Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 20:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, jeg er ny her .

Har en række spørgsmål som jeg synes i skal tage pænt, eller også så lad være .. Garanteret en masse jeg kunne have læst mig til allerede men synes det virker så forvirrende alle de kemiske navne ..

Nå men jeg så engang noget i flimmeren med ephedrin som blev koget om til noget andet? en form for meth amf vidst .. har læst lidt tråde her på forumet hvor folk er meget uenige .. Jeg vil bare vide om der på nogen måde kan laves noget ud af disse ephedriner?

Jeg ved at man med coke kan smide det i vand og varme op .. smide is i og vupti .. noget krystal stads .. men sikkert et længere projekt .. aner det virkelige ikke ..
hm, og da ephedrine har lidt den samme virkning som ephedrin blot mildere .. er det så muligt at knuse ephedrine og sniffe det?

masse ligegyldige spørgsmål som jeg håber i kan gøre mig klogere på ..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Efedrin er så vidt jeg har forstået super ubehageligt at sniffe.

Og, ja, efedrin kan godt bruges som én precurser til methamfetamin.

Din metode til at omkrystallisere coke til crack er vist ikke helt korrekt.

Senest rettet af Karma 26 maj 2007 12:17, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Stodderen skrev:
Hej, jeg er ny her .

Har en række spørgsmål som jeg synes i skal tage pænt, eller også så lad være .. Garanteret en masse jeg kunne have læst mig til allerede men synes det virker så forvirrende alle de kemiske navne ..

Nå men jeg så engang noget i flimmeren med ephedrin som blev koget om til noget andet? en form for meth amf vidst .. har læst lidt tråde her på forumet hvor folk er meget uenige .. Jeg vil bare vide om der på nogen måde kan laves noget ud af disse ephedriner?

Det er muligt at lave efedrin om til methamfetamin - men det er en kemisk syntese som kræver adgang til, og kendskab til, laboratorieudstyr og ret specielle kemikalier. Det er ikke nogen bageopskrift, og du kan ikke bare sådan fremskaffe de ting der skal bruges. Hvilke tråde har du læst her på forummet hvor folk er meget uenige i hvad?

Stodderen skrev:
Jeg ved at man med coke kan smide det i vand og varme op .. smide is i og vupti .. noget krystal stads .. men sikkert et længere projekt .. aner det virkelige ikke ..

Det lyder som en simpel form for omkrystallisering. Det har intet med kemisk syntese at gøre (som f.eks. efedrin => methamfetamin er).

Stodderen skrev:
hm, og da ephedrine har lidt den samme virkning som ephedrin blot mildere .. er det så muligt at knuse ephedrine og sniffe det?

Jeg forstår ikke hvad du mener. Tror du der er forskel på hvad du kalder ephedrine og ephedrin? Mener du et ephedraekstrakt mod ren efedrin eller hvad?
Hvorfor har du ikke postet i Alkymistens Hjørne istedet?

Titel:
Junior medlem

Okay, okay folkens .. ro på, jeg fik skrevet lidt for hurtigt og ramte de forkerte taster .. altså jeg spurgte om det var muligt at lave ephedrin om til meth amf.. Svaret er ja, men besværligt .. done with that .. Så spurgte jeg om coke til krystal .. og ja jeg hentydede til en simpel omkrystallisering.. Det ser da nice ud, og kunne være man kunne det samme med ephedrin. Men guess not.

Ephedrin og ephedrine var en skrivefejl .. haha , jeg mente selvfølgelig Amfetamin og Ephedrin .. Jo to stoffer i samme familie hvor ephedrine er noget mildere .. Men det kan åbenbart ikke sniffes går jeg så ud fra og virkningen er måske også bedre by mouth? Hvor stor en dose skal man op på for at få et mindre rus .. Personligt bruger jeg kun 25mg 3 gange dagligt sammen med 200mg koffeine og 300mg asperin .. Men det er jo en så kaldt eca stack beregnet til træning. Det giver en god energi med ingen direkte speedede effekt .

Bedre forstået nu? < tak :D Og om dette er postet i forkert forum lagde jeg ikke lige mærke til ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]