Mit problem er, at jeg får så skide smadret og ondt i maven når jeg har været på druk, især når det er to dage i træk.. Så kan min mave brokke sig hele ugen . Altså jo mere jeg drikker jo mere er min mave smadret.
Jeg leder så efter en måde at blive stiv på uden at skulle den der halve flaske vodka og nogen øl.. . Vil det i prencippet ikke være det smarteste at få fat i noget stærkt absinth og så drikke med sodavand blandet i, i stedet for at drikke alt det vodka og øl.. Altså drikke mindre væske, men med mere alkohol i så jeg ikke skal have så meget?..
Eller hvad dælen skal jeg gøre.. Det holder bare ikke at gå i byen uden at komme som et stivt svin..
Hvad med at sidde med næsen over ethanol flasken hehe?
Nogen der har et rigtig godt forslag/alternativ..?
Har været til læge masser gange med min mave og fået taget blodprøver men de kan ikke finde tegn på der er noget galt, har fået taget masser blodprøver flere gange..
Men altså det er ikke kun når jeg drikker jeg får ondt, det er os når jeg spiser. Min mave er meget mærkelig.. Det startede med mave kramper, men de er væk, nu gør den bare mere sådan ondt hele tiden, syder og bobler og siger lange prut agtige lyde og i den dur..
Lægerne siger de ikke er mavesår symtomer jeg har.
Har holdt 2 måneders pause fra alkohol og narko, og det har ikke hjulpet noget..
Men noget jeg er kommet i tanke om, før det rigtig begyndte at starte, det med maven, er at en aften på druk og coke, så om morgenen bællerede jeg en coca cola light, og så gjorde det mega ondt sådan nede af halsrøret ca. ved solaplexus..
Hmmm ja... Skriv noget feedback