Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 04:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Jeg skal i den nærmeste fremtid til en ret intim koncert. Jeg ved min ekskæreste kommer, og jeg er stadigvæk ret følelsesmæssigt bundet til hende. Jeg bliver nødt til at give et udtryk udadtil af at jeg er ovenpå, og jeg overvejer kokain. Jeg har før prøvet at få det boost det giver ved insufflerering, men det er for voldsomt ved denne medtode. Kan jeg evt spise det og få en blidere mere sublim effekt?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kunne evt. sniffe en mindre dose. Jeg kender ikke til andre metoder?

Det kan godt være at det ikke rager mig, men hvorfor er du nød til at skjule at du stadig er følelsesmæssigt bundet til hende? Og vil det ikke kunne lade sig gøre uden at du lammer dig?

Mvh. Visias

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg syntes du skulle lade være med at give det indtryk "at du er ovenpå"
Nu ved jeg ikke hvad der er sket mellem jer to,men du vil altid få det bedste ud af at være ærlig.Selfølgelig behøver du ike at sidde med våde hundeøjne.Vis hende at du stadig nok er lidt glad for hende,men at du har forliget dig med tanken.
Det der med at komme i en Coke brandert "hva så drenge?Er sq ikke ret smart,men det er selfølgelig bare mig.
Hvad nu hvis hun stadig er varm på dig?
Som jeg sagde jeg ved ikke noget om jeres forhold,men vil klart råde dig til at være dig selv.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Årsagen til at jeg ikke vil insufflerere det er at jeg er bange for det tager overhånd og jeg ender på et power trip - desuden er det uhensigtsmæssigt hvis jeg skal rende på lokum hver halve time.

Jeg tænkte vist ikke så klart da jeg skrev ovenstående, og det var vist hovedsageligt et produkt af en desperat tankegang blandet op med en ordentlig brandet.

Med hensyn til at være ærlig - been there done that, bought the t-shirt, og jeg er faktisk træt af at få et mindre sammenbrud hver gang vi ses.

Jeg må vel bare tage den på mine skuldre.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I vuggestuen
Siden vi er igang med at give råd syntes jeg det virker som du slet ikke skulle ta' til den her koncert.. Det virker meget tyngende for dig..

Jeg vil ikke gøre mig til dommer over dig og dine handlinger, men det virker som et lidt uheldigt grundlag at ønske og tage stoffer på..

Altså, optagelse sker vel ved af osmosis med kokain ikke?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Jeg er dybt enig med de andre. Men vi bestemmer ikke over folk her på psy. Vi rådgiver kun, så folk ikke kommer til skade ved brug af stoffer.

Hvis du ikke har lyst til at sniffe det. Så vil jeg anbefale dig bomber istedet. Rusen er noget længere ved oral indtagelse, og det burde være en god ting for dig, da du siger du ikke har lyst til at gå på toilettet hver halve time.

Rusen ved oral indtagelse er også lidt blødere og ikke nær så hård som når du sniffer det.

Men overvej for guds skyld endnu om gang om det er det du vil. :)

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
lad være med at spise det. kokain er oralt inaktivt.... måske du kunne stoppe det i røven? det kan en funky tøs oz li´at høre:)

OBS: joke! ..ting optages ret effektivt ad anal administration, og det går også hurtigt - medmindre det er presset i en hård tablet, som grundet det tørre miljø, er længe om at blive opløst.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

TATP skrev:
lad være med at spise det. kokain er oralt inaktivt.... måske du kunne stoppe det i røven? det kan en funky tøs oz li´at høre:)

Er første-passage-metabolismen for kokain ikke på omkring de 30%? I så fald er det jo ikke ligefrem oralt inaktivt.

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er ikke oralt inaktivt, men effekten er langsommere ved peroral administration, i forhold til nasalt, pulmonalt eller intravenøst.

Citat:
A pharmacokinetic model for the metabolite kinetics was proposed by sequentially adding the models that most adequately described the formation of each metabolite to the model of cocaine. For oral cocaine, the absolute bioavailability was 3.48%, whereas 6.04 and 2.26% of cocaine were converted to benzoylecgonine and norcocaine, respectively, during first-pass absorption regardless of dose. Furthermore, the majority of norcocaine and 92% of benzoylecgonine were formed during the first-pass absorption, leaving 8% of benzoylecgonine produced in systemic circulation. The profile of norcocaine as a metabolite confirmed the involvement of norcocaine in cocaine's behavioral effects.

Senest rettet af erusaerT 08 apr 2007 20:04, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Du kunne evt også indtage lidt amfetamin.

Det virker i længere tid. Og så bliver man ikke "blæst" af det på samme måde som man kan af kokain?

Evt en mulighed`?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Treasure skrev:
Det er ikke oralt inaktivt, men effekten er langsommere ved peroral administration, i forhold til nasalt, pulmonalt eller intravenøst.

Der er en ret høj first pass metabolisme af kokain, så det er ikke blot en langsommere optagelse, men mindre aktivt stof alt i alt optages i systemet.

Titel:
Insane psychedelia user!

jeg har ikke skrevet noget om optagelsen... kun effekten.

Titel:
Medlem

Jeg hørte for nogen dage siden om at blande coke i et glas vand :P
kan ikke huske hvad de kaldte det, men det skulle virke udemærket :D

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
LSK skrev:

Med al respekt så bør du nok læse noget mere kokains optagelse i den menneskelige krop. Uanset om man drikker eller sluger kokain, så er resultatet det samme: En stor mængde bliver udskilt, før det når blodbanerne.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
FlÆmMinG skrev:
Du kunne evt også indtage lidt amfetamin.

Det virker i længere tid. Og så bliver man ikke "blæst" af det på samme måde som man kan af kokain?

Evt en mulighed`?

Hvis man får opstøvet ordentlig amfetamin bliver man da rimelig blæst.. men klart federe end det dyre ! 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Kan det ikke ryges?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
LSK skrev:

CocaCola?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Det er, som det vidst også er nævnt ovenfor, et rigtig dårligt grundlag at tage noget som helst på. Jeg synes også du bare skal holde dig fra den koncert. Måske tage i byen og finde dig en anden at kaste din kærlighed over? Det virker efter min mening meget bedre end noget rusmiddel til at komme videre :)

Jeg har i en brandert været dum nok til at tage ca 20 mg oralt. Jeg kunne ikke den samme aften mærke nogen videre ændring af min rus, måske fik jeg mere styr på mig selv, men ikke noget videre mærkbart. Dagen efter kunne jeg dog tydeligt mærke, at jeg havde en eller anden form for afterglow effekt.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg ved godt det er dårlig skik at anbefale psykedeliske stoffer til folk som er følelsesmæssigt stressede. Men hvad med du droppede koncerten, tog et stille svampe eller 2C-B trip ude i den danske natur sammen med en god ven som har prøvet det før?

Ellers, drop koncerten, tag i byen og bedste ønsker om at du lige pludselig støder på en sød pige.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Gonzos ord er lige mine ord. Det vil ikke hjælpe dig en meter at komme på coke og være uægte. Du lader ikke til at være afklaret med din ekskæreste, så du må snakke med hende og være 100% ærlig og åben over for hende. Og så håbe, at hun ikke er en kold so, for så hjælper det ikke altid. Men hvis hun er, kan du trøste dig med, at så har det aldrig været så stort, som du gik og troede. Og hvis ikke, så er det helt klart løsningen til at blive mere afklaret. At lægge distance til personer, som man elsker, får man det kun mere nederen af.

Det her emne handler jo ikke om stoffer, men om tæver og følelser. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]