Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 5htp
Medlem

Geografisk sted: på toppen.
ja altså jeg skal snart prøve ecstacy, og vil gerne have noget 5htp,
har fundet tre forskellige slags piller og tænkte på om hvilken en af dem der er smartest at tage..

og lige et andet spørgsmål: skal man tage det efter eller før by-turen(indtagelsen af E) ?

pille1:
Ingredients

Each capsule contains 50 mg of 5-HTP from Griffonia simplicifolia seed extract, microcrystalline cellulose and magnesium stearate.

Content: 30 caps.

pille2:
Ingredients

Ingredients: 250 mg griffiona contain 30,6% 5-hydroxytryptophan, 25 mg rice starch, 5 mg calcium stearate, 250 mg california poppy (Eschscholzia Californica) each capsule.
250 mg griffonia herb contains 30,6% 5-HTP.

Each capsule contains 76,5 mg 5-HTP.

Contains 30 caps.

pille3:

Ingredients

Leaven, griffonia simplicifolia extract 30%, cellulose, gelatin.
One capsule contains 49,5 mg 5-HTP.

Contains: 60 capsules.

de koster præcis det samme så det er bar et spørgsmål om hvilken en der er "bedst" til come down ?
har søgt lige rundt omkring og kan ikk rigtig finde noget, så hvis der er nogen der har lidt forstand på det må de gerne svarer.

mvh. (håber jeg har postet rigtig og håber ikke jeg har overtrådt nogen regler)

Titel: Re: 5htp
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
psytaihai skrev:
og lige et andet spørgsmål: skal man tage det efter eller før by-turen(indtagelsen af E) ?

Kan desværre ikke fortælle dig noget om hvilken pille du skal vælge. Men 5htp skal indtages både før og efter byturen. Mange preloader også med stoffet i dagene optil.

Kan ikke fortælle dig så meget mere, da jeg ingen erfaringer har med hverken 5htp eller MDMA.

Hvis du vil have doser, så ved jeg at der har været et tons af indlæg om det allerede, så det er bare ud og lede.
Ellers er der sikkert en flink person med noget erfaring der kan fortælle dig det.

Held og lykke.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Kik i den post der hedder Ecstasy (MDMA) Harm Reduction! der ligger som #2 i dette forum der kan du finde dine svar... Held og lykke og pas nu på dig selv... :)

Titel:
Medlem

jeg har læst/kigget i den tråd..

og sys ikk den er så god der er nogen der mener noget og andre mener noget andet.

kan man tage en overdosis 5HTP ? 200mg er der en der foreslår 2timer før og 4 timer efter indtagelse også 200mg dagene efter(bar en uge eller? )

og jo tak skal nok passe på mig selv ;) skal også kun prøve en ½ pille her i næste weekend... har ikk lyst til at springe for hurtigt ud i det...

edit: gør 5HTP dig også træt ? det virker som om nogen tager det for at slappe af/sove ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
De gange jeg har spist 5-htp har jo kun preloaded.

Ca en 3-5 timer før "trippet".

jeg har spist mellem 200-300mg. 20% ekstrakt så vidt jeg husker.

Lad være med at spise for meget 5-htp da det ofte kan gøre tingene lidt mystiske. Især på MDMA.

Jeg har hørt nogle snakke om at de kaster op hvis de spiser 5-htp'en på tom mave. Dette kan jeg dog ikke sige noget om.

Titel:
Medlem

okay.. takker for info hvis der er flere så må i meget gerne lige komme med jeres erfaringer her ^^

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
psytaihai skrev:
jeg har læst/kigget i den tråd..

og sys ikk den er så god der er nogen der mener noget og andre mener noget andet.

kan man tage en overdosis 5HTP ? 200mg er der en der foreslår 2timer før og 4 timer efter indtagelse også 200mg dagene efter(bar en uge eller? )

og jo tak skal nok passe på mig selv ;) skal også kun prøve en ½ pille her i næste weekend... har ikk lyst til at springe for hurtigt ud i det...

edit: gør 5HTP dig også træt ? det virker som om nogen tager det for at slappe af/sove ?

Ens lever har ikke godt af at man tager for meget. Der er folk der har overlevet 5g men vil ik anbefalde at tage mere end 5-600mg per dag.

Man bliver ikke træt af 5htp. Man slapper måske lidt mere af, når man sover. Men jeg tror ikke det har nogen målbar effekt mht. at falde nemmere i søvn.

Husk det er ikke sundt at tage 5htp. Jo det er bedre end en mdma nedtur. Men det er ikke noget man skal spise som vitamin piller.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg preloader altid 2 timer før med 1-200mg og så tager jeg 100mg dagen efter, måske også dagen efter igen, alt efter hvordan jeg har det.

Jeg ved ikke om det er placebo eller det virkelig er rigtigt, men jeg synes klart jeg har følt at 5-htp i piller med b6 og c vitaminer virker bedst.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Nu blev der også spurgt til hvilken af de tre piller han sku vælge.. ik fordi jeg selv kan svare, men ku da godt tænke mig at høre hvilke man ska gå efter når man køber 5-htp :P

Hvilken er bedst?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Da det er 5-htp du er ude efter, burde du købe piller, der udelukkende indeholder det stof. Ikke alt muligt andet fis(f.eks. 250 mg. californisk valmue), som producenterne putter i pillerne, for at trække købere til.
Lad i det hele taget være med at købe fra smartshops, for de tager en hel vanvittig overpris i forhold til andre sider på nettet, der handler med vitaminer og kosttilskud sådan generelt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... highlight=

mere om 5htp.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]