Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 06:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Var til en fest i fredags hvor de fleste var på tabs.. Min ven havde spist 4 kix, og efter festen tog vi til efterkoger hos en hjemmedreng.
Vi røg 2 joints og pludselig så han de mærkeligste ting. Han så dyr komme ud af stolene, og kravle oppe i luftet. Han ville have vi skulle ligge håndklæder over stolene så dyrene ikke kunne komme ud, og det samme med sprækken under døren :P Han snakkede om at det var sådan nogen små grønne insekter. Jeg er hundrede procent sikkert på at han ikke tog pis på os, for jeg kunne bare se hvor stjerne fucking blæst han var.

Han sad også og snakkede om at han havde et rum rundt om sit hovede der var lilla, og vi andre havde også rum.. men vores var blå.

Han så også løver og de skullle efter sigende være lettere at se når vi skruede op for musikken.. Det var bare så tripperen for var også selv på kix og havde også selv røget. Det var som om vi var vidne til noget overnaturligt.

Men seriøst jeg tænker bare.. hvad fanden kan der have været i de kix der? har aldrig oplevet noget lignende. Har faktisk aldrig set en dreng være så langt væk fra virkeligheden, og det siger ikke så lidt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Så vidt jeg ved kan en "stor" mængde mdma + hash godt give nogle ret kraftige visuals/hallu'er. Har godt nok aldrig selv oplevet det, men har da læst et par triprapporter og også hørt et par historier rundt omkring.

Eftersom at han først begyndte, at hallucinere, efter i havde røget vil jeg ikke mene at der har været "noget" i de kix. Men man ved jo aldrig med sådan nogen...

Titel:
Flueknepper kongen

MDMA kan sagtens bevirke den slags, især i kombination med cannabis. Har selv haft en lignende oplevelse, på bare kiks.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
De mest suspekte visuals jeg har haft, har været på MDMA/e.
De er superrealistiske og de første mange gange, blev jeg fuldstændig mindfucked. Til sidst gad jeg ikke indtage MDMA/E fordi mine visuals udeblev, det var også der jeg fandt ud af, jeg var til hallucinogener og ikke stimlanser.

Jeg havde engang et af de brændende dødningehoveder fra DOOM spillet, til at hænge over mit hoved i et kvarters tid, det var bare helt matrixgrønt og alle gange jeg har prøvet at røre ved mine MDMA visuals, er de blevet opløst i en eksplosion af pixels, det er sgu meget flot.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvorfor sker sådan noget aldrig for mig ? hehe... har taget mange taps og røget mange pinde.. men hallucinerer bare aldrig.. han havde jo kun taget 4, derfor jeg synes det var mærkeligt

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Bomber skrev:
Hvorfor sker sådan noget aldrig for mig ? hehe... har taget mange taps og røget mange pinde.. men hallucinerer bare aldrig.. han havde jo kun taget 4, derfor jeg synes det var mærkeligt

Fordi det er en "uncommon" virkning af mdma.

http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_effects.shtml

Hvis nu du kigger erowid igennem, så ved du en del om MDMA og så havde du ikke brug for at stille det spørgsmål.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
ku vel os' ha været mda som er lidt mere psykedelisk end mdma og lidt mindre happy happy joy joy, men stadig føles der hen af :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland, Danmark
ConfusioN skrev:
ku vel os' ha været mda som er lidt mere psykedelisk end mdma og lidt mindre happy happy joy joy, men stadig føles der hen af :)

OMG - Du laver da det fedeste musik! :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Uden at røbe for meget kan jeg godt fortælle at det var MDA der var i... føles både som MDA og det står der også på pillreports.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Bomber skrev:
Uden at røbe for meget kan jeg godt fortælle at det var MDA der var i... føles både som MDA og det står der også på pillreports.

Du må altså godt nævne pillens navn, når der er mistanke om andre indholds stoffer end MDMA.

Vil faktisk mene det er meget relevant, iværtfald hvis du har købt pillen i DK (har du jo nok)

Mvh Farmand

Titel:
Medlem
Brugeravatar

det var blå damer vi tog hele ferien.. håber du har ret farmand, vil nøde strides med reglementet hvis forstår :wink:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Bomber skrev:
det var blå damer vi tog hele ferien.. håber du har ret farmand, vil nøde strides med reglementet hvis forstår :wink:

Ellers skal jeg gerne tage hele skylden, nu du blev tvunget til at nævne et navn :wink:

Titel:
Jeg fik også halluar af blå damer i søndags.. spiste 6

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Jeg fik et CEV af blå damer dagen før nytårsaften der resulterede i at jeg sprang ind i min kommode.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Her i weekenden tog jeg 6 gule tulipaner og da jeg senere lagde i min seng begynde jeg også at se forskellige insekter kravle rundt og pludselig bare angribe mig

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

HALLLOOOOOOOOO MAND! DET DER ER SGUDA INGENTING!!!!11 JEG ÅD 26 DOBBELTSTACKERE I FORGÅRS, OG JEG BLEV BARE FOR VIIIIIILDT SKUDT AF, HELT UDE OG RINGE, IK? ALSÅ SÅ NOGET MED AT JEG IKKE KUNNE GÅ OG SÅ NOGET. BAGEFTER VAR DET LIDT KEDELIGT, SÅ JEG TRIPPELHAPPEDE LIGE FOR AT KØRE DEN LIDT LÆNGERE, MEN DET VIRKEDE IKKE?!?!?!?!?? NOGEN DER VED HVAD DER SKETE??!??!?!

Titel:
Medlem

lol

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
:roll:

Titel: min oplevelse
her i påskeferien indtog jeg selv 6 grønne rolex som efter sigende skulle være pænt vilde... jeg havde ikke indtaget mdma i godt og vel 6 uger før i påsken og jeg røg en rigtig god bong fed... tro mig det var det vildeste jeg har prøvet til dato... jeg har fået at vide at jeg lå og snakkede med min væg.. husker selv i små glimt at min væg blev helt lilla/neon agtig med en masse små firkantede dingenoter med et blad fra en plante inde i... lignede utrolig meget et cannabis blad men er ikke sikker... senere lå jeg og høvlede hende tøzen jeg gjorde det sammen med.. og hendes hoved blev lige pludselig gigantisk og fik 10 cm. langt hår over hele kroppen.. virkelig psyket out efter min mening og fik sådan nogle visuals konstant i 3-4 timer i træk...så de er skam ikke pis at man kan få kraftige visuals på kiks...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Psyked out? ja det skal jeg da lige love for.. lyder fedt nok ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]