Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 09:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej Psychedelia

Jeg er 16 og jeg overvejer at prøve kiks for første gang. Har læst mig frem til at det er bedst at prøve ting i sikre vante omgivelser, så jeg har tænkt mig at prøve det derhjemme. Lige netop kiks fordi jeg ikke er vild med idéen om at sniffe, og at det skulle give en lykkelig rus. Er det rigtigt nok? Også leder jeg efter generelle 1. gangs erfaringer og lign. Har tænkt mig at tage 1.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

En dunk vand, massere musik og noget slik og så går det ikke helt galt ihvertfald.

Find evt en ven der gider spille et godt ps2/3 spil med dig imens..

Hvis jeg var dig ville jeg tage 1 pille og vente godt 1 time og så redosere hvis jeg følte for det.

Min første gang på kiks indebar 5-6 øl og lidt fodbold som så i sidste endte med at jeg knækkede et eller grønt stads op. Det var ikke ligefrem fordi jeg fik det dårligt men der var bare ikk særlig meget "lykke" over det.

Titel:
Medlem

Tak for dit svar du ;) En af de ting som jeg mest ser frem til er nok det med musikken. Har hørt at musikken skulle blive meget bedre, at man "bliver et" med musikken hvor corny det så end lyder. Det med en ven ved jeg ikke helt om kan lade sig gøre, kun en af mine venner har prøvet stoffer før, og tror ikke han gider sidde og glo på mit værelse. Men er ikke så meget for at redosere, jeg vil meget gerne undgå noget ubehageligt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland, Danmark
Har du tænkt dig at være alene første gang du prøver stoffer? Det lyder som en meget farlig idé .. Hva ville du gøre hvis der skete noget, og du ikke selv var istand til at ringe 112 ?

Titel:
Medlem

Kan godt se det ikke er det klogeste, det er derfor jeg heller ikke vil redosere. :oops: Men ja okay jeg bør nko vente til jeg kan få en ven til at overvåge mig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
få en ven med til det som kender selve rusen af ecstasy i forvejen.... oplevelsen blir forbedret gange 100...

man føler sig så ufattelig ensom på e, hvis man er alene...

tyggegummi, jeg kunne ikke æde noget dagen efter pga. jeg havde så ondt i tænderne.

sluk din mobil. meget vigtigt.

bliv ikke bange for rusen, bodyloadet kan være en del vildere en man lige regner med.

vand, masser af vand.

en joint eller to ville heller ikke skade..

og sig til din ven i forvejen at du nok kommer til at fyre en masse kærlighedspis af...

min første gang: en af mine venner sagde han havde en overraskelse til mig, og at jeg skulle komme hjem og få denne "gave"

jeg havde regnet med det var speed, men nej nej... men havde altid øsket mig at prøve ecstasy, så jeg åd self en pille..

der går ca. 45 min og jeg kan mærke hvordan den begynder at sparke mig i atomer... jeg blev helt bange, og spurgte min ven om det var normalt at have denne hede pumpende adrenalin agtige ting, og han sagde self ja... nå men.

gik ca 15-30 min mere. og jeg blev mere bange... jeg sagde alt muligt lort om at jeg troede jeg skulle dø pga det kraftige bodyload.. men han beroligede mig endnu en gang.

jeg kunne mærke pille var toppet.. og jeg havde det så sindssygt lækkert... den følelse glemmer jeg aldrig... uendelig kærlighed og energi med den største orgasme følelse over hele kroppen... lå bare der og vred mig i sofaen.

vi valgte at gå op på tanken, og kravle i lygtepæle hele vejen derop. og det blev alt i alt en rigtig fed aften.

men i min brandert havde jeg skrevet til alle mere eller mindre i hele min tlf bog om alt muligt pis med at stoffer ødelægger og jeg stopper nu.... tror aldrig jeg har været så flov over mig selv efter denne aften..

det skal lige siges at der var tale om nogle ret kraftige piller på daværende tidspunkt.

men husk, bliv nu ikke forelsket i rusen som mange gør... det er meget skadeligt hvis man tager det hyppigt, og magien forsvinder..

hold et måneds mellemrum per tur= mere magi og lavere doser(altså noget billigere)

og nedturen dagen efter kan ungås en smule ved hjælp af, 1 bundt bananer og masser af mælk..

Titel:
Junior medlem

Heey er ny herinde men vil gerne give dig lidt råd. Jeg prøvede xtc/mdma her forleden og det var den bedste oplevelse i mit liv. Vi sad nogle venner og chillede. Røg nogle joints, spillede xbox og hørte højt goa/techno musik. Jeg kom til at overdosere ret kraftigt iforhold til det var første gang jeg prøvede stoffer (ja ved godt det er for vildt at starte ud med xtc) men jeg spiste 8 gule havfruer og fik den dejligste fornemmelse i kroppen som først gik over næste dag. Sørg for at drikke godt med vand og SLUK mobilen! Selvom du tænker "Ej jeg kan godt styre mig", det kan du ikke. Du kommer med garanti til at skrive rundt at du elsker alle og enhver og at du ikke kan leve uden dem.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
dinu skrev:
Heey er ny herinde men vil gerne give dig lidt råd. Jeg prøvede xtc/mdma her forleden og det var den bedste oplevelse i mit liv. Vi sad nogle venner og chillede. Røg nogle joints, spillede xbox og hørte højt goa/techno musik. Jeg kom til at overdosere ret kraftigt iforhold til det var første gang jeg prøvede stoffer (ja ved godt det er for vildt at starte ud med xtc) men jeg spiste 8 gule havfruer og fik den dejligste fornemmelse i kroppen som først gik over næste dag. Sørg for at drikke godt med vand og SLUK mobilen! Selvom du tænker "Ej jeg kan godt styre mig", det kan du ikke. Du kommer med garanti til at skrive rundt at du elsker alle og enhver og at du ikke kan leve uden dem.

Altså, du åd 8 xtc. piller første gang du prøvede det?
- Og det vil du så opfordre ham til at gør' også?

MEGET MEGET MEGET DÅRLIG HR!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
8 Piller????

Det er for langt ude. Lad endelig være med at tage 8 piller. Det er alt, alt for meget.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil helt klart anbefalde dig, at du er sammen med nogle gode venner. Fx to andre der også tripper og evt. én der ikke tripper.
Hvis det er muligt så rådgiv dig med en ven, der har prøvet det før. Spørg hvilke piller han har tager og hvor mange. Derfra kan du ca. bedømme hvor meget, du selv skal tage. Det giver en god trykhed, om at du ikke har overdoseret, men heller ikke taget alt for lidt til, at det ikke virker.
Som du selv nævner, så er musik nice. Selvom du ikke hører elektronisk musik normalt, synes jeg klart det er bedst. Normalt hører jeg metal, men elektronisk musik holder virkelig på kiks. Og de sange man hører, kommer til at betyde en del. Hør nogle af de sange, du hørte under trippet dagen efter. Det giver gode minder.

Godt trip!

Titel:
Kan så lige sige at de "overstående" piller som han spiste 8 af er super super dårlige

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Det er ligemeget om de er dårlige, for det bliver på sin vis fremlagt på en måde der indikerer at det er okay at tage otte piller den første gang og det tror jeg (næsten) alle er enige om er en superdårlig idé.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Chr1s skrev:
Jeg er 16 og jeg overvejer at prøve kiks for første gang. Har læst mig frem til at det er bedst at prøve ting i sikre vante omgivelser, så jeg har tænkt mig at prøve det derhjemme. Lige netop kiks fordi jeg ikke er vild med idéen om at sniffe, og at det skulle give en lykkelig rus. Er det rigtigt nok? Også leder jeg efter generelle 1. gangs erfaringer og lign. Har tænkt mig at tage 1.

Jeg synes det lyder som en kanon god ide at prøve det for dig selv inden du kaster dig ud i at bruge stoffet sammen med andre. Nu da det er Ecstasy, så bør du dog have en anden med under trippet, da du ikke realiserer stoffets fulde potentiale når du er helt alene.

I virkeligheden er dit helt store problem at finde MDMA og ikke "kiks" af en forudsigelig potens. Efter min mening er det afgørende, at du rammer 100 mg. første gang (75 mg hvis du er 50-65 kg. og 125 mg. hvis du er omkring de 90-100 kg.).

Hvis du har adgang til rene krystaller, så er det jo nemt, men hvis det er "kiks"/Ecstasy kan du reelt ikke vide, hvad du får. SST har fundet at indholdet af piller, solgt som Ecstasy, har haft mellem 1 mg. og 159 mg. MDMA i sig (de svageste indeholder andre psykoaktive stoffer, typisk amfetamin eller meth). Normalt regner man med at gennemsnittet er omkring de 75 mg., og det er derfor 1-1½ piller er sådan en god "standardanbefaling".

Hvis du ikke kender kvaliteten af dit stof, så skal du have en tripsitter til stede. Ellers er det altid godt at bygge rusen op i et par trin, altså max 1 pille til at starte med og så en halv senere. Det kan godt tage 1-1½ timer før rusen rammer dig helt, så redosering bør ikke ske inden. Det er heller ikke nogen skam, hvis du får et mildt og "mislykket" trip. Du kan bare prøve igen en anden dag. Og så kender du jo bedre styrken af dit stof.

MDMA er fedest at spise, og snifning er nok alligevel bedst med helt rent MDMA. Der er ikke, IMO, noget odiøst i at sniffe MDMA, men virkningen er mere lækker, når man spiser det.

Titel:
Junior medlem

Det var bestemt ikke et råd det jeg skrev tidligere, undskyld hvis jeg fik det til at lyde sådan! Start med en halv, og så doser noget mere i løbet af aftenen hvis du lyster. Sørg for at have en hos dig som kender til det, og har prøvet det før! Aldrig vær alene, så ender det med du sidder og snakker med dig selv, og så føler man sig satme underlig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:

Hvorfor? Det synes jeg ikke selv er et problem, ud over at man glemmer hvad man er i gang med at skrive hele tiden.

Men som de andre siger, start ud med 1 enkelt pille, vil mene du evt. godt kan snige dig op på 1½-2, alt efter din størrelse og så happe en mere efter 1 times tid. Det kommer dog i høj grad an på hvor kraftigt du gerne vil trippe, om du har en sitter, hvilke piller der er tale om, hvor stor du er osv.

Titel:
Medlem

Mange tak for jeres svar allesammen :D Det endte dog med at jeg simpelthen ikke tør spise kiks, når jeg ingen idé har om hvad der kan være i dem. Hvis det endelig skulle være, så sku' det være ren MDMA, og det er ikke noget du ser hernede.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Lilleso skrev:
waggafnipsen skrev:

Hvorfor? Det synes jeg ikke selv er et problem, ud over at man glemmer hvad man er i gang med at skrive hele tiden.

Men som de andre siger, start ud med 1 enkelt pille, vil mene du evt. godt kan snige dig op på 1½-2, alt efter din størrelse og så happe en mere efter 1 times tid. Det kommer dog i høj grad an på hvor kraftigt du gerne vil trippe, om du har en sitter, hvilke piller der er tale om, hvor stor du er osv.

Ville måske vælge at lade vær med at tage min mobil med, har efterhånden smidt en del mobiltelefoner væk i min koger >_<

Anyways Tykkegummi , god musik og en god kammerat at gøre det med, så bliver det ikke meget bedre (Helts en kammerat der har prøvet det en del gange)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sahota skrev:
Lilleso skrev:
waggafnipsen skrev:

Ville måske vælge at lade vær med at tage min mobil med, har efterhånden smidt en del mobiltelefoner væk i min koger >_<

Anyways Tykkegummi , god musik og en god kammerat at gøre det med, så bliver det ikke meget bedre (Helts en kammerat der har prøvet det en del gange)

Det med at smide den væk kunne jeg godt forestille mig, men hvis man sidder hos en ven eller hos sig selv, eller noget lignende, kan man jo altid finde den igen bagefter.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hemmelig destination
første gang jeg tog det drak jeg en 6-8 øl og så tog jeg en (navn ikk opgivet) ... den rykkede min forstand helt fra hinanden, ku ikk opfatte eller styre rusen...

så vil sige, vær sammen med en af dine bedste venner og så eller ha noget af det i godt kan lide at lave hos jer (måske en go ide at gøre det når de gamle IKKE er hjemme, har en dårlig erfaring med det)

det smarteste ville være at finde ud af hvilke piller du ka få fat i og så kigge på pillreports.com eller hva den nu hedder :D (kan sku ikk huske det helt præsist) og så kan du finde ud af hvilken virkning der er...

held og lykke med trippet ;)

(rettet, sorry ;) )

Senest rettet af Bong-Kris 10 jul 2007 13:52, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Bong-Kris skrev:
første gang jeg tog det drak jeg en 6-8 øl og så nappede jeg sådan en gul tulipan ... den rykkede min forstand helt fra hinanden, ku ikk opfatte eller styre rusen...

så vil sige, vær sammen med en af dine bedste venner og så eller ha noget af det i godt kan lide at lave hos jer (måske en go ide at gøre det når de gamle IKKE er hjemme, har en dårlig erfaring med det)

det smarteste ville være at finde ud af hvilke piller du ka få fat i og så kigge på pillreports.com eller hva den nu hedder :D (kan sku ikk huske det helt præsist) og så kan du finde ud af hvilken virkning der er...

held og lykke med trippet ;)

Kris læs dog reglerne ! Få fjernet navnet på den pille inden slemme dextrose og endnu værre syntese kommer og nakker dig :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]