Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hejsa, findes der overhovedet ingen nye produktion af steroider, som slet ikke skader på nogle måde? Kan man ikk bare lave en pille som KUN får musklerne til at vokse, og ikke noget med at den skal give mere energi i hjertet osv?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej. Et sådant vidundermiddel ville folk da æde i flæng, det tror jeg heller ikke du kunne have undgået at høre om. Medmindre der er kommet nye undersøgelser der viser bivirkninger, er kreatin det eneste jeg umiddelbart kan komme på der kan give et boost til muskelforøgelsen, uden bivirkninger.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Brugerne på bodyhouse.dk kan give dig råd, ellers kan du tage et kig i deres forum, hvor der også burde stå en masse brugbart.
Personligt tror jeg ikke der findes et sådan middel, for hvorfor skulle man så tage alt muligt andet?
Nu er styrketræning heller ikke lige mit felt, men alligevel.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her
Nu ved jeg ikke, hvordan du træner, men hvis du træner 'forkert' og er på en 'forkert' diet (i.e ikke-optimal for muskelvækst), så vil du få større muskelvækst ved at træne og spise korrekt end ved at tage div. muskelfremmende stoffer og tilskud (lovlige som ulovlige).

Desværre er de fleste af dem, som skulle kunne hjælpe os med det (personlige trænere etc.) en flok (rent ud sagt) tåber, der kun ser ud, som de, gør pga. gode gener eller andre ikke træningsrelaterede faktorer; IKKE fordi de ved, hvad de snakker om (de fleste har kun en privat personlig træner udd. på på 2-3 måneder, deltid, i bagagen). Men nok om det.

Vælger du at tage steroider, synes jeg, at du grundigt skal sætte dig ind i det. Du kan tage det uden bivirkninger, ja. Men kun hvis du ved, hvad du gør. Dog er det meget få, der sætter sig ordentligt ind i det. Så går det galt, og steroider får dårligt omdømme. De følgende artikler burde hjælpe dig:

http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=242ster2
http://www.t-nation.com/findArticle.do? ... dy_138ster
http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=157ster2

Hvis du vil lære mere om kost og diet, synes jeg, du skal besøge:
http://www.t-nation.com/findArticle.do? ... ody_83diet (diet)
samt anskaffe dig en bog eller 2 af Pavel Tsatsouline (træning - hans forum og website er http://www.dragondoor.com - send mig gerne en PM).

JMO

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Glæder mig til at se endnu en tyrenakke banke en sagesløs i gulvet snart!!! Det er fedt at se farlig ud

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Helvede
HopIFjorden skrev:
Glæder mig til at se endnu en tyrenakke banke en sagesløs i gulvet snart!!! Det er fedt at se farlig ud

lol :lol:

Titel:
Flueknepper kongen

Deca-Durabol har knap så mange femininiserende virkninger som testosteron, etc.

Titel:
Medlem

HopIFjorden skrev:

Fordomme er altid en fantastisk ting :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fordom ja, men den er da op til flere gange blevet bekræftiget - hormoner og unge mænd kan godt give uheldige udslag, og gør det ofte...

Titel:
Medlem

HopIFjorden skrev:
Fordom ja, men den er da op til flere gange blevet bekræftiget - hormoner og unge mænd kan godt give uheldige udslag, og gør det ofte...

Indvandre og natteliv kan give uheldige udslag, og gør det ofte, men det retfærdiggør ikke fordømmende udsagn.

Jeg forstår selvfølgelig godt din (i min koger har jeg glemt ordet) ved at han ønsker viden om steroider, men jeg er heller ikke beretiget til at fordømme en indvandrer der ønsker viden om IN's åbningstider bare fordi jeg har oplevet problemer med "folk som ham" før.

Titel:
Medlem

primobolan skulle være noget af det med mindst bivirkninger .. men så giver det heller ikke særlig meget muskelmasse efter hvad jeg har hørt fra diverse "roidfreakZ" ..

Men det er nok også forskelligt hvordan det virker på en.. mht til gener,diet osv osv ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Moowgli skrev:
HopIFjorden skrev:

Indvandre og natteliv kan give uheldige udslag, og gør det ofte, men det retfærdiggør ikke fordømmende udsagn.

Jeg forstår selvfølgelig godt din (i min koger har jeg glemt ordet) ved at han ønsker viden om steroider, men jeg er heller ikke beretiget til at fordømme en indvandrer der ønsker viden om IN's åbningstider bare fordi jeg har oplevet problemer med "folk som ham" før.

Nej, men det er sgu da dokumenteret at hormoner har diverse sideeffekter, der iblandt kortere lunte og arighed.... evt impotens - hvilket jeg også ville være arrig over, hvis det ramte mig... Derfor kan man godt tildels konkludere....

Vilde sammenligninger du har ellers=) in's åbningstider og hormon kure..

Titel:
Medlem

tja, jeg synes ikke det er fair at dømme ham på forhånd selvom nogle steroidebrugere er idioter.

synes det er lidt dumt at du på den måde dømmer ham, når så mange ( garanteret også dig) kæmper en indædt kamp i dagligdagen for ikke at blive sat i bås med idiotiske narko-forbrugere.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu er det måske mig der er ol' school og ikke lige er med på hele Fred Perry-bukse/Samsøe-Samsøe hoodie/Vokuhila-klipning/BlingBlingØrerings-hypet og det seneste skrig men jeg kan ikke se hvorfor man skal tage steroider? Folk der træner, er vel okay men hvor mange gør det egentlig for at være i bedre form, kondi og energimæssigt overskud?
Steroider er for mig at se, netop for de folk der skider på den indre velvære (og den ydre vel sagtens) og bare vil fremstå som stor, stærk og pumpet.

Ellers, convert me.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
steroidevrag sutter røv!

Hvis DU føler dig stødt over det, så tænkt dig lige om en ekstra gang...

Man er ikke respekteret fordi folk er bange for ens knytnæver.

Man er ikke stærk fordi man kan slå en gut i gulvet.

Man ser ikke godt ud, bare fordi man ikke kan lægge armene ned langs siden af kroppen.

Store farlige hunde, tatoo-oversølede gigant overarme og store guldkæder er IKKE = fed personlighed

Harlekin-bukser og tank-top?? ehmm... i think not.

Folk som har trang til at fylde kroppen med den slags vil aldrig ha min respekt, ligemeget hvor meget de kan tæske mig! (Og sjovt nok synes en del af den slags typer jeg har mødt, at det er fedt at tæske folk)

Derudover har jeg ingen fordomme... jeg hader alle ligemeget! hehe

:lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Lad nu bare være med at tage steroider. Du kan IKKE tage det uden bivirkning, lige meget hvor meget du så "ved om det".

Titel:
Medlem

Rootbum skrev:
..bla bla bla..Hvis DU føler dig stødt over det, så tænkt dig lige om en ekstra gang... bla bla bla..

Taler du til mig? for så foreslår jeg at du læser mine indlæg igennem igen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Moowgli skrev:
tja, jeg synes ikke det er fair at dømme ham på forhånd selvom nogle steroidebrugere er idioter.

synes det er lidt dumt at du på den måde dømmer ham, når så mange ( garanteret også dig) kæmper en indædt kamp i dagligdagen for ikke at blive sat i bås med idiotiske narko-forbrugere.

Ja, jeg dømmer ham - kan virkelig ikke se andre grunde til at skulle tage steroider, end hvis hvis man gerne vil se vild og farlig ud, LIGE NU - koste hva' det koste vil...

ingen værdig respekt(!¿) fra min side....

Kæmper ikke nogen indædt kamp overhovedet - går ikke rundt og prøver at konvertere....

Titel:
Medlem

Du er simpelthen ligeglad med at hr. og fru. Danmark tror at alle der ryger hash er psykopater på døds-narko? Det tror jeg simpelthen ikke på.

Drop det der med respekten, jeg respekterer i den grad heller ikke brugere af steroider, men jeg ser ingen grund til at dømme folk bare fordi jeg ikke forstår deres grundlag.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
child_of_gaia skrev:
Nu er det måske mig der er ol' school og ikke lige er med på hele Fred Perry-bukse/Samsøe-Samsøe hoodie/Vokuhila-klipning/BlingBlingØrerings-hypet og det seneste skrig men jeg kan ikke se hvorfor man skal tage steroider? Folk der træner, er vel okay men hvor mange gør det egentlig for at være i bedre form, kondi og energimæssigt overskud?
Steroider er for mig at se, netop for de folk der skider på den indre velvære (og den ydre vel sagtens) og bare vil fremstå som stor, stærk og pumpet.

Ellers, convert me.

Kunne ikke skrive det bedre selv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]