harnz skrev:
Det er totalt åndsvagt at bruge stoffer til at tabe sig. Med mindre man har en decideret stofskifte sygdom og en læge indeover, så er det galmandsværk.
Som Treasure skriver, så presser og stresser man kroppen og der er alvorlig risiko for afhængighed. Derfor er mit råd: Lad være, og tag fat om problemets rod
:yeah:
jeg må give harnz ret i, at det virker unødvendigt at kombinere med efedrin. Hvis motivation og den nødvendige viden er der, burde det ikke være noget problem. Min egen erfaring siger mig, at vægttab slet ikke er så problematisk - hvis bare man holder sig selv i nakken, og fokuserer på resultaterne.
Man kunne vel også sagtens forestlille sig at det kunne blive problematisk at blande efedrins indvirkning på hjerte og kredsløb med i hvert fald cardiotræning. I forbindelse med muskelopbygning, kan jeg heller ikke se hvad efedrin skulle kunne byde ind med, overhovedet. Men det kan være min viden herom ikke er tilstrækkelig, anyone
Nu skriver du ikke noget om hvorvidt det er kredsløbstræning som løb el. cykling du dyrker, eller der også er vægttræning inde i billedet. Hvis det sidste er tilfældet, har jeg selv erfaret at det i forbindelse med motivation kan være gavnligt at holde fokus på
en af delene. Rent teknisk er det heller ikke nogen god idé at styrketræne i forbindelse med et ønsket vægttab - der er tale om to forskellige træningsformer hvor du i forbindelse med cardio og vægttab vil ønske et energi
underskud og ikke som ved muskelopbygning et overskud.
Jeg ved ikke hvor velbevandret du er indenfor træningsfysiologi så det kan selvfølgelig være du har overvejet de ting jeg skriver psyteiz.
Hvis du ikke kender den i forvejen, så er motion-online.dk i øvrigt virkelig et hit når det kommer til alt træningsrelateret...