Kender i det at man skal lave en vigtig opgave og får for en gangs skyld lavet den i god tid så man er sikker på man når det. Så har man en helt fri weekend og fyre den af i. Mandag møder man og ens lærer siger at opgaven skal aflveres tirsdag morgen klokken 10.00.
Jeg smiler og tænker, dejligt at være færdig. Jeg starter min barbær op, men hov? Den er da 100% død? Ikke bare død, men 100% død.
Jeg er under uddanelse til computer mand, så har fundet fejlen, men min opgave er GONE! Og ja "Rigtige mænd tager først back up når det er for sent".. Så jeg skal skrives en hel raport op igen, og der er ikke noget at gøre fordi den skal sendes til sensor Tirsdag(i morgen). Så her har jeg siddet fra jeg fik fri fra skole og til nu. Nu er klokken tæt på 4, og skal altså i skole og fuldføre en hel dag.
Efter min hårde weekend er jeg satdig lidt kvæstet og ret træt, så jeg tænker "Ey har squ da lidt amf tilbage fra weekenden"..
Jeg tager et par baner ved 24 tiden da alle i huset sover, og så ryger jeg i 6. gear og lader med 2 bar. Så skriver jeg der ud af og det går kanon godt. Da jeg har skrevet et par timer begynder min effekt at dale så småt så jeg napper lidt mere til næsen.. Dette ender med at nu er klokken 4 og har ikke mere amf og opgaven er ikke færdig..
Det er ret nedern!