Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Flueknepper kongen

Well, jeg er måske lidt af et nervøst gemyt.

Men, efter jeg dumpede min første køreprøve på grund af en spasserkælling, der overså sin vigepligt alvorligt, er jeg sgu ved at være godt nervøs for den næste prøve.

Valium ville måske være det åbenlyse valg for alt muligt andet, men når vi nu taler at køre i bil, er det nok noget smartere med den prototypiske beta-blokker Propranolol, som udskrives som candy til eksaminer anyway. Pointen er desuden også, at jeg nok mest har problemer med den kropslige del af nervøsiteten - rysten på hænderne, ben, etc.

Det er ikke noget, jeg lider af når jeg er ude at køre med kørelæreren, men når først det sagkyndige svin kommer ind i kabinen, får jeg det halvskidt.

Derfor har min bror tilbudt mig en recept på propranolol.

Er der nogle, der har erfaringer med propranolol i den slags situationer?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Min makker fik det vist også til eksamen, og det hjalp vist... Ellers ved jeg desværre ikke så meget om det

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
har ikke selv prøvet det..

men min kæreste tog det da hun skulle til køreprøve anden gang, og når hun skal til eksamen.. hun siger hun falder helt ned, og ikke er nervøs mere, hun plejer også at stå og ryste på hænderne og i ben'eren, men det siger hun også stopper.

Medlem

Levose skrev:

Men, efter jeg dumpede min første køreprøve på grund af en spasserkælling, der overså sin vigepligt alvorligt, er jeg sgu ved at være godt nervøs for den næste prøve.