Godaften psy.dk
I weekenden tog var jeg en dårlig HR-frækkert og drak cirka en halv flaske sprut (40%) og 6 øl og indtog 2 ecstasy-piller til at starte med.
10 minutter gik efter pillerne var røget ned, hvor jeg røg lidt på en joint, og pludselig havde jeg det, som om jeg var på svampe-trip!
Det var fuldstændig éns; jeg så farver, alt var smukt og stærke farver blev til "regnbuer" nå jeg kiggede på dem.
Som jeg beskrev det for min kammerat, var det som om "jeg var i en technomusikvideo" (ikke at jeg ved, hvordan disse er), men alt flakkede ligesom frem og tilbage og jeg fattede mindre end en polakker med en promille på 4.0.. (Glemte konstant hvad det var vi snakkede om, troede jeg sad hjemme på mit værelse, når jeg i virkeligheden sad på en pub)..
Blev meget overrasket over det, da det eneste ecstasy tidligere havde gjort for mig, var at virke lidt som amfetamin, blot med meget mere eufori..
Er det den gængse virkning når man blander alkohol med ecstasy, eller var det hashen der gjorde udslaget?
Har I prøvet det lignende? Følte virkelig, at det ikke var ansvarligt at være fritgående