Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
Hej

Jeg har mulighed for at bestille alle 4 ovenstående research-kemikalier via en kontakt på nettet.

Det er dog meget begrænset hvad jeg kan finde af info om et par af disse ting.

Methylonen, kan jeg finde en masse gode tråde om her på Psy.dk, så det er ikke så meget den. DOC er der også lidt om, men ikke så meget. Den ville jeg gerne høre mere om fra nogen der har prøvet.

4-FMP og Desoxypipradrol findes der intet om på psy.dk og specielt Desoxypipradrol er også meget begrænset på eks. erowid. (Det er 4-FMP også for den sags skyld)

Er der nogen der har prøvet, eller har erfaringer med disse kemikalier?

Desoxypipradrol´s beskrivelse ser ret vild ud, med en amf-lignene virkning der holder på i op til 48 timer ad gangen!

4-MFP ser ret indbydende ud, med milde mdma-like trips...

Jeg har sådan lyst til at bestille, og bestiller i hvert fald noget methylone og DOC idag.

Jeg vil bare gerne vide lidt mere om de andre to før jeg kaster mig ud i det.

Alle konstruktive indslag er velkomne

P.S bestillingerne skal jeg betale med "egold" nogen der har erfaringer med denne betalingsform?? Det er vist noget med virtuelt guld man handler med istedet for cash.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg har brugt e-gold en del, og det virker faktisk rigigt godt, men der er mange der ikke tager det for tiden, så man skal vidst lige passe på med at investere i for meget af det :)

noget med et FBI raid hos e-gold eller lignene :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ok det er da godt at vide at e-gold virker og er prøvet af nogen herindefra... vidste ikke lige hvad jeg skulle tænke om det. :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Jeg har også benyttet E-gold flere gange, det er en smule omstændigt, men skulle være ganske sikkert og anonymt, eller dvs. det var det for de er som sagt blevet raided for nylig, og jeg ville personligt ikke benytte det i øjeblikket. Nøjes med at 'tanke' kontoen op med ca. det du skal bruge til købet, så du ikke risikerer det store tab. Men risikoen er givetvis størst for sælger, og som bosiddende i danmark har man nok ikke det store at frygte. Men ville være pænt træls at blive involveret i en eller anden FBI efterforsking, fordi man havde købt lidt eksotiske chems, ved en der solgte det som sidegeschäft til hans børn-plutonium-og friske nyrer-franchise hehe selvom sandsynligheden nok er minimal ;).

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hehe... ok. Men det er vel ikke så risikabelt. Jeg skal bare lige indsætte nok til at betale købet med. Og så vidt jeg kan forstå på e-gold´s hjemmeside, går det hele ret hurtigt når de først modtager pengene. Noget med at man kan bruge sit "guld" allerede inden for samme dag de har pengene. En normal bankoverførsel til udlandet, lavet i bankens åbningstid vil typisk være gennemført på 2 -5 dage alt efter land/bank. Hvordan ved man mon når de har modtaget pengene og "lavet dem om til guld"? sender de en mail eller skal man selv holde øje?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
DOC - 4-Chloro-2,5-dimethoxyamphetamine der står en masse om det på wikipedia.org

Der står også en del om Desoxypipradrol og en smule om 4-FMP...

Pas på dig selv... :)

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
De sender en mail ja, og man kan jo bare logge ind på sin e-gold konto og se det selv :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

xAtnAx skrev:
DOC - 4-Chloro-2,5-dimethoxyamphetamine der står en masse om det på wikipedia.org

Der står også en del om Desoxypipradrol og en smule om 4-FMP...

Pas på dig selv... :)

Jeg passer altid på mig selv når jeg tripper. Og det gør min kæreste heldigvis også (altså passer på mig) :lol:

Men ang. wikipedia, ja man kan jo godt læse lidt ren fakta om stoffet, men det fortæller ikke nær så meget som en person der har prøvet det i mine øjne. For man får ikke at vide hvordan det føles.

Der står eks:
"Unlike simple amphetamines, DOC is a psychedelic that resembles LSD, DOB, and amphetamines. These effects include open and closed eye visuals, increased appreciation of music, increased awareness of sound and movement and euphoria."

Det kunne lige så godt være en beskrivelse af enten svampe eller lsd synes jeg... men alligevel føles effekten af de to langt fra ens.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Rootbum skrev:
Det kunne lige så godt være en beskrivelse af enten svampe eller lsd synes jeg... men alligevel føles effekten af de to langt fra ens.

Det kan der selvfølgelig være noget om, syns bare jeg ville give lidt info... :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

og tak for indsatsen da! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]