Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 05:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Dårligt MDMA
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Hej.

Jeg havde fået anskaffet mig noget MDMA. Jeg spise 1x100mg Men intet kunne jeg mærke. Efter 1½ time spiste jeg 1x150mg. Kunne intet mærke. Jeg kom hjem till en ven en 3-4 timer efter den sidste dose mdma . Jeg besluttede mig for at smide en stor potion op. Det var plus minus 280mg MDMA. Jeg lagde det op i en streg. Sniffede det.

BANG, fuck hvor det brændte. Inden for 30 sek kunne jeg mærke at rusen var på vej. Jeg fik det ekstremt dårligt, og gik ud mod wc'et. Min ven som var gået i gulvet pga druk, var slet ikke til at få fat i.

Jeg prøvede at vække ham men det lykkes ikke. Jeg fik det virkelig underligt. Alle ting føles utrolig kolde og hårde. Når jeg kiggede på ting bulede de frem og tilbage, jeg var virkelig bange og havde det virkelig dårlig. Jeg sad og tænkte på om jeg skulle spise 10mg Dizapam. Men jeg var bange for at det skulle fucke trippet endnu mere op.

Jeg gik frem og tilbage i huset. Jeg havde det virkelig dårligt. jeg skulle knække mig og gik på wc. Jeg prøvede at pudse næste, men næsten var så tilstoppet. Jeg prøvede og BUUF snot og blod rød ud af næsten. Jeg råbte til min ven. Hallo prøv lig at hjælp mig lidt, jeg har det virkelig dårlig og jeg bløder ud af næsen. Jeg gik frem og tilbage i huset.

Tingene bulede frem og tilbage og alt virkede mystisk og ondt. Jeg lede efter en spand og heldte lidt vand i. Gik ind og lage mig i han seng. Kiggede på urtet klokken var 05:05. Jeg vidste at dette helvede ville hvertfald tage en 1-1½ time. Da MDMA'ens peak ligger ca på en time til 1½. Jeg tankerne føj og havde det ekstrem dårlig.

Jeg knækkede mig flere gange. Jeg var bange og tanken om at ringe efter en ambulance strefede mit hoved flere gange. Jeg skrev en SMS til en af mine gode venner. Hvor der stod, Du er virkelig en god kammerat.. Tiden gik langsom jeg knækkede mig flere gange. Tanken om at jeg skulle dø var der konstant. Mærkede min plus. Den lå hvertfald over 200.

Nå men tiden gik og der gik lidt over 1 time, før jeg fik det "okay" Jeg ringede efter en taxa, så jeg kunne komme hjem i trygge omgivelser. Men da jeg kom hjem. føles alt meget underlig. Tingene håndtag gulvet føltes hard og koldt. Jeg lagde mig i sengen, og lå der en 5-6-7 timer uden at falde i søvn. Ikke fordi jeg længere var bange min fordi jeg ikke kunne sove.

Mit spørgsmål er så bare. Rusen føltes slet ikke som mdma på nogen måde. Jeg havde det virkelig dårlig og mærkeligt konstant. Jeg har taget noget af den MDMA som jeg fået anskaffet mig, et par gange ellers i meget meget små doser 50-70mg. Alle gange får jeg en virkelig underlig oplevelse.

Her i onsdags spiste jeg så kiks og der havde jeg det slet ikke dårlig. Kunne det være noget andet knark jeg har fået fat i?

PS. Det skal da også lige siges at jeg har ret stor tolorance for MDMA/Kiks. Jeg har det fint den dag i dag.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
Uden at vide meget om det, kunne man tro du måske har fået en eller anden piperazin? Det er svært at sige, der er mange muligheder.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ZlazkeDågge skrev:
Uden at vide meget om det, kunne man tro du måske har fået en eller anden piperazin? Det er svært at sige, der er mange muligheder.

Tja, det virker ret usansynligt. Da min dealer er fin. Det ligner også MDMA, fint hvidt pulver med små krystaller i.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

ZlazkeDågge skrev:

Var også min første tanke.

Det lyder iværtfald ikke til at være noget knark jeg ville eksperimentere yderligere med, hold dig hellere fra det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

FlÆmMinG skrev:
fint hvidt pulver med små krystaller i.

Den beskrivelse passer på ret mange forskellige stoffer, så det kan du på ingen måde konkludere noget ud fra.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

yeti skrev:
FlÆmMinG skrev:
fint hvidt pulver med små krystaller i.

Den beskrivelse passer på ret mange forskellige stoffer, så det kan du på ingen måde konkludere noget ud fra.

Ja det kan jeg godt give dit ret i. Men det "smager" også som mdma.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Man kan sagtens badtrippe på mdma. Min erfaring med mdma er man skal op og ringe efter første dose. især på mdma. Starter man blødt ud bliver det til et skod trip. (doseringer for erfarne mdma brugere)

M1 trips kan man nemmere rede, ved at redusere end et mdma trip.
I det hele taget er m1 bedre hvis man vil køre i højeste gear over 8-10 timer. Man føler ikke at ens hoved er ved at eksplodere på samme mådr ved 3-4 redusering. selvom du selvfølgelig kan mærke at man er ved at være toasted.

Du skriver selv at du har ret stor tolorance overfor MDMA/Kiks. så du skal nok regne med at der vel skal 175-?mg til at komme op, Hvis du altså har tolorance.

50-70mg er den direkte vej til et badtrip.

Det ville osse være en god ide, hvis du så mdma som et psychedelia. Set og setting er osse 80% af et mdma trip. Man ligger osse mere mærke til den psychedeliske side af mdma hvis man tager det ofte.

Hvis du sidder og halvtripper på mdma klokken 4 om natten, mens din ven er gået kold, og du er pisse iriteret over at lortet ikke virker så er 250+ mg mdma i spor 1 ikke vejen frem til lykken.

Med mdma kan man ikke bare tegne en ret linje mellem hvor meget man indtager og hvor glad man bliver.

Du ved nok godt selv at det bedste er ikke at trippe så meget mdma, så man har en konstant tolorance. Pauser på en 14 dage mellem hvert trip er et "must do"

Senest rettet af CamelJJ 08 apr 2007 16:31, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

CamelJJ skrev:

.

Hva faen snakker du om?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

CamelJJ skrev:
Man kan sagtens badtrippe på mdma. Min erfaring med mdma er man skal op og ringe efter første dose. især på mdma. Starter man blødt ud bliver det til et skod trip. (doseringer for erfarne mdma brugere)

Du skriver selv at du har ret stor tolorance overfor MDMA/Kiks. så du skal nok regne med at der vel skal 175-?mg til at komme op, Hvis du altså har tolorance.

Det ville osse være en god ide, hvis du så mdma som et psychedelia. Set og setting er osse 80% af et mdma trip. Man ligger osse mere mærke til den psychedeliske side af mdma hvis man tager det ofte.

Hvis du sidder og halvtripper på mdma klokken 4 om natten, mens din ven er gået kold, og du er pisse iriteret over at lortet ikke virker så er 250+ mg mdma i spor 1 ikke vejen frem til lykken.

Med mdma kan man ikke bare tegne en ret linje mellem hvor meget man indtager og hvor glad man bliver.

Det er da godt nok den vildeste skodpost jeg har set længe.
Udover den, hvor der er en der sniffer Old spice.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

FlÆmMinG skrev:
CamelJJ skrev:

.

Hva faen snakker du om?

Det jeg mener med det, er at man hverken er fulg eller fisk hvis du forstår hvad jeg mener. man er på ingen måde op og ringe, men man er heller ikke nede.

Det er selvfølgelig min personlige erfaring. Selvføgelig vil man ikke få et badtrip hver gang man tager en lav dose mdma. men det er i det doserings område at jeg har oplevet jeg typsik kan få et skod/bad trip.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

FlÆmMinG skrev:
CamelJJ skrev:

Det er da godt nok den vildeste skodpost jeg har set længe.
Udover den, hvor der er en der sniffer Old spice.

Jeg har ikke noget problem med at du kalder det en skodpost, dog er du velkommen til at uddybe din kritik.

Titel:
Dedikeret medlem

uanset hvad er det meget dumt at sniffe 280 mg af noget du TROEDE var mdma, og når du har spist 100mg uden virkning, så er det da først der man holder sig fra det :S

Titel:
Dedikeret medlem

Tror det han mener er at hvis man kun tager 70-80 mg når man har tolerance, er det ligesom kun at spise 1 pille, man kan godt mærke det, men ik særlig meget, og så kan man godt gå hen og blive små irriteret over det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

SiCriS skrev:
uanset hvad er det meget dumt at sniffe 280 mg af noget du TROEDE var mdma, og når du har spist 100mg uden virkning, så er det da først der man holder sig fra det :S

Jamen ved 100 mg mærkede jeg intet. Og efter den sidste dose MDMA og til jeg sniffede det gik der 3-4 timer.

Titel:
Dedikeret medlem

efter 3-4 timer, skal man mene din mave har fået chancen for at optage det, det virker ik, at du så er så idiotisk at sniffe 280mg eller hvor meget det var, kan du ik selv se det er lidt PISSE dumt gjordt ? :S

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
underlig oplevelse.
selvom du har tollerence burde 250mg over 1-1½ time give en mærkbar effekt, og endnu mere mærkeligt er det at du bliver smækket helt i gulvet af de næste 250mg 3-4 timer senere...
har du prøvet det samme stof før (fra samme pose)?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TATP skrev:
underlig oplevelse.
selvom du har tollerence burde 250mg over 1-1½ time give en mærkbar effekt, og endnu mere mærkeligt er det at du bliver smækket helt i gulvet af de næste 250mg 3-4 timer senere...
har du prøvet det samme stof før (fra samme pose)?

Dette fra første gang jeg prøvede det fra posen.

har prøvet det fra posen 4 gange. Alle gange får jeg samme underlige oplevelse. Det var 1 gang jeg fortæller om her.

De andre 2 gange har ejg taget mellem 50-70mg og stadig fået det underlige dog ikke i samme grad. En anden enkelt gang tog jeg 180, fik det stadig på samme måde. Samme rus hver gang.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg synes det lyder som en overdosering, og at du måske skulle tage at skære lidt ned på forbruget. Hvis du tog kex i onsdags er det ret tidligt at gå i krig med MDMA igen. Hold en pause og indtag nogle lavere doser.

Som sagt burde der stadig have været en effekt, selvom du måske har en rimelig høj tolerance, men kunne det være, at du bare har været for utålmodig med at det skulle virke?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
SiCriS skrev:
efter 3-4 timer, skal man mene din mave har fået chancen for at optage det, det virker ik, at du så er så idiotisk at sniffe 280mg eller hvor meget det var, kan du ik selv se det er lidt PISSE dumt gjordt ? :S

Jeg tror nu at jeg havde gjort det samme i den situation.. Man vil gerne være lam, men den/de første doser havde ikke nogen synderlig effekt, så er det vel meget forståeligt, at man prøver igen med en højere dose? Ville du bare smide dit dyrt købte stof ud, eller hvad?

Nu var det i mit hus, at Flæmming trippede og da jeg vågnede dagen efter, var der godt nok sket nogle underlige ting. Men hverken Flæmming, eller jeg, kan huske hvad vi har lavet. En pose med hundemad var havnet på toilettet, nogen havde været inde i min mors bil og pillet ved spejle, radio og jeg ved ikke hvad, blod/snotpapir i håndvasken (Flæmming, hehe), samt et mærkværdigt rod over alt :lol: Jeg havde desværre ikke mulighed for at hjælpe ham, da jeg på grund af massiv sprutindtagelse, var gået i stendødt koma..

Jeg tror nu bare at det var de store doser MDMA, for lidt søvn og at det var langt ud på natten, der har gjort udslaget.. Men jeg har heller ikke prøvet det batch.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
smid lortet ud... det lyder ikke særlig rigtigt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]