Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 16:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Hvis jeg får fat i noget LSD er der så gode chancer
for at det er det rigtige eller er det bare nogle 10'årige
tosser som har blandet noget sammen?

ja 10'årige lyder plat men svar svar svar

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
LSD er LSD, så ja, hvis du køber LSD så vil der være størst sandsynlighed for at det er det. Tror ikke man kan sige så meget om hvem der fremstiller det, men det drejer sig jo for det meste om nogenlunde kemierfarne, undergrundskemikere, så vidt jeg ved.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Aggressive skrev:
Hvis jeg får fat i noget LSD er der så gode chancer
for at det er det rigtige eller er det bare nogle 10'årige
tosser som har blandet noget sammen?

ja 10'årige lyder plat men svar svar svar

Jeg vil sige at der er rimelig gode chancer for at det er 'det rigtige', som du selv siger.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Der kan også være chancer for at få research chems som DOI og DOB, men tror det er relativt sjældent, her i landet i hvert fald

Titel:
Okay mange tak for svarene jeg er altid meget skeptisk overfor sådan noget, bla derfor jeg ikke tar E mere :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Hvad er du skeptisk over for? Du kan jo altid bare købe et testkit, som tester dine E tabletter for hvilke stoffer der er i.

Titel:
Tidligere holdmedlem

der kan sagtens være lort i pillerne der ikke giver udslag på et EQ marquee test.....

Jeg er under det indtryk at den globale lsd produktion består af ganske få vel establiserede "familier", sådan har det ihvertfald været før i tiden.

Titel:
Hmm ved ikke hvor mange penge sådan et kit koster men tror det er for dyrt at anskaffe sig hvis man max er på E hver tredje weekend. :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Aggressive skrev:
Hmm ved ikke hvor mange penge sådan et kit koster men tror det er for dyrt at anskaffe sig hvis man max er på E hver tredje weekend. :)

Vil ikke mene at et testkit er for dyrt, hvis du er på E hver tredje weekend. Tror det ville være en udemærket investering or dig.

Titel:
Ja men som sagt er det max hver tredje og for det andet så har jeg lidt mistet lysten til det, men tilbage til emnet..

Er der nogen af jer der er stødt på dårligt LSD eller er det bare mig der er gået hen og blevet paranoid over ting jeg ikke selv har lavet? :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Aggressive skrev:
Er der nogen af jer der er stødt på dårligt LSD eller er det bare mig der er gået hen og blevet paranoid over ting jeg ikke selv har lavet? :D

Jeg tror det hører til de absolutte sjældenheder at få noget andet end LSD, hvis man køber det som det. Det er i hvert fald aldrig sket for mig. Til gengæld har kvaliteten af syren været meget svingende, både mht. styrken på mærkerne/dråberne og renheden af stoffet.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Aggressive skrev:

LSD er omtrent det mest potente psykoaktive stof af alle, og der er ikke særligt mange andre substanser man kan passe en aktiv dosis af ind på et lille stykke trækpapir. Det kan selvfølgelig ske at man får meget svage, eller helt blanke mærker, og det er selvfølgelig ærgerligt, men ikke rigtigt noget man kan være paranoid over. Der er ikke mange stoffer som kan være rigtigt farlige i den dosering, og der er ikke stor risiko for at nogen ville forurene LSD-mærker med et fysiologisk farligt stof.
Som nævnt tidligere i tråden, ses det også af og til at nogen af de mere potente research chemicals sælges som blotters, f.eks. bromo-dragonfly eller 5-MeO-aMT. Jeg har også selv set DOB blotters, men de var en hel del større end "standard" LSD-mærker. DOB har en varighed som er i overkanten af hvad de fleste har lyst til at udsætte sig selv for, så den ville være dum at komme til at tage i stedet for LSD, men jeg tror alligevel sjældent den er blevet solgt som værende LSD.

Titel:
Det lyder rigtigt godt, tak for svarende de har hjulpet meget :D

Kan godt skaffe LSD men der er ikke nogen jeg kender som har taget det før så jeg bliver nok nød til at være den første. Men stoler nu alligevel meget på min ven som har de rigtig forbindelser.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
lige et tillægs spørgsmål. Er der nogen ting som kan ødelægge ens mærker? Varme, fugt, sæd.. osv?
Jeg fik et mærke på roskilde for nogle år siden, som ingen effekt gav mig..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
ja, lsd er relativt ustabilt ved stuetemperatur, og bliver nedbrugt af sollys, så det vil altid være en god ide at opbevare det i fryseren.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Ja, en fryser er optimalt. Kan huske den der udsendelse om LSD, hvor en gut som havde kendt Timothy Leary sagde, at en fyr havde transporteret en virkelig stor mængde LSD i sin kuffert igennem en lufthavn, men så var beholderen sgu gået i stykker.

Hvad skete der så, Jaspar?

Jo, der skete det, at hele mandes jakkesæt var gennemblødt af LSD, så de tog jakkesættet og puttede det i en fryser, og hver gang de ville have lidt sjov, klippede de et stykke af jakkesættet.

Så en fryser er godt :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
MethylOle skrev:
lige et tillægs spørgsmål. Er der nogen ting som kan ødelægge ens mærker? Varme, fugt, sæd.. osv?
Jeg fik et mærke på roskilde for nogle år siden, som ingen effekt gav mig..

For høj varme, direkte sollys i længere tid, oxiderende kemikalier, tilstedeværelse af visse metalsalte osv. LSD er et ret skrøbeligt molekyle, og omdannes nemt til en inaktiv iso-form. Så ja, mærker kan sagtens blive svage med tiden hvis man ikke opbevarer dem korrekt, men der er også af og til mærker i omløb som bare er lavet urimeligt svage fra starten af, eller endda sælges blanke.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Merci

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
som prometheus skriver så metalslate, tror nok at sølvpapir er i den katagori når vi netop taler om lsd... så zipback all the way fellows

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maryland State Senate
hamp skrev:
som prometheus skriver så metalslate, tror nok at sølvpapir er i den katagori når vi netop taler om lsd... så zipback all the way fellows

Er der en, som kan be- eller afkrafte hvorvidt LSD tager direkte skade ved at blive opbevaret i sølvpapir? Her tænker jeg selvfølgelig på sukkerknalder med LSD på.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]