Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 09:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
[b]1

Senest rettet af PsychedelicBaker 20 feb 2018 17:41, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hemmelig destination
til jer der os læser dette jeg vil gerne vide lidt om hvordan det kan være jeg reagere på den måde som jeg gjorde... var så væk jeg at jeg ikk kan huske en skid, kan ikk huske det med skoven, det i aars og i det hele taget hvordan jeg kom over at sove...

alt i alt en SUPER syg aften (skal IKKE prøves igen, ikk fedt at ha et sygt trip man ikk kan huske) og så lii ros til kroggy for den gode trip rapport :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Han skriver, at du havde drukket en del. Det er nok der du skal finde svaret.
Nu ved jeg ikke om det her er en "standard" weekend for jer, men hvis det er, burde i nok revurdere jeres overforbrug.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

*

Senest rettet af PsychedelicBaker 20 feb 2018 17:41, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem

Nejnejnejnej.

Så skriv da forhelvede ordentligt, det er IKKE sejt at bruge slang på den måde jeg henviser til :

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=19083

Desuden er en historie/roman af den længde som du fremfører slet ikke nødvendig i forhold til spørgsmålet.

Derudover ville en ordentlig overskrift være på sin plads.

Ps. ser ingen nytte af at du ligger den ind som triprapport, du beskriver ikke din rus, bare din dag i kronologisk rækkefølge.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

*

Senest rettet af PsychedelicBaker 20 feb 2018 17:42, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Hele tråden behøves ikke at lade livet, du har jo et spørgsmål.

Dit spørgsmål ved jeg ikke rigtig hvordan du vil have besvaret, jeg kan jo ikke bare sige "jamen kokain det 174-farligt". Kokain er farligt det er sikkert og vidst, men det er jo op til den enkelte at bedømme HVOR farligt det er.

Fremover vil det være en god idé at læse på http://www.erowid.org før du spørg, du kan finde det meste der.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

*

Titel:
Medlem

kroggy skrev:
kan også spørge sådan: Drikke 6 bajere eller tage en streg ?

Ikke til at svare på, da skaderne er vidt forskellige.

Langvarigt brug af kokain medfører bl.a. rastløshed, paranoia, søvnløshed, vægttab + meget andet. Ved insuflering påføres bl.a. dine slimhinder skade.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kroggy skrev:
jamen erowid fatter jeg hat af, det der lorte engelsk er jeg ikke superman til! Derfor spørger jeg jer !

Ved langvarigt forbrug af KOKAIN
Hvilke konsekvenser har det for min krop, hjerne ?

kan også spørge sådan: Drikke 6 bajere eller tage en streg ?

Afhængighed kan dannes. Fysiske samt psykiske abstinenser kan dannes.

Læste om en fyr herinde der hang et tæppe over hans computerskærm når han skulle sove, i frygt for at "de" skulle få ham.

Han indtog kokain på et dagligt plan.

Udover det tror jeg ikke kroppen har godt af den unaturlige blokering af dopamin oppe i hjernen. Jeg kunne forestille mig at det på lang sigt kunne give noget i stil med amfetamin bivirkninger.

Konstant træthed, irritabel/svingende humør. Konstant følelse af mindre ubehag, psykisk og fysisk.

Leder sikkert også til til psykoser samt depressioner hvis man virkelig går til den, men hæng mig ik op på det.

Dette afhænger selvfølig alt sammen af viljestyrke samt forbrug ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

*

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg fatter intet... hvorfor en lang og totalt uinteressant beskriveslse af livet i provinsen, for at stille et spørgsmål om skader ved misbrug af kokain???

Nåmen: Hvis du (mis)bruger kokain i længere tid, er en af de største skader svjv skader på hjertet og kredsløbet. Du øger risikoen for blodpropper og slagtilfælde markant.
Dette bliver endnu værre, hvis du drikker mens du er på coke, da alkoholen "reagerer med" kokainen og danner stoffet koka-ethylen, der er meget belastende for hjerte-kar-systemet.

Dertil kommer, som andre har skrevet, skader på slimhinderne i næsen, hvis du sniffer ofte.

En bivirkning kan også være, at du "glemmer" at spise. Jeg har nogle gange rendt rundt i 24+ timer og kun drukket lidt vand, da jeg var på coke og havde mistet al appetit (og fornuft).

Jeg har ikke helt styr på eventuel neuro-toxicitet (dvs. om det "skader hjernen").

Titel:
Junior medlem

No offense, men jeg vil råde dig til at lære Engelsk. :o

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Zarathustra skrev:
Jeg fatter intet... hvorfor en lang og totalt uinteressant beskriveslse af livet i provinsen, for at stille et spørgsmål om skader ved misbrug af kokain???

total lang og uinteressant?! det skildre sqda livet i "the fast lane" ! der hvor kun de seje kan følge med, scootere, kokain, semi og ryger tjald og at være totaaalt blæst man?!..

wow, er i virkelig så seje at i tør køre rundt i bil og tage stoffer?.. wow.. man skal være virkelig sej hvis at man ikke kan se hvor dumt det er at køre rundt påvirket, såvel på scooter som i bil - også selvom det kun er stimulanser.. wow.. specielt når det er folk der lige har fået kørekortet, det er der man køre bedst bil.

må indrømme, det er sq ikke paris hilton og lindsey lohan jeg ser op til nu.. men dig, bongkris, extreme og ham der fætteren.. - hvor kan jeg finde plakater?

*undskyld den slemme ironi.. men øh.. forhelvede..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Den beskrivelse er nok det bedste argument for den danske narkotika-politik jeg længe har læst.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

*

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Citat:
og ja, gu fanden skal man passe på med at køre i bil mens man er påvirket.

Nej, man skal lade helt være med at køre bil i påvirket tilstand
kroggy skrev:
hallo drenge... slap nu af!

Drenge og drenge, gennemsnitsalderen herinde er væsentligt højere end dine indlæg vidner om

Titel:
Medlem
Brugeravatar

*

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
kroggy skrev:
hallo drenge... slap nu af!
og nej gider ikk høre på lamme kommentare om "det er vist dig der skal slappe af osv osv"
Jeg tager sku ikk stoffer for at være sej. Gør det for min egen skyld, for at mærke det rush som alcohol ikke lige giver!
og ja, gu fanden skal man passe på med at køre i bil mens man er påvirket.
Og jeg er sku sikker på hvis i var med ville i sku også have hygget jer ! så luk for den negative pose..

btw, plakaten er på vej! ;)

det er vidst dig der skal slappe af. - vi prøver bare at fortælle dig at det du har gang i ødelægger det for flere end dig selv, nogen af os kæmper og håber på en legalisering af stoffer, hvilket ikke bliver let når folk som dig bruger stoffer på sådan en uhænsigtsmæssig måde.

og nej man skal ikke passe på med at køre bil mens man er påvirket - man skal IKKE køre bil når man er påvirket, færdig slut. - måske er det ikke lige så slemt som alkohol - eller som hvis man er meget træt.. men derfor er det stadig NO-GO!.. - og samme med scooter..

og ja vi ville sikkert ha hygget os - men vi ville ikke have opført os sådan.. - det er der forskellen ligger..

Titel:
Dedikeret medlem

kroggy skrev:
jaah det ikke sådan at være 12 år! ;)

Nu har jeg desværre ikke set din "rapport" men selv jeg kan hører det var en gang 50 % blær og 50 % lort.. Triprapporter bruges til at få en kunstig "fornemmelse" af et trip, og sætte sig ind i hvordan stofferne kan/vil virke. Det er en del af psychedelia.dk, som ikke omhandler fest og farver og hvor fucked up blæseren man kan blive af at sniffe kokain og tage hash..

Psychedelia er en meget aktiv debat side, der omhandler god omgang med rusmidlerne, og nyttig brug. Og holdningen her på siden siger at man ikke skal fylde sig med rusmidler uden at vide hvad man går ind til. Bliv gerne på siden og læs nogle trip rapporter og studer hvordan kokain omgås, og tænk dig om derefter..

Ingen syntes at det er fedt at være store drenge der sniffer coke i stjålne biler med alle sine homies og bare være herre blæst..

- Så ja med den holdning vil jeg mene du er omkring de 12..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]