jeg tager ikke ritalin for at få et kick jeg har ADHD jeg får dem på recept.
ved godt at mange herinde hader dxm ville bare lige prøve det for at se hvordan det er, den anden gang var for at prøve det med en ven som ikke havde prøvet det før,de huller i hjernen er så vidt jeg ved det vil sige at i ikke må hænge mig op på det da jeg ikke er sikker på at det er rigtigt, det er propaganda opstået i usa hvor nogen lavede et dokumentar program hvor de tog et billede af hjernen på en der havde taget kix hver dag i mange år lad os kalde ham a, og en mand i samme alder som aldrig havde taget stoffer før lad os kalde ham b, på billedet af a kunne man se der var meget mere af hjernen på billedet der var sort, i forhold til b hvor der var meget mindre sort, og det var virkelig tydeligt at se.kaldte lægen for huller i hjernen han brugte nok et mere fagligt ord men forklarede det med at det var huller i hjernen (hvad præcist det er ved jeg ikke). Stopper man helt med kix igen og tager et billed af hjernen igen på en der har været clean i en lang periode er det sorte helt væk igen og hjernen er helt normal igen altså på et billed, kan ikke vide hvordan den fungere, så det med huller i hjernen har enten været af mangel på viden eller bevidst misinformation,som har fået nogen i usa til at bruge det som skræmme billed fordi det virkelig ser helt vildt ud når man sætter dem ved siden af hinanden,
jeg siger hermed ikke at det gælder for alle er da sikker på at der er ekstremt mange der får varige men, og sikkert også nogen der får permanente skader på hjernen,
og dxm største fare ved brug i lange perioder, er så vidt jeg ved at det ødelægger leveren, men hvis jeg tager helt fejl så er det jo heller ikke noget problem da det ikke er noget jeg har tænkt mig at gøre igen i den nærmeste fremtid,
kan desvære ikke backe det up for kan ikke huske hvor jeg læste det, mener at det var her på siden for lang tid siden, kan heller ikke rigtig google det da der stort set ikke er nogen sider om euforiserende stoffer, på dansk, der er kun skræmme kampagner og lignende, og ved ikke rigtig hvad jeg skal google efter på engelsk,
EDIT: jeg tror måske også der er andre der kan huske det program det er også blevet vist i danmark, så vidt jeg husker på tv2, i tv2 dok (er ikke helt sikker) det handler om en familie hvor faren tager e hver dag hvor man følger ham og familien igennem en længere periode hvor han bliver mere og mere ødelagt, og hvor sønnen også begynder på det han får. så vidt jeg husker ogse taget et billed af hans hjerne hvor man så ser at der er meget mindre sort end på hans far..
selvfølgelig bliver man da ødelagt af at tage ecstazy i lang tid med meget korte mellemrum eller slet ingen, mem er næsten helt sikker på at lige den der med huller i hjernen er propagande,
håber der er en med en større viden om kix der ved noget mere om det og kan forklare hvad det der sorte er, og som kan afkræfte/bekræfte, det med de huller i hjernen,
lad være med at flame mig hvis det er forkert, har bare læst/set det et sted,'
EDIT 2: havd åbenbart missed 2 replyes lige over denne her,
|