Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 04:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hejsa der et spørgsmål fra det mørke jylland.
Jeg er blevet tilbudt de nævnte piller,men jeg tør ikke ta dem før jeg
ved hvad de er for nogle fisk.Dem jeg har spurgt siger enten at det er
benzoer eller noget som er stærkere end extacy..så hvis der er nogle
der har kender til dem så skriv tilbage..Ha det fint derude.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er et super-drug, der hedder duerenidiot.

Lad være at tage det!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Du skulle tage og læse reglerne! DU MÅ IKKE DISKUTERE PILLENAVNE HERINDE.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

bruce dick skrev:
Dem jeg har spurgt siger enten at det er
benzoer eller noget som er stærkere end extacy..så hvis der er nogle
der har kender til dem så skriv tilbage..Ha det fint derude.

Psy er ikke til at diskutere piller. Se http://www.pillreports.com for den slags.

Fra et HR synspunkt, så er der følgene at sige:

1. Det er usandsynligt dumt at købe piller, som man ikke ved noget om.

2. Der er en mega stor forskel på at du putter en benzodiazepin eller ecstasy i hovedet

3. Stoffer er IKKE så enkle så det er nok at sige at en given pille er "stærkere end ecstasy". De fleste stoffer fungerer kvalitativt forskelligt, så det er ikke bare et spørgsmål om styrke på en en-dimensionel skala.

4. Tag ikke pillerne med mindre du får en 100% sikker identifikation af dem på nettet.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg må vist være helt galt på men jeg mener da godt, at man må diskutere uidentificerede piller så længe, at det ikke er ecstasy..?

Der har været en del topics gennem tiderne ang. folk der har fundet en eller anden pille og gerne har ville have den identificeret. Der har der ikke været noget brok.

http://www.pillreports.com omhandler da også kun ecstasy?

Titel:
Medlem

Folk herinde går hurtigt amok over det.. Jeg kan ikke forstå det.. men jeg var her så heller ikke da de valgte at fjerne retten til at snakke om piller herinde :)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Man må gerne snakke om piller herinde, bare ikke ecstasy tabletter.

En af mine jyde venner siger at han tit får tilbudt piller i vejle der bliver kaldt Pink Lady. Han har identificeret dem som rimelig hidsige benzodiazepiner, ecstasy o.lign.

Du kan ikke bare gå ud fra at når noget bliver kaldt tåbelig navne som Pink Lady at det så er noget bestemt.

Det drejer sig formentligt bare om nogle tilfældige piller din pusher har fået fat i, og så har han fundet et fancy salgs navn.

Jeg ville personligt ikke røre noget jeg ikke ved hvad er.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jugg skrev:

En af mine jyde venner siger at han tit får tilbudt piller i vejle der bliver kaldt Pink Lady. Han har identificeret dem som rimelig hidsige benzodiazepiner, ecstasy o.lign.

Øhm hvad skal det sige? Der er vel ikke både tale om et benzodiazepin og MDMA i en og samme pille??

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Entheo skrev:
Jugg skrev:

Øhm hvad skal det sige? Der er vel ikke både tale om et benzodiazepin og MDMA i en og samme pille??

Nej?

Altså, han har fået forskellige piller, men med samme navn.

Det var det jeg ville frem til, som jeg da osse gør klart til sidst i min post; at det bare er tilfældige piller, med et fancy navn. Det er ikke noget bestemt.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

også ecstasy piller jeg mente! :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Hvis idioten der sælger lortet, ikke engang selv ved hvad der i dem. Så har jeg en teori om at vi heller ikke ved det.

Hvis du bliver tilbudt nogen form for stoffer af en person, bør du som minimum spørge hvad det er og hvad det gør, og om han selv har prøvet lortet. At spille Tough Guy og lade som om at man ved alt om stoffer, er ikke vejen frem når man overvejer om man skal prøve det eller ej.

black lady eller pink lady lyder som kix ud fra navnet. I følge pillreports er der nogen kix i dk som bliver kaldt henholdsvis "blue lady" og "yellow lady"

Men som du sikkert er blevet mindet om 200 gange i forvejen. så er det her ik stedet til "gæt hvilken pille jeg har spist"

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Og så er der vist sagt nok i den sag!

Kh S

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]