Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 06:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Coke / feta.
Junior medlem

heysa.

Jeg tænkte på hvor tit i tager amfetamin og coke og hvor meget i tager på fx. en aften. ? For jeg har ingen fornemmelse af hvad der er for meget. Jeg sniffer nok højst en gang om måneden og er lidt i tvivl med alt det man læser og hører... x(
´
Og hvordan virker det på JER , både fysisk og psykisk.. fx, voldelig adfærd "jeg-er-gud", eller fysiske lammet så smerte ikke er noget særligt?

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg sniffer sjældent. Men hvis det er cola er der ingen grænser for hvad jeg kan sniffer, for jeg er mere vandt til amf. Så virkningen er mere beroligende end blæsende.

Hvis det er amf jeg er på så kan jeg godt snuppe 1-1½ gram på en god aften. men holder lidt igen, for hader "tømmermændene".

Men min yndlings combo er 2til1, altså 2 streger cola, så en amf, og så fortsæt sådan. Så får jeg en behagelig cola blæser.

Titel:
Junior medlem

Kan du uddybe comboen lidt? Hvad anderledes er der ved den og hvorfor er det godt ("blæser"?).

Kan det være farligt ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Søren Putte skrev:
Hvis det er amf jeg er på så kan jeg godt snuppe 1-1½ gram på en god aften. men holder lidt igen, for hader "tømmermændene".
.

jeg forstår ik hvad det er der er så slemt dagen efter!? alkohol er da værre gange 10! hehe.. der ka man ingenting lave heller.

men for mit vedkommende er 1 gram på en aften også fint, men kvalitet spiller jo også ind.. andre gange kan det være mere, og andre mindre.. og det er heller ik fedt at få suget for meget, så man bliver helt stram oven i skalden.. :roll: det skal bare være tilpas så man kan holde sig vågen og gi max gas hele natten :P

Titel:
Dedikeret medlem

At hvis du tager 3 streger cola, så får du en fantastisk rolig virkning. Men du får alt for hurtig lyst til en til.

Hvis du derimod tager 2 cola, og en streg amf, så får du en "blæsende" (her mener jeg en snurren i kroppen og du fatter mindre end normalt haha) og som det sidste plus, så minskes trængen til næste streg også en del. for mig altså.

Og ja den onde efterkoger. Den påvirker mig psykisk og fysisk.

Jeg brækker mig næsten altid dagen efter (måske også skyldet alkoholen). men jeg får også en virkelig neder på dagen efter amf.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
søren putte... du drikker vel ikke til dit narko?

endophin<- hvis du sniffer en gang om måneden, og er i tvivl om, hvorvidt det er for ofte, så hold lidt længere mellemrum, og læg mærke til om det ændrer noget.....'

Hvis du er bange for hvad du hører og ser, så find en mere pålidellig kilde til dit knark, samtidig med du sætter dig ind i hvornår narko er farligt...

Erowid.org er en side med meget og god information, og selvfølgelig linksne her på siden:)

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg plejer altid at have drukket inden der bliver taget hul på narkoen.

Altså ikke hammer stiv, men bare et par øl. Jeg bliver så glad for øl når jeg har sniffet. Den får en hel speciel koncistens og smag, og kan ikke holde igen når jeg har fået den gode øl fornemmelse hehe.

Hvad skadeligt er der enlig i at drikke under de narkotiske omstændigheder?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg tager ikke amf og coke... men når jeg er stiv og tager coke alligevel (hvad jeg har fortrudt hver eneste gang bagefter), så tager jeg gerne 0,5-2 gram. Med amf har det været nogenlunde samme doser, der er blevet ndtaget, bare over en dag mere.

Jeg vil ikke sige, at der er nogen videre forskel på, hvordan coke og amf påvirker folk fysisk og psykisk. Det er folks personligheder, der er den markante forskel på. Tilføj særpræget fra amf eller coke, og så har man personligheden med det ekstra særpræg.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
De "tømmermænd" i snakker om, der dagen efter amfetamin, ikk..

Der har jeg faktisk erfaret at hvis man venter med at gå i seng til næste formiddag, i stedet for der klokken syv om morgenen el. lign.

Så er tømmermændene væk når man vågner op igen..

Har i det også sådan??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Kogeren skrev:
De "tømmermænd" i snakker om, der dagen efter amfetamin, ikk..

Der har jeg faktisk erfaret at hvis man venter med at gå i seng til næste formiddag, i stedet for der klokken syv om morgenen el. lign.

Så er tømmermændene væk når man vågner op igen..

Har i det også sådan??

Man kan da heller ik gå i seng kl 7 på amf!? :wink: eller så er det da kun for at ligge og slappe af i kroppen.. jeg plejer bare at holde den kørende ind til jeg er godt død så jeg KAN sove.

Et godt råd for netop, at ku ha mulighed for at sove dagen efter.. i hvert fald når man når slutningen på dagen, er at nøjes med at suge det første stykke af aftenen.. og så skal man selvfølgelig heller ik overdrive med amfetaminen synes jeg!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Hej :)

Jeg tager meget sjældent coke, men amfetamin hver weekend (fredag eftermiddag/aften til søndag middag). Sover ikke og slapper ikke af - fester bare derud af .. hehe. 5 gram på en weekend (nogen gange mere 8)).
- og nej, det er ikke noget dårligt, for jeg blander selv.

Titel:
Junior medlem

Keke så..

Jamen altså jeg tager for det meste 5 streger på en aften men ikke den helt vilde virkning.. Men har været nervøs for at tage for meget.. lidt derfor. en takker folkens ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
djio skrev:
Hej :)

Jeg tager meget sjældent coke, men amfetamin hver weekend (fredag eftermiddag/aften til søndag middag). Sover ikke og slapper ikke af - fester bare derud af .. hehe. 5 gram på en weekend (nogen gange mere 8)).
- og nej, det er ikke noget dårligt, for jeg blander selv.

ehm nå...stakkels krop og sind. BTW hvad blander du? amfetamin og cut-midler?!? og hvorfor dog? Held og lykke fremover!

On topic: jeg har taget alt for meget amfetamin i tidens løb, knap så meget coke, (og en lille sjat meth), men rører ikke den slags skidt længere.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
ThirdEyeFlood skrev:
ehm nå...stakkels krop og sind. BTW hvad blander du? amfetamin og cut-midler?!? og hvorfor dog? Held og lykke fremover!

On topic: jeg har taget alt for meget amfetamin i tidens løb, knap så meget coke, (og en lille sjat meth), men rører ikke den slags skidt længere.

Jeg bruger kreatin. Hvorfor jeg blander? For gider ikke spise det via te ske (selvom det sker ;)), for det tager en helveds tid og tørre, når det ikke er blandet op, som du nok ved .. :P

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
djio skrev:
ThirdEyeFlood skrev:

Jeg bruger kreatin. Hvorfor jeg blander? For gider ikke spise det via te ske (selvom det sker ;)), for det tager en helveds tid og tørre, når det ikke er blandet op, som du nok ved .. :P

Du skulle hellere tage og oprense det, i stedet for at cutte det endnu mere op end det er i forvejen.
Kvalitet frem for kvantitet!!!

(er elven raver kommet på besøg igen?)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
;)
Citat:
Man kan da heller ik gå i seng kl 7 på amf!? :wink: eller så er det da kun for at ligge og slappe af i kroppen.. jeg plejer bare at holde den kørende ind til jeg er godt død så jeg KAN sove.
!

Vi er vel alle forskellige ;)[quote]

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Endophin - at Djio tager 5g på en aften, er absolute ikke ensbetydende med at du kan gøre det samme - du kan dø af din næste streg! meget sandsynlighed taler for at det gør du nok ikke, men vi kan ikke fortælle dig hvor meget der er for meget for dig (dårligt nok for os selv), folk dør hver dag af overvægt, sykkersuge, stress, og mærkelige infektioner - hvis folk vidste de skulle til at dø, ville de nok stoppe lidt op....

de doseringsforslag du finder rundt omkring på nettet, til div. stoffer, er kun retningslinier, for et "normalt-tålende" menneske.
alt spiller ind i hvordan du reagerer på rusmidlet, både fysisk og psykisk - hvad du har spist, om du har haft din daglige løbetur, og om du har været i skole, eller slået op med kæresten.
start med lave doser, tag mere, hvis det var FOR lidt. og hold så lange pauser mellem turene, at du ikke føler dig som en junkie.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Dengang jeg sniffede amf og coke tit, sniffede jeg aldrig mere end 1g coke på en nat eller ½g amfetamin.

Der er ingen grund til at sniffe mere og hvis der er brug for at sniffe mere, så er det fordi det er cuttet.

**Off Topic**

Søren Putte skrev:
At hvis du tager 3 streger cola, så får du en fantastisk rolig virkning. Men du får alt for hurtig lyst til en til.

Hvis du derimod tager 2 cola, og en streg amf, så får du en "blæsende" (her mener jeg en snurren i kroppen og du fatter mindre end normalt haha) og som det sidste plus, så minskes trængen til næste streg også en del. for mig altså.

Det der lyder helt forkert. Man tager ikke 3 streger cola efter hinanden. Det er jo komplet tåbeligt, fordi hvis man gør det, sniffer man coke for tit eller har noget lortecoke. Desuden er det dårlig HR det der.

Det andet du siger, 2 streger coke og så en streg amfetamin. Det er jo lige så langt ude! Igen er det enten meget dårlige stoffer du indtager eller også tager du simpelthen for meget narko.

Dengang jeg stadigvæk sniffede amf og coke tit. Der har jeg aldrig gjort noget i den stil der. I stedet gjorde jeg noget andet, som bestemt ikke er særlig sundt i længden. 1g god coke cuttet op med 1g god amf/meth. Så har man 2g "Raket Pulver" der nok skal få festen ud over de 2 døgn, hvis det er det man ønsker og det jeg skriver her er ikke god HR. Så lad være med at gøre det.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er da meget normalt at tage flere streger coke i træk... man tager vel ikke en mere, hvis man kan mærke, at man har fået rigeligt.

Selvfølgelig er det cuttet. Hvor meget coke er ikke cuttet? Og meget coke er jo temmelig meget cuttet.

Jeg synes ikke, det er langt ude at tage 2 streger coke og en streg amf. Det er vel langt ude for en snerpet HHX-elev med vest og skjorte på, men i mine øjne i hvert fald ikke spor langt ude i et stofmiljø.

Jeg kan heller ikke se, at det skulle være smartere at blande coke og amfetamin sammen, specielt fordi en streg amf virker mange gange længere tid end en streg coke. Så virker det faktisk smartere at tage det hver for sig.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Hvis coken er ordentlig kvalitet og det er en ok amf, så virker det ganske fint, coken i sig selv virker 1½ time, amfen virker selvfølgelig længere, men jeg kunne bare godt lidt den blanding engang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]