Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Mit problem er, at jeg får så skide smadret og ondt i maven når jeg har været på druk, især når det er to dage i træk.. Så kan min mave brokke sig hele ugen . Altså jo mere jeg drikker jo mere er min mave smadret.

Jeg leder så efter en måde at blive stiv på uden at skulle den der halve flaske vodka og nogen øl.. . Vil det i prencippet ikke være det smarteste at få fat i noget stærkt absinth og så drikke med sodavand blandet i, i stedet for at drikke alt det vodka og øl.. Altså drikke mindre væske, men med mere alkohol i så jeg ikke skal have så meget?..

Eller hvad dælen skal jeg gøre.. Det holder bare ikke at gå i byen uden at komme som et stivt svin..

Hvad med at sidde med næsen over ethanol flasken hehe?

Nogen der har et rigtig godt forslag/alternativ..?

Har været til læge masser gange med min mave og fået taget blodprøver men de kan ikke finde tegn på der er noget galt, har fået taget masser blodprøver flere gange..

Men altså det er ikke kun når jeg drikker jeg får ondt, det er os når jeg spiser. Min mave er meget mærkelig.. Det startede med mave kramper, men de er væk, nu gør den bare mere sådan ondt hele tiden, syder og bobler og siger lange prut agtige lyde og i den dur..

Lægerne siger de ikke er mavesår symtomer jeg har.

Har holdt 2 måneders pause fra alkohol og narko, og det har ikke hjulpet noget..

Men noget jeg er kommet i tanke om, før det rigtig begyndte at starte, det med maven, er at en aften på druk og coke, så om morgenen bællerede jeg en coca cola light, og så gjorde det mega ondt sådan nede af halsrøret ca. ved solaplexus..

Hmmm ja... Skriv noget feedback :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Har du prøvet at drikke et stort glad vand imellem hver 3 genstand du drikker alkohol?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

FlÆmMinG skrev:
Har du prøvet at drikke et stort glad vand imellem hver 3 genstand du drikker alkohol?

Nææ.. Skulle det være godt... Det fortynder selvfølgelig..

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
I England har de en slags vaporizers til alkohol, hvor man indånder sine sjusser i stedet for at drikke dem. På pubber. Men det kan da være, at nogen har lavet det til hjemmebrug også?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
T.... skrev:
FlÆmMinG skrev:

Nææ.. Skulle det være godt... Det fortynder selvfølgelig..

Det virker på min mave. Ellers så kan du snuppe et par paragurt`?`?`?

Tror nok det hedder sådan?

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Som flemming siger har jeg oplevet at en masse vand hjælper helt vildt på tømmermændene :) deri også ondt i maven :)

Ellers er der jo alternativer til alcohol :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Winta skrev:
Som flemming siger har jeg oplevet at en masse vand hjælper helt vildt på tømmermændene :) deri også ondt i maven :)

Hvis du tænker på narko er et alternativ til alkohol, så vil jeg mene at der er sku ikke noget narko du får den samme dejlige sociale rus ud af..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Methylone

Titel:
Methylon Connoisseur

T.... skrev:
Winta skrev:

Hvis du tænker på narko er et alternativ til alkohol, så vil jeg mene at der er sku ikke noget narko du får den samme dejlige sociale rus ud af..

...

mener du det?

Hvis man gerne vil være social på samme måde synes jeg da GHB er godt der hen af, og små doser mdma eller m1 er da efter min mening langt mere socialt?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Winta skrev:
T.... skrev:
Winta skrev:

...

mener du det?

Hvis man gerne vil være social på samme måde synes jeg da GHB er godt der hen af, og små doser mdma eller m1 er da efter min mening langt mere socialt?

Jamen mener ikke kun social, mener virkningen! Alkohol virkningen! - Vælte rundt og det der høre til

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Der er da utrolig mange ting der tillader dig at "vælte rundt". Methylone er måske ikke det bedste til det. Derimod ville GHB, som winta nævner, være glimrende til det. Jeg skal dog nok lige bemærke, at jeg aldrig selv har prøvet GHB, men har været i selskaber, hvor en GHB flaske har gået på flittig omgang, og jeg vil da betegne deres rus, som mere "væltende rundt" end min alkohol rus var.

Ketamin virker da også til at være rimelig forstyrrende for ens overblik, motorik og kontrol over sig selv.

Titel:
Methylon Connoisseur

Bergthora skrev:
Ketamin virker da også til at være rimelig forstyrrende for ens overblik, motorik og kontrol over sig selv.

Baah, det var jo fordi jeg fik alt for meget :P

Man ja, som han siger minder ghb nu altså en hel del om alcohol, bare uden de grimme tømmermænd :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tror ærlig talt ikke det er en god idé med absinthé. Min erfaring er at hver gang du går til at drikke noget med flere procent, så drikker du dig langt mere stiv, hvilket leder til værre tømmermænd. Det er ihvertfald sådan det er blevet for mig efter jeg gik fra øl til at drikke sprut i høj grad - plejede ikke at få tømmermænd.. nu er det mere regel end udtagelsen. Mine branderter er så også så meget federe, så det er det værd :) Man bliver bare ikke blank af øl på samme måde, medmindre man drikker til man brækker sig, også drikker videre bagefter :)

Titel:
Methylon Connoisseur

Lilleso skrev:
Tror ærlig talt ikke det er en god idé med absinthé. Min erfaring er at hver gang du går til at drikke noget med flere procent, så drikker du dig langt mere stiv, hvilket leder til værre tømmermænd.

Det vil jeg nu også sige :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
SNIF DIN ALKOHOL!!!

man skal kun indtage minimale mængder for at blive beruset.

Minuset er at det gør pisse ondt i næsen i nogen sekunder og i enkelte tilfælde også kan give næseblod. :shock:

Fremgangs måden er følgende: Brug ren sprut (vodka er fint nok)
tag en ske og fyld den. Ske op til næsen og sug.

Din mave vil ikke blive påvirket da sprutten slet ikke kommer i nærheden af den.

Titel:
Methylon Connoisseur

MB skrev:
SNIF DIN ALKOHOL!!!

man skal kun indtage minimale mængder for at blive beruset.

Minuset er at det gør pisse ondt i næsen i nogen sekunder og i enkelte tilfælde også kan give næseblod. :shock:

Fremgangs måden er følgende: Brug ren sprut (vodka er fint nok)
tag en ske og fyld den. Ske op til næsen og sug.

Din mave vil ikke blive påvirket da sprutten slet ikke kommer i nærheden af den.

Det lyder godt nok vanvittigt ubehageligt :O

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
Det er det også men kun i et kort øjeblik og det overgår ikke hvor skægt det er når du ser dine venner gøre det og de så hopper rundt med ondt i tuden.

og så går der også lidt sport i at se hvem der kan klare mest uden at vise svaghedstegn.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Rigtige mænd tager deres alkohol intravenøst!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Kjær skrev:
Rigtige mænd tager deres alkohol intravenøst!

...I drop, 24/7.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Min umiddelbare tanke var også GHB (eller GBL). Dog skal du huske, at det ikke på nogen måde er smart at blande dette med alkohol, benzodiazepiner eller andre sløvende stoffer.

Ellers er det også en mulighed at indtage nopal-kaktus. Det fåes som små kapsler med kaktuspulver indeni, og skulle eftersigende hjælpe på tømmermænd. Jeg har forsøgt mig med dem et par gange for nogle år siden, og har erfaret, at de rent faktisk kan hjælpe.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]