Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: GHB + Marzine
Dedikeret medlem

Hejsa

Jeg skal ud og køre lidt rundt i Danmark med min kæreste, som meget let bliver køresyg. Derfor har hun købt nogle Marzine, som selvfølgelig kun indtages i anbefalet dosis, altså en enkelt eller to om dagen alt efter, hvor meget vi kører.
Men nu skal vi jo rundt og hygge os, så vi tager også noget GHB med, fordi... well, I'm a man of the world, eh, I've been around, nudge nudge, say no more! Snap snap, grin grin, wink wink, nudge nudge, say no more! Sex for helvede!
Nå, men hvordan ser det ud med at blande de to ting?

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Laboratoriet
Først vil jeg lige sige at GHB ikke er min spidskompetence (vi lærer ikke meget om den slags på fakultet for farmaci :-)) og GHB-receptoren kender jeg ikke meget til, men jeg har kunne læse mig frem til at GHB hovedsageligt påvirker den stimulerende GHB-receptor i små doser og den inhiberende GABA-receptor i større doser. Sidstnævnte forårsager sædvanligvis sedation ved aktivering og derfor er der en teoretisk risiko for at GHB og Marzine kan blive en ret bedøvende cocktail... nudge, nudge, ey, ey!

Jeg synes ikke jeg kan se nogle grunde til at det skulle være problem, men start med lave doser GHB og se hvordan det påvirker hende. Men jeg tror som sagt ikke det er farligt på nogen måde...

Ifølge "brugere" af GHB er det vist ikke sederende, men snarere opløftende, er det ikke rigtigt?... Hvad mener dem med erfaring?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
http://www.apoteket.dk/servlet/apoteket ... cine&id=72

"Marzine® forstærker den sløvende virkning af beroligende midler, midler mod psykoser og sovemidler."

Jeg tror ikke det er noget der er særlig smart at blande. så start evt meget lavt ud når du skal dosere ghben. Dog vil jeg nok sige, det smarteste ville være at skide Marzine et stykke, og få fat i noget cola og chokolade.

Jeg faldt lige over en side, som var interessant læsning.

http://veracis.org/acho_oss.html Skrivet af vores egen Veritas 8)

"Anticholinergika/Marzine

Anticholinergika fremkalder et såkaldt delirium, der er defineret ved at være en tilstand, der er enormt tæt på hallucinerende skizofreni - karakteriseret ved enormt realistiske hallucinationer - både visuelle og auditive. Mange hører stemmer, ser menneskelige skikkelser. Delirium er forklaret på MedLine+. Synsforstyrrelser, der viser sig i et mærkeligt røglignende slør er også forholdsvis almindelige, ligesom bevægelse af objekter, man fokuserer på er normalt, og dette virker ofte enormt uhyggeligt og kan vælte trippet ned i dysfori. Generelt må de mentale effekter af anticholinergika betegnes som voldsomme, umulige at skelne fra virkeligheden og derfor ekstremt farlige. Man skal uden tvivl have forberedt sig mentalt inden man giver sig ud i trippet. Muligvis kan blød/afslappende musik som fx Enya hjælpe med at afværge dysfori, da sindet er meget påvirkeligt i trippet. Det nytter altså ikke at høre dystel orgel-musik!"

http://www.erowid.org/pharms/cyclizine/cyclizine.shtml

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Laboratoriet
Det lyder sgu da helt vildt det der!!! Og så i håndkøb :-)

Men umiddelbart fatter jeg ikke lige at Marzine (cyclizin) skulle være anticholinerg. Det er da en sederende H1-antagonist (antihistamin). Er der noget jeg har misset?!

Okay, har lige læst lidt om det og det ser ud til at den er godt nok. Det anede jeg så ikke... Hvad med at lade GHB'en blive hjemme og huske en Enya-CD? ;-)

Lige en ting... Nomeco (dem der distribuerer lægemidler i DK) har Marzine i restordre lige nu, så måske bliver den svær at få fat i. Phenergan (Promethazin) skulle det dog være muligt at få fat på. Ved ikke om den virker på samme måde (altså, trip-mæssigt), men det burde den.

Titel:
Dedikeret medlem

Men eftersom man godt må drikke alkohol sammen med Marzine, så skulle der vel egentlig ikke være noget problem, så længe man ikke tager GHB i helt bedøvende doser?

Og igen vil jeg lige påpege, at der ikke skal trippes på Marzine, men kun indtages en enkelt pille mod køresyge.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
TheBo skrev:
Men eftersom man godt må drikke alkohol sammen med Marzine, så skulle der vel egentlig ikke være noget problem, så længe man ikke tager GHB i helt bedøvende doser?

Og igen vil jeg lige påpege, at der ikke skal trippes på Marzine, men kun indtages en enkelt pille mod køresyge.

Skulle ikke mene at den ene pille skulle gøre noget skade sammen med GHB, men da jeg måske ikke har den store viden omkring dette emne, er det måske bedst ikke at lytte til mig.

Titel:
Flueknepper kongen

Min marzine-guide holder (Ich bin das Veritas).

Men tjaeh, jeg tror man bliver ret søvnig af det...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Dea... Eh, sleeping girls don't say no!

Titel:
Junior medlem

sleeping girls don't say no....... næ men unge, forelskede mennesker har vel heller ikke behov for stimulanser for at have god sex? ;o) - og i øvrigt... ingefær-kapsler er rigtig gode mod transportsyge - og helt uden bivirkninger....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
hmm skrev:
sleeping girls don't say no....... næ men unge, forelskede mennesker har vel heller ikke behov for stimulanser for at have god sex? ;o) - og i øvrigt... ingefær-kapsler er rigtig gode mod transportsyge - og helt uden bivirkninger....

:yeah:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Nu var det altså også mente i spøg. Jeg regner godt med hans kæreste vil have sex med ham :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Ingefærkapsler? Det er da egentlig rigtigt, der er vist noget med ingefær og kvalme.
Tror faktisk jeg vil prøve at købe nogle på tirsdag, inden jeg tager af sted. Det lyder også sundere.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Øh, ingefær... Var det ikke også et naturligt afrodisiak? Det sagde hun da vist i det der "Du er, hvad du spiser". Eller hvad? Så er det vel en god blanding, der tager det hele, hehe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]