Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ecstasy
Medlem

Holder en pause med hash for at bringe tolerancetærsklen lidt ned, da jeg har svært ved at få de store oplevelser jeg fik i starten. Disse trips har givet mig stor selvindsigt og har nogen gange nærmest haft en teaupeutisk virkning på min selvopfattelse. Det samme har jeg fået forståelsen af at man kan opnå med Ecstasy og kunne derfor godt tænke mig at prøve.
Jeg ønsker dog ikke at krænge min sjæl ud for andre og vil vide og det er ok at prøve alene første gang (anser mig selv for psysisk stærk nok) Kan nogen give gode råd?

Da jeg under et besøg i staden spurgte om de havde andet and røg var jeg ved at komme galt afsted, så jeg har også et problem med at få fat i noget, men det er selvfølgelig en anden snak

Hilsen Freud

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg har aldrig haft nogen stor oplevelse med E. Jeg synes ikke, at det har hjulpet på min selvopfattelse, men det skyldes nok måden jeg har brugt det på. Jeg ved nogle oplever stor kærlighed på E osv., men det synes jeg nu ikke jeg har prøvet.

Hvis du virkelig ønsker en selvindsigt og evt. ønsker et analytisk syn på Jeg'et, så synes jeg psilocybin svampe er langt bedre.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
heY freud... jeg vil stærkt mene at det er laaaangt bedre at du gør det med din bedste ven...sammen... så kommer i til at snakke om en masse ting sammen som i ikke ville gøre normalt.. jeg har taget mdma en gang alene før...og gør det ikke igen... man føler sig så sindssyg ensom på e hvis man ikke er sammen med nogen.. og man kommer til at tænke på andre ting end netop sig selv... mit råd. gør det med en ven... det er faktisk lidt halv-skræmmende efter min mening hvis man gør det alene...man får bedre insigt hvis dig og en kammerat snakker sammen end hvis man sidde helt alene for sig selv... og specielt hvis du ikke har prøvet det før... bodyloadet er meget hårdere end man lige regner med...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I vuggestuen
Det kan generelt aldrig anbefales at prøve noget stof alene.

Alle reagerer forskelligt på stofferne, og hvem ved, måske kan du ikke tåle, eller lide oplevelsen. Så det altid bedst at have en go' ven ved sin side :)

Held og lykke med det! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]