Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hej fellow psychedelia brugere

Her sidste weekend prøvede jeg for første gang Diazepam. Min dosis var 1 stk blå Valium der gerne skulle indeholde 10 mg Diazepam.

Efter 30 min kunne jeg godt mærke lidt. Men ikke noget vildt. Da jeg så røg mig en joint kom der mere gang i sagerne og jeg fik en god stener resten af aftenen inden jeg faldt i søvn (3-4 timer efter indtagelse). Dagen efter var jeg mere træt end normalt de første par timer efter jeg var vågnet men ud over dette ingen bivirkninger.

Jeg står i en sitiuation hvor jeg gerne vil forsøge mig igen i denne weekend. Og har 2 stk Valium tilbage. Jeg er dog i tvivl om jeg skal spise begge på engang eller 1 + 1 eller spise 1 lørdag og 1 søndag. Mine spørgsmål går så på om jeg kan bruge en lille dosis alkohol til at booste Diazepam virkningen, eller om det ikke er tilrådeligt at blande benzoer og alkohol selv ved lav dosering af begge. Jeg tænker noget i stil med 10 mg Diazepam + 1-2 genstande + THC eller noget lign. Kan jeg det uden at risikere diverse bivirkninger?

Hvis ja, i hvilken rækkefølge skal tingende så tages?

Og vil nedturen/tømmermænd/stener eller hvad man nu skal kalde det, være forværret dagen efter ved sådan en cocktail eller kan jeg gøre det uden forværring af diverse bivirkninger.

Personlige erfaringer samt andet relevant er desuden meget velkommen :)

Mvh Farmand

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har aldrig selv blandet benzoer og alkohol, but here goes...

Farmand skrev:
10 mg Diazepam + 1-2 genstande + THC

Jeg tror fint du kan indtage denne kombo. Det er naturligvis meget sjældent tilrådeligt at blande stoffer med en så synergistisk virkning, men mængderne i dette tilfælde, vil jeg tro, gør det ganske ufarligt.

Mht. tømmermændene tror jeg ikke de bliver værrer - men diazepam har jo selvfølgelig også en meget lang halvveringstid i sig selv ... men det ved du sikkert.

Du kunne i øvrigt prøve at søge efter noget lignende "Levoses knockout-drops", eller så' noget. Det var en post, måske her, måske i fuck, der var inde på lidt det samme som du er...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg har ofte indtaget alkohol og bensoer... Vil i den sammenhæng ikke komme med den store HR tale, for det har du styr på... Du kan helt sikkert booste en valium eller to med et par øl... det er ikke noget der vil slå dig ud - du vil helt sikkert føle trang til at ligge dig ned, hvis du gør det falder du nok i søvn, men kæmp for at holde dig vågen, efter et stykke tid vil du få din "anden vind"=)

Hold dig til øl, og lad være med at drikke hård spiritus - det kommer til at tage røven på dig og pludselig vågner du på næste dag og aner ikke hva du har lavet...

Tømmermændene bliver klart forstærket af alkohol, men ok nu er diazepams halvveringstid også mega lang...

Tag det stille og roligt, la være med at bælle øllene så skal du nok få en dejlig afslappende aften=)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]