Stodderen skrev:
Hej, jeg er ny her .
Har en række spørgsmål som jeg synes i skal tage pænt, eller også så lad være .. Garanteret en masse jeg kunne have læst mig til allerede men synes det virker så forvirrende alle de kemiske navne ..
Nå men jeg så engang noget i flimmeren med ephedrin som blev koget om til noget andet? en form for meth amf vidst .. har læst lidt tråde her på forumet hvor folk er meget uenige .. Jeg vil bare vide om der på nogen måde kan laves noget ud af disse ephedriner?
Det er muligt at lave efedrin om til methamfetamin - men det er en kemisk syntese som kræver adgang til, og kendskab til, laboratorieudstyr og ret specielle kemikalier. Det er ikke nogen bageopskrift, og du kan ikke bare sådan fremskaffe de ting der skal bruges. Hvilke tråde har du læst her på forummet hvor folk er meget uenige i hvad?
Stodderen skrev:
Jeg ved at man med coke kan smide det i vand og varme op .. smide is i og vupti .. noget krystal stads .. men sikkert et længere projekt .. aner det virkelige ikke ..
Det lyder som en simpel form for omkrystallisering. Det har intet med kemisk syntese at gøre (som f.eks. efedrin => methamfetamin er).
Stodderen skrev:
hm, og da ephedrine har lidt den samme virkning som ephedrin blot mildere .. er det så muligt at knuse ephedrine og sniffe det?
Jeg forstår ikke hvad du mener. Tror du der er forskel på hvad du kalder ephedrine og ephedrin? Mener du et ephedraekstrakt mod ren efedrin eller hvad?
Hvorfor har du ikke postet i Alkymistens Hjørne istedet?