Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
En af mine venner ringede lige og spurgte mig angående noget flydende LSD.
Sagen er den at han har fået sine snaskede fingre i noget af dette, og med henblik på at tage det med på diverse festivaller og sådan ville det være en fordel at have det doseret på forhånd. Det umiddelbare svar var naturligvis sukkerknalder, men efter rejsen derhen og et par dage i tasken er det jo desværre nok nærmere blevet til almindeligt sukker (laced with a few drops of LSD). Hvis det skal doseres på forhånd er svaret så at lave mærker? (-Og hvilken slags papir er at foretrække?).

Eller er der en tredje mulighed?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
der er jo den almindeligt anvendte metode med at fylde det i en lille flaske med pipette og så dryppe det i øjnene (eller munden, whatever). Problemet er at så hedder dosen jo bare "en dråbe", men mon ikke dosen er rimeligt pålidelig hvis man starter med at fylde flasken lidt op med en kendt mængde og så dryppe det hele ud igen og regne dosen ud fra antallet af dråber?

Kh S

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
hvorfor har han ikke bare sine sukkerknalder noget tupperware lignende box, eller kig på linket længere nede, det ville også være ide at få fat i sådan nogle..

Blotters på ebay

Senest rettet af Jay 17 jun 2007 13:23, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Ved ikke om dette kan bruges: http://www.blotterart.com/

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tak for jeres svar, jeg ved ikke om vejen frem er en investering i et stort blotterark - så vidt jeg kunne forstå på ham er det blot en lille mængde til eget forbrug og så vil et kæmpe ark vist være at skyde lidt over målet. Men tak, jeg vil viderebringe hvad i har sagt :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Så er sukkerknalder altså det nemmeste. Dryp en enkelt gang og så i en lukket box og i fryseren! 8)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Han får det garanteret i en lille flaske, man kan trykke dråber ud af... næsten synd at dryppe det på mærker eller sukkerknalder. Det er klart den fedeste metode at dryppe det i øjnene, hvis det altså er vandopløst - om ikke andet så bare i munden uden at skulle rende stum rundt med sukkervand i hele munden.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg fik lige snakket med ham om det i dag, og han havde ganske rigtigt fået det i en lille flaske med en eller anden form for dispenser. Mængden var for lille til at det kan betale sig at købe blotterark, så han havde vist besluttet sig for at tage flasken med og dosere det derfra - jeg prøvede at overtale ham til sukkerknaldsmetoden for at undgå overdosering af LSD under påvirkning af diverse andre substanser. Om det så lykkes må tiden jo vise.

Igen, mange tak for jeres svar :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
hvad med at købe en pose spejleæg slik og dryppe det på dem? Så virker det heller ikke så mistænkeligt over grænsen til de forskellige festivaller.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

De indeholder gelantine, det vil vegetarerne ikke have! :P

Mit lokale pizzarias brochure er i genbrugspap, det har virket fint for mig at dryppe på.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ved godt jeg snupper tråden lidt, men varme skulle beskadige LSD hvis jeg ikke tager fejl.

Hvordan kan det så lade sig gøre at lave vingummier med LSD, bruger man koldt husblas eller ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dikki skrev:
Ved godt jeg snupper tråden lidt, men varme skulle beskadige LSD hvis jeg ikke tager fejl.

Hvordan kan det så lade sig gøre at lave vingummier med LSD, bruger man koldt husblas eller ?

Henviser du til ideen med at dryppe det på spelæggene? Der skal de jo bare dryppes på "de tørre" spejlæg. Og sådan kunne jeg forestille mig, det også er med andre vingummier.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Elektra nej at lave sine egne vingummier. Jeg kunne forestille mig at vingummi ikke suger LSD? Hvis du putter det ned i en pose kommer det da til at sidde på posens plastic..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dikki skrev:
Elektra nej at lave sine egne vingummier. Jeg kunne forestille mig at vingummi ikke suger LSD? Hvis du putter det ned i en pose kommer det da til at sidde på posens plastic..

Ved nærmere eftertanke så tror jeg sq du har ret.

Måske man kunne anvende en kanyle til at sprøjte det ind i selve vingummien?

Når alt kommer til alt, er det så ikke nemmere at anvende sukkerknalder? :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jo det virker hvertfald... Men seriøst har altid haft den ultimative drøm om hjemmelavet vingummi med appelsinsmag og LSD.. Så bar gå rundt og dele slik med folk mhmmmm :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dikki skrev:
Jo det virker hvertfald... Men seriøst har altid haft den ultimative drøm om hjemmelavet vingummi med appelsinsmag og LSD.. Så bar gå rundt og dele slik med folk mhmmmm :lol:

*LOL*

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Men husk hellere at passe lidt på, når I doserer fra flasken. En ven kom engang til at trykke hele indholdet af flasken i munden, fordi han ikke kunne mærke dråben ramme tungen. Så går der panik i et selskab, og en får det rigtig, rigtig dårligt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Minimal skrev:
Men husk hellere at passe lidt på, når I doserer fra flasken. En ven kom engang til at trykke hele indholdet af flasken i munden, fordi han ikke kunne mærke dråben ramme tungen. Så går der panik i et selskab, og en får det rigtig, rigtig dårligt.

Hvor meget var det tilbage i flasken?

hvad gjore din ven så?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Der var omkring 8-12 dråber tilbage. Han havde siddet og dryppet sig i munden for at få noget ud, og så blev han ved, indtil en lige gjorde opmærksom på, at der altså lige var kommet noget ud. Jeg troede ikke, at flasken kunne være tom, men det viste den sig at være, og han stod lidt efter bare der store gut og svedte og blev panisk og sagde, at vi lige skulle vente lidt med at ringe efter ambulancen, fordi han ville helst undgå det, men at han havde det MEGET dårligt og troede, at han var ved at dø. Der skete ikke rigtig noget, andet end at vi fik en ubehagelig oplevelse. Det er ikke sjovt at bære ansvar, når man selv er helt væltet på syre. Man føler den der overgang fra leg til alvor, hvor man bliver forvirret og siger til sig selv: "er det alvor nu? Skal jeg forholde mig til noget og træffe vigtige beslutninger?" Puha!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Minimal skrev:
Der var omkring 8-12 dråber tilbage. Han havde siddet og dryppet sig i munden for at få noget ud, og så blev han ved, indtil en lige gjorde opmærksom på, at der altså lige var kommet noget ud. Jeg troede ikke, at flasken kunne være tom, men det viste den sig at være, og han stod lidt efter bare der store gut og svedte og blev panisk og sagde, at vi lige skulle vente lidt med at ringe efter ambulancen, fordi han ville helst undgå det, men at han havde det MEGET dårligt og troede, at han var ved at dø. Der skete ikke rigtig noget, andet end at vi fik en ubehagelig oplevelse. Det er ikke sjovt at bære ansvar, når man selv er helt væltet på syre. Man føler den der overgang fra leg til alvor, hvor man bliver forvirret og siger til sig selv: "er det alvor nu? Skal jeg forholde mig til noget og træffe vigtige beslutninger?" Puha!

Meget skræmmende læsning der Minimal.
Ihvertfald noget jeg selv skal skrive mig bag øret.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]