sig meget mere ind i MDMAs virkning og HR skulle hun have lyst til at tage det igen.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Ice_cold_Alex skrev:
Da min veninde var allermest påvirket begyndte hun at få orgasmer i VILDSKAB!!! hun lå bare og vred sig i sengen og fik den ene orgasme efter den anden i flere timer uden nogen "hjælp" overhovedet..

Fuck jeg har et sjovt billede inde i mit hovede lige nu. Dig der ser til hjælpeløst imens hun bare vrider sig i sengen på grund af alle de orgasmer. :lol:

Må godt nok indrømme at det ikke er noget jeg har hørt om før. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg kender til orgasmerne, jeg har set flere piger reagere sådan. Jeg har ovenikøbet set en dreng gøre det samme, altså vride sig i orgasmer uden egentligt at komme. Har selv prøvet det, første gang jeg dobbeldroppede endte det ud i 1 times: HMMMM MMMMMM "vride vride" HMMMMMM MMMMMMM "vride vride". Har aldrig oplevet andre stoffer gøre det samme. Det eneste der kommer op på siden af det er: Sex på svampe og Sex på syre. It's a bliss.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Bøh skrev:
Nu har du introduceret din veninde for MDMA på trods af det ikke var nogen klog beslutning. Jeg håber du nu derfor også vil stå op til dit ansvar og sørge for at det ikke udvikler sig i den forkerte retning, og at hun får sat sig meget mere ind i MDMAs virkning og HR skulle hun have lyst til at tage det igen.

Jeg står skam op til mit ansvar.. jeg har været i kontakt med hende konstant siden.. og jeg vil for alt i verden forhindre at det er noget hun bliver for vild med.. faktisk syns jeg hun skulle holde sig væk fra det for eftertiden, og det tror jeg oss hun er klar over.. :)

men jeg har godtnok aldrig oplevet det med orgasmerne før.. og syns det lyder lidt mystisk, når der står under fakta om stoffer at en orgasme kan være fuldstændig umulig at få på MDMA... men god damn hvor jeg dog godt selv gad at prøve det!! :lol:

Titel:
Medlem

Ice_cold_Alex skrev:
og syns det lyder lidt mystisk, når der står under fakta om stoffer at en orgasme kan være fuldstændig umulig at få på MDMA.

det vil jeg gerne afbekræfte.
nogle fyre skulle vist ha problemer med at få den op og stå, på mdma.
men for piger tror jeg ikke nogen har problemer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]